Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - problem z dislem c 220
radek - 28 Październik 2006, 21:05 Temat postu: problem z dislem c 220 siemanko
mam problem a mianowicie od początku mam zapowietrzony układ paliwowy co powoduje że z rana silnik zapala ale zaraz gaśnie po czym zapalam i jest OK, ale teraz zrobiło sie chłodniej i mam problem z odpaleniem . byłem u mechanesa ale on stwierdził że zasysa powietrze gdzieś na oringu ale mogę z tym spokojnie jeżdzić nie panikować co wy na to. nadmieniam że mam pompę lukasa ale narazie nie zauwazyłem żadnych wycieków.
pzdr.
Lukas - 29 Październik 2006, 01:48 Temat postu: Re: problem z dislem c 220
radek napisał/a: | byłem u mechanesa ale on stwierdził że zasysa powietrze gdzieś na oringu ale mogę z tym spokojnie jeżdzić nie panikować co wy na to.
pzdr. |
Zmienić mechanika lub przycisnąć starego i uszczelnić. Jak się dobrze zapowietrzy to można dłuuugo kręcić a pamiętaj ze idzie zima
Anonymous - 29 Październik 2006, 09:26
Witam! Mialem u siebie to samo zrobil mi to gosc w Sierpcu (z Plocka masz niedaleko) Teraz jest wszystko w porzadku zapala za pierwszym strzalem.
Pozdrawiam!
radek - 29 Październik 2006, 11:24
świetnie byłbym wdzięczny za podanie namiarów na tego gostka z Sierpca
pozdr.
Anonymous - 3 Listopad 2006, 21:15
auto - serwis
Zbigniew Strzelecki
Sierpc ul Reymonta 75 (w kierunku Warszawy)
(024) 275-57-81
Pozdrawiam!!!
radek - 4 Listopad 2006, 18:30
dzięki wielkie za adres!!!!
pozdr.
artek88 - 16 Wrzesień 2010, 18:05
Mam problem z powietrzem w przewodach, samochód C220 Diesel 96r. VIN WDB2021211A377095
Wymieniłem filtr paliwa i oring (37) pod śrubę, nowe oryginalne przewody od pompa-filtr przewód (44) i filtr-dogrzewacz przewód (20) (100 PLN) oraz przewód czarny od podgrzewacza do rurki która idzie do zbiornika + zawór zwrotny.
Mimo tego w przewodzie (20) od podgrzewacza do filtra pojawia się powietrze, a w wyniku tego też w przewodzie (44) ? nieszczelny przewód idący do baku? coś z bakiem?>
Z rana jak pali to przerywa, a w przewodzie (20) cofa się paliwo jakieś 6cm od filtra wstecz.
Dodam że silnik pracuje płynnie, , a najwięcej bąbelków jest jak mu dam gazu:/ zbiornik pełny.
G. - 16 Wrzesień 2010, 18:58
Skoro powietrze pojawia się za dogrzewaczem, to podejrzewałbym właśnie ten element. Spróbuj go obejść, podłączając przewód nr 20 bezpośrednio pod ten, który wychodzi z baku (będzie trochę "rzeźby" z przygotowaniem odpowiedniego przewodu). Jest jeszcze dość ciepło za oknem, nie wpłynie to na rozruch i pracę silnika.
Jeśli powietrze przestanie się pojawiać, to masz winnego.
artek88 - 16 Wrzesień 2010, 23:44
już wcześniej podłaczyłem w ten sposób i powietrze nadal było, wiec pewnie wymienie cały przewód aż do baku , i pewnie pasuje zdemontować bak i tam szukać przyczyny
frutis - 17 Wrzesień 2010, 07:24
Też jakiś czas temu miałem podobny problem, rano samochód musiałem palić na 5 razy zapalał i gasł. Po dłuższym postoju paliwo się cofało i podczas pracy silnika było dość sporo małych pęcherzyków powietrza. Mechanik powymieniał mi wszystkie oringi na wężykach paliwowych ( bynajmniej tak mówił ) i do tego dołożył zawór zwrotny. Po wykonaniu tych czynności problemy minęły.
G. - 17 Wrzesień 2010, 07:51
frutis napisał/a: | bynajmniej tak mówił |
Czyli jednak nie mówił czy też ordynarnie Cię okłamał?
frutis - 17 Wrzesień 2010, 07:59
Mówił że powymieniał zaczynając od baku a kończąc przy filtrze i pompie. Napisałem "bynajmniej tak mówił" w nawiasie bo nie byłem w warsztacie podczas wykonywanych czynności. Tylko uwierzyłem na słowo więc tak napisałem.
G. - 17 Wrzesień 2010, 08:03
frutis, to teraz sprawdź w słowniku co oznacza i kiedy używa się "bynajmniej"
maurycy - 17 Wrzesień 2010, 08:07
Gomezio napisał/a: | frutis, to teraz sprawdź w słowniku co oznacza i kiedy używa się "bynajmniej" |
po co w słowniku ??
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=12404
frutis - 17 Wrzesień 2010, 08:13
Gomezio czytałem to jak się mnie uczepiłeś i nie chciałem już edytować.
dobra koniec OT
|
|
|