To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

LPG - Problemy z gazem na I i II biegu.

G. - 15 Wrzesień 2008, 18:43

Zawór odbija w momencie, gdy butlę napełnisz w ok. 80%. Reszta jest buforem bezpieczeństwa (temperaturowa rozszerzalność gazu).

Na Twoim miejscu zmieniłbym gazownika.

Camel- - 15 Wrzesień 2008, 19:06

Jak odcina jeden cylinder, to możesz mieć to samo co BEENN - miał na jednym cylindrze złą dysze założoną (za dużą), i paliwo się przelewało - mimo dobierania równej dawki gazu przez wtryskiwacz, gazu lało się za dużo na ten jeden cylinder, a komputer benzynowy odłączał cylinder i wchodził w tryb awaryjny.

Jeśli masz polską instalkę to pewnie STAGa jakiegoś. Mam oprogramowanie do niego i bez problemu mozna regulować dużo dużo opcji i dopasować to dobrze do samochodu. Gazownik zapewne zakładał Ci kit instalacyjny - dowiedz się coś więcej na ten temat, być może założył po prostu za słabą - poza tym M111tki (te silniki 1,8, 2,0 i 2,2/2,3) są wybredne na listwy wtryskowe.

Poza tym wielu gazowników nie ma bladego pojęcia co robi. (Patrz temat z adurwebem ;) ). Jeśli samochód dobrze działa na benzynie, to nie ma siły, dobrze dobrana i przede wszystkim USTAWIONA instalacja musi działać dobrze. :)

Marcin Pop. - 15 Wrzesień 2008, 21:50

Camel- napisał/a:
poza tym M111tki (te silniki 1,8, 2,0 i 2,2/2,3) są wybredne na listwy wtryskowe.


Jak się daje listwy szybsze / wolniejsze to średnica dysz też musi byc odpowiednia - święta zasada :idea:

goner - 16 Wrzesień 2008, 21:27

tez od 3 tygodni używam gazu w 1.8 tyle ze 98 rok, instalacja brc sequent24 , smiga jak ta lala, w miescie 11, w trasie 9,5 -10, nic nie pryka nie szarpie, więć u ciebie ewidentnie cos spierdzielił gazowanik, reklamacja swięta rzecz!!!!
Marcin Pop. - 17 Wrzesień 2008, 11:50

Gomezio napisał/a:
Reszta jest buforem bezpieczeństwa (temperaturowa rozszerzalność gazu).


Raczej ci chodzi o "prężność par" :idea:

adurweb - 14 Listopad 2009, 00:25

Ja przez około pół roku po zamianie instalacji nie miałem żadnego problemu z LPG, auto wręcz latało. Ale od jakiegoś czasu mam identyczny problem, tez mi muli na I i II biegu (ale nie zawsze, przeważnie na zimnym silniku) i w tedy potrafi nawet czasem strzelić przy ruszaniu. Strzela tylko przy jakimś dużym obciążeniu jak właśnie ruszanie. Strzeli mi tak raz albo dwa razy w miesiącu, zgaśnie, odpalam i jadę dalej już bez mulenia. Jak po jakimś czasie zaczyna mi znowu mulić to wiem, że za kilka dni strzeli, itp itd...
Świece mam nowe, sprawdzane miałem kable i cewki.
Może ciągnie mi jakieś lewe powietrze, bo jakoś mój filtr powietrza mi się nie podoba, jakiś jest powykręcany w tej obudowie, a nie mam u kogo zobaczyć jak wygląda u innego, może obudowa filtra jest walnięta. Czy po zdjęciu pokrywy z obudowy filtra, sam filtr jest równo ułożony? U mnie jest strasznie wykręcony.

Adaśko - 14 Listopad 2009, 12:52

A czy to nie jest wina temperatury? Jeżeli stacja "krzak" kupuje i sprzedaje gaz za mniejsze pieniądze mogą nie zwracać uwagi na paliwo zimowe. Już powinno takie być na stacjach.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group