Przesunięty przez: Łukasz 26 Styczeń 2012, 18:28 |
drążek kierowniczy jako jeden element? |
Autor |
Wiadomość |
btx
Pomógł: 45 razy Dołączył: 23 Maj 2006 Posty: 1736 Skąd: Looblyn
|
Wysłany: 5 Marzec 2008, 20:31
|
|
|
co do pomp to roznia sie tylko wielkoscia kola tego czy tez parametrami jakimis ? wszystkie wygladaja na takie same.
czy model C250TD ma taka sama przekladne i drazek jak C180 ??? |
|
|
|
|
sewan
Oderint dum metuant
Pomógł: 35 razy Dołączył: 10 Lip 2006 Posty: 900 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 6 Marzec 2008, 09:35
|
|
|
Pompy - w zależności od silnika różnią się mocowaniem (obudową) i średnicą koła (koło jakby co, da się przełożyć).
Drążek i przekładnia jest taka sama we wszystkich modelach poza V6 i V8 |
_________________ Myślę, więc jeżdżę
|
|
|
|
|
btx
Pomógł: 45 razy Dołączył: 23 Maj 2006 Posty: 1736 Skąd: Looblyn
|
Wysłany: 6 Marzec 2008, 15:09
|
|
|
ma ktos moze jakies zdjecia schematy tych drazkow przekladni i pomp ?
na detali.ru nie widac zadnej roznicy pomiedzy tymi elementami.
jeszcze mam pytanie po co jest chlodzenie plynu do wspomagania ?
http://detali.ru/cat/oem_...&SGR=060&SGN=02
nr 23
w jednych autach jest w innych nie ma
pozdrawiam |
|
|
|
|
sewan
Oderint dum metuant
Pomógł: 35 razy Dołączył: 10 Lip 2006 Posty: 900 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 6 Marzec 2008, 15:37
|
|
|
btx napisał/a: | ma ktos moze jakies zdjecia schematy tych drazkow przekladni i pomp ?
na detali.ru nie widac zadnej roznicy pomiedzy tymi elementami. |
Jak to nie widzisz różnicy? Mają przecież inne numery.
To jest program sklepowy i nie ma na nim rysunków technicznych. (bo po co)
btx napisał/a: | jeszcze mam pytanie po co jest chlodzenie plynu do wspomagania ?
w jednych autach jest w innych nie ma
pozdrawiam |
Do obniżenia temperatury płynu
Bo jest sprężany do dosyć znacznego ciśnienia.
I wydaje mi się, że jest we wszystkich modelach |
_________________ Myślę, więc jeżdżę
|
|
|
|
|
btx
Pomógł: 45 razy Dołączył: 23 Maj 2006 Posty: 1736 Skąd: Looblyn
|
Wysłany: 6 Marzec 2008, 20:57
|
|
|
masz dwa wentylatory od klimy z przodu ?
to ktoredy jest puszczana ta niby chlodnica wygladajaca jak drut |
|
|
|
|
CzuCzu
Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 21 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 18 Marzec 2009, 00:08
|
|
|
witam. Podepne sie do tematu. Otoż wymienialem w warsztacie kiedys koncowki drazka mialy one troche luzu po wymianie auto lekko mi sciagalo ale ciezko wyczuc bo te nasze drogi to tez nie za proste sa i pojechalem na zbieżnosc a tam mi powiedzieli ze nie ustawia mi zbieznosci dopoki nie wymienia drazka srodkowego poniewaz ma niewielki luz ( chodzilo o luz(nie wiem czy dobrze sie wyraze) na dwoch "jabłkach". I mam takie pytanie czy to moze byc powodem lekkiego sciagania samochodu? I czy rzeczywiscie nie mozna ustawić zbieżności?? Dzieki za zainteresowanie pozdrawiam |
_________________ Mercedes W202 C200D rocznik 95 sedan |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 18 Marzec 2009, 00:13
|
|
|
Może mieć wpływ, tak jaki i gumy wahacza dolnego.
Dobrze jest zrobić całość pomimo że wydaje się iż reszta gum w zawieszeniu jest dobra. |
|
|
|
|
Kuras Marian
MaKs
Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 7 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 18 Marzec 2009, 11:26
|
|
|
Serdecznie witam ,miałem podobny problem ,tzn. auto ściągało kierownicę w lewo . Wymieniłem drążek kierownicy(cały) były na nim luzy. Zrobilem zbieżność - wszystko było OK jednak auto dalej ściągało . Okazało się że to wina opony ,bo po przełożeniu na drugą stronę auto ściągało w stronę odwrotną. Przełożyłem więc tylne opony na przód i problem się skończył.Opony też wymieniłem na nowe bo już trzeba było, tym nie mniej opony mają duży wpływ na to czy auto ściąga w którąś stronę. Muszę dodać iż źle zużyta opona przednia to był wpływ wybitego górnego wahacza ,po wynianie tegoż wszystko wróciło do normy. Zrobilem już ponad 30 tyś km. i opony zużywaja się prawidłowo a auto jeździ prosto. Serdecznie pozdrawiam wszystkich Mercmaniaków i życzę bezawaryjnej eksploatacji. |
_________________ .................................................
220D W202 WDB2021211F675208 |
|
|
|
|
art-34
C220 Elegant D 16V
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Maj 2008 Posty: 251 Skąd: LB
|
|
|
|
|
TOM481
TOM481
Pomógł: 27 razy Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 505 Skąd: Rycerka Dolna
|
Wysłany: 18 Marzec 2009, 22:13
|
|
|
W intercarsie znalazłem TRW-570ZŁ,Delphi-390zł |
_________________ Tomek M. i Magda M.
W202 C200 CDI CLASSIC SELECTION
WDB2021341A835860
|
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 18 Marzec 2009, 22:35
|
|
|
art-34, też jestem na etapie zakupu drążka. Tyle, że do mojej ceny są dość zaporowe: FEBI - 611 PLN, TRW - 759, MOOG - 543, LEMFORDER - 842
Jutro mam gadać z Zibim, ma mi opowiedzieć o drążkach za 350 PLN - które wg niego są OK. Poproszę go też aby sprawdził ceny w hurtowniach, pewnie ma jakieś upusty
Co do TEKNOROT to czytam opinie w sieci i widzę, że nie jest to "made in china". Ludzie sobie chwalą, aczkolwiek w zawieszeniu wolę mieć sprawdzoną markę Zresztą zapytam jutro i dam znać. |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 18 Marzec 2009, 22:37
|
|
|
Gomezio napisał/a: | Co do TEKNOROT to czytam opinie w sieci i widzę, że nie jest to "made in china". Ludzie sobie chwalą, aczkolwiek w zawieszeniu wolę mieć sprawdzoną markę |
Sworznie TEKNOROT w poprzednim aucie siostry wytrzymały jakieś 12tyś km. |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 19 Marzec 2009, 02:43
|
|
|
Mój mechanik mówił, żeby nie bawić się w zamiennik, myślę, że coś miał na rzeczy |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
art-34
C220 Elegant D 16V
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Maj 2008 Posty: 251 Skąd: LB
|
Wysłany: 19 Marzec 2009, 13:04
|
|
|
Witam!
Lookałem drązki do innych i ceny są w granicach 80 pln oczywiście tych prawie lub też pełnoletnich.
A ceny innych firm są po prostu załamujące tym bardziej że na naszych drogach nigdy nie wytrzyma tyle co u "Niemca".
Ostatnio miałem stłuczkę bo PANIUSIA zapomniała zatrzymać się na znaku STOP. Puknąłem w jej w tylne prawe koło aż ją obróciło o 180 stopni choć miałem pasażerkę na "celowniku" , całość naprawiłem z jej OC na oryginalnych częściach, po zerknięciu na fakturę słabo mi się zrobiło auta nie miałem od trzech tygodni i chyba ryzyk/fizyk spróbuję, będzie co opisywać
pzdr! |
_________________ Wiek średni poznajemy po tym jak szeroki umysł z wąską talią zamieniaja się miejscami...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W202
WDB2021211A327558
http://www.partscatalog.ru/mercedes/ wklejamy Vin i kod do radia gratis... |
|
|
|
|
janucha78
Pomógł: 14 razy Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 727 Skąd: skarzysko
|
Wysłany: 19 Marzec 2009, 18:47
|
|
|
Gomezio napisał/a: | art-34, też jestem na etapie zakupu drążka. Tyle, że do mojej ceny są dość zaporowe: FEBI - 611 PLN, TRW - 759, MOOG - 543, LEMFORDER - 842
Jutro mam gadać z Zibim, ma mi opowiedzieć o drążkach za 350 PLN - które wg niego są OK. Poproszę go też aby sprawdził ceny w hurtowniach, pewnie ma jakieś upusty
Co do TEKNOROT to czytam opinie w sieci i widzę, że nie jest to "made in china". Ludzie sobie chwalą, aczkolwiek w zawieszeniu wolę mieć sprawdzoną markę Zresztą zapytam jutro i dam znać. |
Ja w grudniu za kompletny drażek lemfordera zapłaciłem 470 zł.Czyżby kurs euro miał takie znaczenie? |
_________________ C220CDI '00 ELEGANCE SELECTION
WDB2021931F994067 |
|
|
|
|
|