To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Olej w kolektorze ssącym - pomocy

waldek500 - 8 Luty 2009, 13:14

Jary napisał/a:
Sprawdź odpowietrzenie silnika iiii stan turbiny, jeśli ma luz na wirniku, to wszystko staje się jasne :wink:

u mnie wszystko jest w porządku przeciez w tym siedze.:) mogłem kolektor sprawdzic na płaszczyzne, ale nie wymysliłem. jak bede miał wolną chwile to to zrobie. na razie mam pół placu tych takich ze znaczkiem CDI więc nie mam czasu wziąć sie za swojego. jak dobrze, że ktos te CDI wymyslił przynajmniej roboty nie zabraknie:):)

dramol - 8 Luty 2009, 16:41

vito03 napisał/a:
Może te odmy są zapaskudzone . Jak się do nich dostać , może ktoś ma jakiś schemacik lub rysunek .


To rysunek i opis z wątku są nie wystarczające? :) Nie wiem czy w td odma znajduje się w tym samym miejscu - ale wystarczy się przyglądnąć czy ze skrzyni korbowej wychodzi jakiś przewód elastyczny i idzie pod kolektor ssący. Z kanału lepsze dojście.

Łukasz - 8 Luty 2009, 16:48

dramol napisał/a:
Nie wiem czy w td odma znajduje się w tym samym miejscu

Górna odma wychodzi ze skrzyni korbowej i biegnie go rury dolotowej przed turbiną.

Jary - 8 Luty 2009, 17:16

waldek500 napisał/a:
u mnie wszystko jest w porządku przeciez w tym siedze.:


To ja już nic nie kumam :wink:

waldek500 - 9 Luty 2009, 22:31

Jary napisał/a:
To ja już nic nie kumam :wink:

olej cieknie a wszystko jest dobrze ciekawe nie?? te turbiną chyba tak mają?? czy sie myle hehe :wink:

Jary - 10 Luty 2009, 07:14

waldek500 napisał/a:
olej cieknie a wszystko jest dobrze ciekawe nie.....


Skoro cieknie, to coś jest niedobrze, a turbiny wcale tak nie mają :wink:
A uszczelniacze trzonków zaworowych :?:

waldek500 - 10 Luty 2009, 13:07

Jary napisał/a:
A uszczelniacze trzonków zaworowych :?:


a co to ma wspólnego z kolektorem ssącym??

Jary - 10 Luty 2009, 19:25

waldek500 napisał/a:
a co to ma wspólnego z kolektorem ssącym??


To w końcu masz problem z olejem czy nie :P

waldek500 - 11 Luty 2009, 18:02

jary oleju mi ubywa 0,5 litra na 15000km to nie mam z tym problemu. mam tylko taki, że pomiędzy głowicą a kolektorem ssącym wyłazi mi olej (troszke) i brudzi silnik . to wszystko.
dzieki za zainteresowanie pozdro.

Jary - 11 Luty 2009, 19:47

waldek500 napisał/a:
pomiędzy głowicą a kolektorem ssącym wyłazi mi olej


Obejrzyj dobrze, może to jakiś przelew cieknie, bo to zużycie oleju,o którym piszesz jest znikome .

jjankiello - 11 Luty 2009, 20:11

Jary napisał/a:
waldek500 napisał/a:
pomiędzy głowicą a kolektorem ssącym wyłazi mi olej
Obejrzyj dobrze, może to jakiś przelew cieknie, bo to zużycie oleju,o którym piszesz jest znikome .

A wspomniane we wcześniejszych postach oringi kolektora ssącego :?: :idea:

Folo - 9 Styczeń 2013, 19:35

Panowie mam pytanie odnośnie tej odmy dolnej silnik 1.8. Czy może być tak że przez te wężyki z odmy dolnej nie dostaje się olej do ssącego a odma zapchana i olej silnik jakoś spala? po zdjęciu wężyka z odmy trochę się tylko oparów wylało ale nie oleju. dodam że po przejechaniu 6 tyś km dolałem 0.7l oleju i wydaje mi się że olej bierze jak się zwawiej jeździ na wyższych obrotach. Kopcić auto raczej nie kopci nie zauważyłem.
jjankiello - 10 Styczeń 2013, 21:58

Folo napisał/a:
wydaje mi się że olej bierze jak się zwawiej jeździ na wyższych obrotach
To normalne. Nowy silnik też weźmie olej, gdy go mocno ciśniesz nogą...
guardian_angel - 26 Sierpień 2013, 11:07

Macie może nr katalogowy tego zaworka zwrotnego od odmy, bo mój zdechł, a na nim nie ma żadnych oznaczeń.
Adaśko - 26 Sierpień 2013, 19:51

guardian_angel napisał/a:
Macie może nr katalogowy tego zaworka zwrotnego od odmy, bo mój zdechł, a na nim nie ma żadnych oznaczeń.
Powinienem mieć ten zaworek, nówka nie śmigany, później zobaczę w garażu i dam znać.

[ Dodano: 26 Sierpień 2013, 21:50 ]
Znalazłem, nr tego zaworka 1110100091
Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group