problem z zatankowaniem |
Autor |
Wiadomość |
piotrek1
Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 4 Skąd: od znajomych
|
Wysłany: 5 Kwiecień 2007, 12:45 problem z zatankowaniem
|
|
|
Witam wszystkich i pozdrawiam z okazji Świat Wielkanocnych.
Mam problem z zatankowaniem swojej Gwiazdy.
Tankując ropę do W 202 kombi po włożeniu pistoletu do
otworu tankowania pistolet samoczynnie się wyłącza
pewnie przelew jest zatkany?
Czy ktoś miał podobne objawy?
Jak poradziliście sobie z tą usterką.
[ Dodano: 5 Kwiecień 2007, 12:46 ]
Mam problem z zatankowaniem swojej Gwiazdy.
Tankując ropę do W 202 kombi po włożeniu pistoletu do
otworu tankowania pistolet samoczynnie się wyłącza
pewnie przelew jest zatkany?
Czy ktoś miał podobne objawy?
Jak poradziliście sobie z tą usterką. |
|
|
|
|
WasilieW
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Lip 2006 Posty: 172 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 5 Kwiecień 2007, 13:20
|
|
|
Miałem tak, ale po prustu za dalego włożyłem. Spróbuj nie dociskać do końca. |
_________________ MB C 180 sport '95 - wcześniej
Teraz W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300 |
|
|
|
|
piotrek1
Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 4 Skąd: od znajomych
|
Wysłany: 5 Kwiecień 2007, 13:52
|
|
|
he no probowałem i tak tankuje
ale coś jest nie tak bo wywala bezpiecznik pistoletu i tao na różnych satcjach |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 5 Kwiecień 2007, 16:44
|
|
|
Mam tak samo, zwyczajnie nie wsadzam pistoletu za głęboko do baku, a tylko lekko i nie dociskam spustu na maxa. |
|
|
|
|
djmantis
Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 34 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 5 Kwiecień 2007, 19:25
|
|
|
ja lekko przekrecam i idize dobrze a jak trzymam pistolet wlozony prosto to czasami co kilka sekund mi odskakiwał... przekrec go troche i powinno byc po problemie |
_________________ C180 94 rok Elegance |
|
|
|
|
makawel
VIP
Pomógł: 13 razy Dołączył: 14 Gru 2006 Posty: 760 Skąd: K- Koźle/EŁK
|
Wysłany: 5 Kwiecień 2007, 20:02
|
|
|
ja juz opracowałem jak wlewac normalnie wkładajac na maxa po prostu pistolet trzeba przekrecić wkladajac do baku o 90 stopni w lewo i bedzie ok |
_________________ Polska – tutaj nawet kryzys się nie udał.
Moje autko
WDB2021881F621600 |
|
|
|
|
Zbroja
Dołączył: 07 Paź 2010 Posty: 27 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23 Październik 2010, 18:19
|
|
|
mam podobnie. wypróbuję dzisiaj motyw z przekręceniem pistoletu.
[ Dodano: 24 Październik 2010, 12:54 ]
narazie metoda z niewkładaniem do końca jest najlepsza. Zastanawiam się jedynie co będzie jak spróbuję zatankować do pełna... |
_________________ C220 Elegance '97 Diesel
|
|
|
|
|
puras
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 159 Skąd: Z-DOLNY ŚLĄSK
|
Wysłany: 24 Październik 2010, 16:27
|
|
|
Nie tylko w dieslach tak jest, ja w benzynie miałem to samo i po prostu nie wkładałem do końca całego pistoletu tylko zostawiałem kilka centymetrów luzu i tyle. |
_________________ był w202 jest e39... |
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 24 Październik 2010, 17:04
|
|
|
Zbroja napisał/a: | Zastanawiam się jedynie co będzie jak spróbuję zatankować do pełna... |
Nic nie będzie - pistolet się po prostu wyłączy. Ja nie wkładam pistoletu za daleko do wlewu, blokuję go i łapki w kieszeń, żeby nie marzły, a jak się naleje pod korek to pstryk i się wyłącza. Dolewam do równej sumy i idę płacić |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
Ostatnio zmieniony przez Pioterek 24 Październik 2010, 21:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 24 Październik 2010, 17:33
|
|
|
Proponuję zerknąć na pierwsze z moich postów na forum, borykałem się z tym samym 'problemem'. Rozwiązaniem jest wieszanie pistoletu na pierwszym ząbku - nie wypadnie |
|
|
|
|
Zbroja
Dołączył: 07 Paź 2010 Posty: 27 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24 Październik 2010, 19:55
|
|
|
Ok, spróbujemy |
_________________ C220 Elegance '97 Diesel
|
|
|
|
|
krzychu.c180
krzychu.c180
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Lis 2010 Posty: 157 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 16 Lipiec 2012, 18:24
|
|
|
Witam.Mam identyczny problem przy tankowaniu.Dzisiaj tankowałem gwiazde od dłuższego czasu na BP oczywiscie i patent z przekreceniem pistoletu po włożeniu do wlewu zdaje egzamin.Widac nie tylko ja tak mam ze pistolet odbija co kilka sekund.Musze pilnować poziomu paliwka w baku bo mojej gwiezdzie paliwo konczy sie juz przy całej przedziałce do lampki rezerwy.Niestety nasze W202 tak mają z tymi wskaznikami paliwa i ogolnie układem paliwowym ja staram sie od dłuzszego czasu nie schodzic ponizej 1/2 wskaznika bo mialem przypadek we wczesniejszym C180 95 ROK ze pompka nie zasysała paliwa juz przy polowie zbiornika.
Po wymianie pompki paliwa zewnetrznej problem znikł i jezdzilem spokojnie prawie do lampki rezerwy nigdy na glebokiej rezerwie i tak juz sprzedalem wczesniejsza gwiazde.Teraz C180 94ROK ELEGANCE ASB.Wdzieczne auta jak sie dba i wie sie jak do gwiazdy podejsc Pozdrawiam wszystkich maniaków. |
|
|
|
|
Jaguarro
C200 1 z 5000
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 227 Skąd: Celestynów
|
Wysłany: 17 Lipiec 2012, 16:27
|
|
|
Ten tym tak ma i to bez względu PB czy ON. Ja już się nauczyłem z tym życ i podobnie jak koledzy wyżej, nie wkładam pistolecika do końca |
_________________ C200 Sport ATP Tour
WDB2020201F505548
|
|
|
|
|
marcinns1991
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 1540 Skąd: Wlkp < Pleszew
|
Wysłany: 17 Lipiec 2012, 19:30
|
|
|
U mnie wkładam do końca bez przekręcania i tankuję normalnie, zobaczymy co będzie gdy zatankuję do pełna (jeszcze nie poznałem uczucia tankowania do pełna) Tankuję tylko na bliskiej
PS: tez tak macie że np od połowy baku do pierwszej kreski od dołu wskazówka paliwa wam spada dość szybko, a potem na tej kresce dosyć długo się trzyma? |
_________________ KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był |
|
|
|
|
lukaszstas
Dołączył: 13 Lip 2012 Posty: 7 Skąd: Łódź/Wieluń
|
Wysłany: 17 Lipiec 2012, 19:58
|
|
|
marcinns1991 napisał/a: | tez tak macie że np od połowy baku do pierwszej kreski od dołu wskazówka paliwa wam spada dość szybko, a potem na tej kresce dosyć długo się trzyma? |
Normalne zjawisko raczej. Zobaczysz co będzie jak do pełna zatankujesz - u siebie (co prawda w201) po przejechaniu 250km od tankowania wskazówka przesuwa się na przedostatnią kreskę, a od tej krechy do połowy baku robię ~100km - trochę to denerwujące, ale kwestia przyzwyczajenia |
|
|
|
|
|