Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Camel-
11 Październik 2008, 13:16
Problemy z gazem na I i II biegu.
Autor Wiadomość
KingFalko 

Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 5
Skąd: Mysłowice
  Wysłany: 15 Wrzesień 2008, 09:48   Problemy z gazem na I i II biegu.

Witam. Miesiąc temu założyłem instalacje gazową do 1,8. Od początku mam z nią problemy. Dotyczą one ruszania oraz zmiany(redukcja) na II bieg. Przy ruszaniu z miejsca silnik nie chce wchodzić na obroty, gdy puszczam sprzęgło dusi się, nie gaśnie lecz powoli rusza i po kilku sekudach wskakuje i rusza z tzw. kopyta. W przypadku jazdy i redukcji na II bieg jest podobnie, silnik się dusi i potrzebuje trochę czasu aby wejść na obroty.Ponadto zauważyłem że gdy obroty radykalnie spadają w dół samochód sam gaśnie. Zdarza się że gdy na luzie hamuje dojeżdżając np. do skrzyżowania samochód mi gaśnie. Byłem kilka razy u gazownika, zgodnie z jego sugestią wymieniłem świece na nowe oraz przewody wysokiego napięcia, nic to nie dało, jest tak samo. Nie wiem co dalej robić, może jechać na regulację do innego warsztatu, a może ktoś uporał się z podobnym problemem? Aha i jeszcze jedno czasami zdarza się że na luzie obroty mi falują tak od 700 do 1500. Od przyszłego miesiąca będę dojeżdżał 60 km do pracy boję się że przy takiej jeździe szybko wykończe silnik. I jeszcze jedno pytanko. Mam pytanie o samo dzialanie sekwencji, w moim przypadku zalancza sie tak po przejechaniu okolo 2 km,potem gdy silnik jest nagrzany duzo szybciej, gazownik mi mowil ze tak ma byc, ma race cyz mnie wkreca, kolega ma tez sekwencje ale w stilo mowil ze zalacza mu sie od razu gdy podniesie mu obrotz na np 3000. Jak to jest z ta sekwencja :cry:
 
 
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 15 Wrzesień 2008, 10:01   

Odpowiedzi proponuję poszukac na forum zwiazanym z LPG.

wg mnie masz zle zamontowana instalacje.
_________________


 
 
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 15 Wrzesień 2008, 10:04   

KingFalko,
1- nie przywitałeś się w odpowiednim dziale,
2- czy "zacny łaskawco" jeździsz - nie wiemy,
3 - WDB.........................
4 - LPG..........................
5 - Jeżeli zastosujesz się do ptk. 1,2,3,4 - będziemy dalej gadać.

...Źyczymy owocnego dnia w rozwiązywaniu problemów....
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 15 Wrzesień 2008, 10:06   

Ja bym pojechał do gazownika, który zakładał instalację i męczył go do skutku, aż auto zacznie jeździć - o ile na benzynie :mb: śmiga bez problemu.
 
 
KingFalko 

Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 5
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 15 Wrzesień 2008, 10:16   

Jeżeli fakt iż nje przywitałem się w odpowiednim dziale kogoś obraził to z góry przepraszam. To mój pierwszy post także nie jestem biegły w sprawach techniczno organizacyjnych. Następnym razem będę miał to na uwadze. Jeżdżę C Klase 1,8 z 1996 r. WDB2020181A412201. LPG produkcji polskiej ale konkretnej marki w dokumentacji nie ma. Producent z Białegostoku. Na benzynie jeżdzi bez zarzutu.
 
 
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 15 Wrzesień 2008, 10:24   

Cała masa przypadkowych userów wpada na forum szukajac szybkiej pomocy nie pozostawiajac słowa dziekuje ....


wiec nie rob zdziwionej miny i grzej do partacza który załozył instalacje!!

chyba ze zapłaciłeś kasą wydrukowaną na drukarce, to faktycznie, Ciesz sie ze jezdzisz taniej a to ze prycha i sapie.. ;] nie jest problemem

temat LPG na tym forum jest tematem tabu ;]
_________________


 
 
KingFalko 

Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 5
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 15 Wrzesień 2008, 10:27   

Dzięki za pomoc, tne na forum LPG.
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 15 Wrzesień 2008, 10:31   

KingFalko napisał/a:
Dzięki za pomoc, tne na forum LPG.

Tnij do gazownika, który ewidentnie spartolił robotę. Co się będziesz męczył i poprawiał po "specu". Niech on się tym zajmie.
 
 
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 15 Wrzesień 2008, 10:39   

Ewidentnie widać ze pomocy szukał Gazownik Partacz który nie widzi rozwiazania problemu ....



kazdy normalnie myslący człowiek naprawe pozostawił by partaczowi montazyście... a nasz nowy koleżka uciekła na forum LPG ;]
_________________


 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 15 Wrzesień 2008, 10:51   

Słyszałem od tym, że mechanicy z ASO wożą auta swoich klientów do prywatnych warsztatów. Ale żeby gazownik szukał pomocy na forum? ;-)
 
 
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 15 Wrzesień 2008, 11:05   Re: Problemy z gazem na I i II biegu.

KingFalko napisał/a:
Witam. Miesiąc temu założyłem instalacje gazową do 1,8. Od początku mam z nią problemy. Dotyczą one ruszania oraz zmiany(redukcja) na II bieg. Przy ruszaniu z miejsca silnik nie chce wchodzić na obroty, gdy puszczam sprzęgło dusi się, nie gaśnie lecz powoli rusza i po kilku sekudach wskakuje i rusza z tzw. kopyta. W przypadku jazdy i redukcji na II bieg jest podobnie, silnik się dusi i potrzebuje trochę czasu aby wejść na obroty.Ponadto zauważyłem że gdy obroty radykalnie spadają w dół samochód sam gaśnie. Zdarza się że gdy na luzie hamuje dojeżdżając np. do skrzyżowania samochód mi gaśnie. Byłem kilka razy u gazownika, zgodnie z jego sugestią wymieniłem świece na nowe oraz przewody wysokiego napięcia, nic to nie dało, jest tak samo. Nie wiem co dalej robić, może jechać na regulację do innego warsztatu, a może ktoś uporał się z podobnym problemem? Aha i jeszcze jedno czasami zdarza się że na luzie obroty mi falują tak od 700 do 1500. Od przyszłego miesiąca będę dojeżdżał 60 km do pracy boję się że przy takiej jeździe szybko wykończe silnik. I jeszcze jedno pytanko. Mam pytanie o samo dzialanie sekwencji, w moim przypadku zalancza sie tak po przejechaniu okolo 2 km,potem gdy silnik jest nagrzany duzo szybciej, gazownik mi mowil ze tak ma byc, ma race cyz mnie wkreca, kolega ma tez sekwencje ale w stilo mowil ze zalacza mu sie od razu gdy podniesie mu obrotz na np 3000. Jak to jest z ta sekwencja :cry:


Faktycznie z tego opisu wynika, że przyczyn może być wiele:
- źle dobrany parownik (za mało wydajny, auto "nie ciągnie od dołu")
- nieodpowiednia średnica dysz wtryskowych,
- błędnie ustawione parametry w programie gazowym,
- żle skalibrowany gaz (albo wcale)

Zakładam, że jeżeli założyłeś tą instalacje miesiąc temu, to masz nowe filtry (chyba ,że włożył stare). Moja rada: REKLAMUJ, REKLAMUJ, REKLAMUJ. Nie słuchaj wypowiedzi typu: to jest nowe więc musi się "ułożyć".
Poprawnie dobrana instalacja, MUSI działać od pierwszego uruchomienie po skalibrowaniu.

Jaki masz komputer gazowy (firma / marka)?
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
KingFalko 

Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 5
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 15 Wrzesień 2008, 17:02   

Wróciłem od gazownika i dalej nic, dubał dubał i wydubał że" iskra się traci na 3 cylindrze i rzeczywiście nie chodzi to tak jak chodzić powinno". Byłem się umówić z elektrykiem, fachura od mercedesów i no mnie trochę zdołował, od razu wyskoczył żeby instalacje zdjąć i jeździć na benzynie, twierdzi że te motory 1,8 się w ogóle nie nadają do gazu. Filtry mam wszystkie wymienione na nowe. Dodam że przed wymianą świec i przewodów wymieniłem również uszczelkę pod pokrywą zaworów bo przeciekała, może to ma coś z tym wspólnego?
 
 
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 15 Wrzesień 2008, 17:08   

KingFalko napisał/a:
Wróciłem od gazownika i dalej nic, dubał dubał i wydubał że" iskra się traci na 3 cylindrze i rzeczywiście nie chodzi to tak jak chodzić powinno". Byłem się umówić z elektrykiem, fachura od mercedesów i no mnie trochę zdołował, od razu wyskoczył żeby instalacje zdjąć i jeździć na benzynie, twierdzi że te motory 1,8 się w ogóle nie nadają do gazu. Filtry mam wszystkie wymienione na nowe. Dodam że przed wymianą świec i przewodów wymieniłem również uszczelkę pod pokrywą zaworów bo przeciekała, może to ma coś z tym wspólnego?
Zasada jest jedna, Sprawdz czy na Pb jeździ dobrze czytaj: nie przerywa i nie zatraca sie iskra. Jesli wszystko jest OK na Pb to niech gazownik zakasa rekawy i pomysli co spier....ł

Na forum mamy kilku Uzytkowników LPG w tym motorze i sa zadowoleni.
_________________


 
 
KingFalko 

Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 5
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 15 Wrzesień 2008, 17:16   

Nie wiem jakiej firmy mam komputer gazowy, od gościa dostałem świadectwo jakości i gwarancje na zbiornik oraz wyciąg ze świadectwa homologacji no ale w tych dokumentach nic o komputerze nie pisze, marka samej instaklacji to chyba A.Max. Ponadto zastanawia mnie fakt że mam zbiornik 48 litrów a wchodzi jedynie 32,5 litra maxc nigdy więcej, wiem że do butli nie wejdzie taka ilość litrów gazu jak jej poojemność ale czy to nie jest w tym przypadku za mało. Butle mam w kole.Z dokumentówe wynika że jest to 48 litrów zbiornik.
 
 
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 15 Wrzesień 2008, 18:41   

Axwell napisał/a:
Na forum mamy kilku Uzytkowników LPG w tym motorze i sa zadowoleni.


...np. ja... :mrgreen:
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,156 sekundy. Zapytań do SQL: 10