Przesunięty przez: Łukasz 10 Luty 2012, 11:54 |
Pedał hamulca |
Autor |
Wiadomość |
btx
Pomógł: 45 razy Dołączył: 23 Maj 2006 Posty: 1736 Skąd: Looblyn
|
Wysłany: 13 Grudzień 2007, 23:18 Pedał hamulca
|
|
|
Witam, jak w waszych C-klasach zachowuje się pedał hamulca?
czy wchodzi niemalże do podłogi ?
po drugim nacisnięciu robi sie wyzej.
pozdrawiam |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 13 Grudzień 2007, 23:21
|
|
|
btx, masz zapowietrzony pedal hamulaca....
dlatego tak robi ze bierze za któryms razem. |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
btx
Pomógł: 45 razy Dołączył: 23 Maj 2006 Posty: 1736 Skąd: Looblyn
|
Wysłany: 14 Grudzień 2007, 18:05
|
|
|
hamulce sa OK, ale jakos taki dziwny ten pedal
kiedys zapowietrzylo mi sie sprzeglo, malo plynu bylo, moglo to miec wplyw na hamulce ? |
|
|
|
|
Marcin13736
MBmiłośnik
Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Lut 2007 Posty: 466 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 14 Grudzień 2007, 23:00
|
|
|
nie wiem jak w mercu ale zazwyczaj jest jedenn zbiorniczek z płynem hamulcowym, do hamulców i do sprzęgła. Jeśli za drugim razem jest wyższy pedał to musisz odpowietrzyć hamulce.. |
_________________ C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 14 Grudzień 2007, 23:15
|
|
|
btx napisał/a: | moglo to miec wplyw na hamulce |
bardzo możliwe odpowietrz hamulce i bedzie wszystko ok |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
jacon
NIGHT HUNTER
Pomógł: 157 razy Dołączył: 07 Lis 2006 Posty: 1948 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 19:37
|
|
|
A przy okazji wymień płyn hamulcowy na nowy bo choć ładnie wygląda to po około dwuch latach traci swe właściwości i mogą wtedy z hamulcami dziać się cyrki. |
_________________ NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
esprit champion limited 98' ex
W203 Awantgarde 2001 kombi automat 2.0 kompressor teraz syna
R170 SLK 2002r. 2.0 kompressor automat żony
W201 1990r. 2.0 E automat obecnie moje autko |
|
|
|
|
pavel
pavel
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 792 Skąd: szwecja
|
Wysłany: 17 Grudzień 2007, 13:18
|
|
|
Jak wszyscy pisza. Masz zapowietrzone hamulce. |
_________________ C180 Elegance 94
VIN WDB2020181F062833 |
|
|
|
|
BolzZ
W211
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2008 Posty: 1070 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 8 Marzec 2009, 15:19
|
|
|
U mnie z kolei pedał jest bardzo twardy, o czym to może świadczyć? Dziś kupiłem samochód, dopiero w drodze do domu zauważyłem że tak jest, natomiast jak mocno depnę to hamuje ładnie, ale nie czuje tego efektu wspomagania, który w innych samochodach jest wyczuwalny... |
_________________ S211 E320CDI avantgarde
WDB2112161A423652 |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 8 Marzec 2009, 16:16
|
|
|
BolzZ napisał/a: | U mnie z kolei pedał jest bardzo twardy, o czym to może świadczyć? | Szkoda, ze nie wiemy o jakim aucie piszesz... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
pavel
pavel
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 792 Skąd: szwecja
|
Wysłany: 9 Marzec 2009, 12:19
|
|
|
BolzZ napisał/a: | U mnie z kolei pedał jest bardzo twardy, o czym to może świadczyć? Dziś kupiłem samochód, dopiero w drodze do domu zauważyłem że tak jest, natomiast jak mocno depnę to hamuje ładnie, ale nie czuje tego efektu wspomagania, który w innych samochodach jest wyczuwalny... |
Servo nie szczelne.
Poszukaj gdzie powietrze ucieka z serva hamulcowego. |
_________________ C180 Elegance 94
VIN WDB2020181F062833 |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 9 Marzec 2009, 12:21
|
|
|
pavel napisał/a: | Servo nie szczelne.
Poszukaj gdzie powietrze ucieka z serva hamulcowego. |
Dokładnie tak też miałem ten problem
[ Dodano: 9 Marzec 2009, 11:22 ]
BolzZ, jak dobrze poszukasz to znajdziesz sprawne servo za około 200zł.
Nowe w ASO ponad 2000zł |
|
|
|
|
pavel
pavel
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 792 Skąd: szwecja
|
Wysłany: 9 Marzec 2009, 14:22
|
|
|
!Łukasz! napisał/a: | pavel napisał/a: | Servo nie szczelne.
Poszukaj gdzie powietrze ucieka z serva hamulcowego. |
Dokładnie tak też miałem ten problem
[ Dodano: 9 Marzec 2009, 11:22 ]
BolzZ, jak dobrze poszukasz to znajdziesz sprawne servo za około 200zł.
Nowe w ASO ponad 2000zł |
Tak pamietam twoj problem. |
_________________ C180 Elegance 94
VIN WDB2020181F062833 |
|
|
|
|
zmichal
Moderator
Pomógł: 10 razy Dołączył: 20 Mar 2006 Posty: 736 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 10 Kwiecień 2009, 10:39
|
|
|
A ja z kolei mam niską skuteczność hamowania przy zimnych hamulcach.
Wczoraj robiłem takie próby - hamowanie awaryjne ze 100km/h i za pierwszym razem było tak sobie, ale za kolejnym juz - brzytwy!
Zresztą pedał hamulca jest jakby "sprężysty", a wiem, że w niektórych autach jest bardziej twardy! Czy to wina opisywanego wyżej serwa?
I jeszcze obserwuję jedną rzecz - przy takim gwałtownym hamowaniu auto nurkuje przodem - czyżby tylne koła słabo brały?
Podpowiedzcie coś |
_________________ E320 4matic '04
Forum Mercedes C klasa W203
Forum Mercedes C klasa W204
Forum Mercedes E klasa W210
|
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 10 Kwiecień 2009, 11:04
|
|
|
zmichal napisał/a: | I jeszcze obserwuję jedną rzecz - przy takim gwałtownym hamowaniu auto nurkuje przodem - czyżby tylne koła słabo brały?
Podpowiedzcie coś |
hamowanie tylnych kół nie jest przyczyną nurkowania przodu auta.
Sprawdź siłę tłumienia amortyzatorów na stacji diagnostycznej. Założę się, że do "nowych" im duuuuużo brauje.
P.S. W202 nie były wyposażone w tzw. antynurka. Siłą rzeczy przy hamowaniu przód minimalnie (nawet przy nowych amorkach) będzie opadał |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10 Kwiecień 2009, 14:54
|
|
|
Marcin Pop., będzie "opadać" na tyle na ile pozwoli ugięcie sprężyny. Amortyzator pilnuje efektów ubocznych sprężyny, a że sztywne amortyzatory przy okazji usztywniają sprężynę... no cóż
zmichal, sprężysty pedał hamulca? Chodzi o sposób kiedy łapią hamulce? |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
|