220 D - silnik |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 21 Maj 2006, 16:23 220 D - silnik
|
|
|
Jakie jest wasze zdanie na temat ww silnika / 95 PS/. Jak zachowuje się auto z tym silnikiem. Nie sprawia ona wrażenia zbyt słaebo jak na gabaryty tego auta? |
|
|
|
|
wąski
Kasjer z biedronki
Dołączył: 15 Maj 2006 Posty: 20 Skąd: Radom
|
Wysłany: 21 Maj 2006, 18:42
|
|
|
Powiem ci jedno kolega ma wlasnie 220 i ten samochod widzi wczesniej gorke niz on tak wiec nie bierz tego bo to jest slaby silnik no chyba ze chcesz jezdzic do kosciola |
_________________ MB C 180 ESPRIT W202 1999r |
|
|
|
|
krzemo
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Maj 2006 Posty: 97 Skąd: Wies Warszawa
|
Wysłany: 21 Maj 2006, 19:14
|
|
|
Ello,
Mysle ze nie jest tak zle jak piszesz. Silnik silnikowi nierówny. Nie sadze ze 95 konne auto moze wczesniej widziec gore niz wlasciciel. Jezdzilem W201 2,0 Diesel i uwazam ze naprawde ladnie sie zbieralo - moze nie sportowo ale poloneza lykalem na miekko.
pozdr
Ra-V |
|
|
|
|
Kowal
Moderator Mercedes C220D
Pomógł: 33 razy Dołączył: 03 Kwi 2006 Posty: 1046 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Maj 2006, 19:50
|
|
|
Witam. Ja jezdze Merasiem wlasnie z silnikiem 2,2 diesel 16V i powiem Ci tak, ze w miescie jest jak najbardzie sprawde i nie trzeba wiekszego silnika no ze chyba masz zamiar szalec to kup 2,5 TD lub jeszcze lepiej 2,2 CDI, natomiast silnik 2,2 diesel na trasie gdy samochod jest zapakowany (rodzina + bagaz) to przy wyprzedzaniu TIR'ow zajmuje troche czasu, ale tez nie jest az tak najgorzej, tym bardziej ze w tym silniku mozna zmienic modul koszt 1500-2000 zl moc wtedy wzrasta z 95 PS do ok 110 PS a co waznejsze moment obrotowy rosnie z 150NM do ok 185NM Mysle ze te parametry na trase juz w zupelnosci wystaczaja a na miasto tym bardziej. To sa takie moje wlasne poglady co do tego silnika, a wybor nalezy do Ciebie
Pozdro |
_________________ Mercedes C220 Diesel '94 ESPRIT body kit from Carlsson
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, a na cuda trzeba czekać tydzień
Odzież motocyklowa |
|
|
|
|
artek30
C200 D
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sty 2006 Posty: 103 Skąd: busko
|
Wysłany: 21 Maj 2006, 22:09
|
|
|
a nie można czegoś w 200d zmienić bo astma straszna |
_________________ Jestem też tu: http://www.bus-forum.pl/ |
|
|
|
|
Lukas
Moderator
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Gru 2005 Posty: 440 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 21 Maj 2006, 23:28
|
|
|
artek30 napisał/a: | a nie można czegoś w 200d zmienić bo astma straszna |
Jedyne co przychodzi do głowy to odczepić ERG'a i wywalić KAT'a.
Te nasze osołki może i dynamiki nie mają, ale jak dopadną tych 2500-3000 rpm to jakoś się kula. No i wierne są .
Pozdrawiam |
_________________ 202 200D '93 - Aż żal się spieszyć |
|
|
|
|
Kowal
Moderator Mercedes C220D
Pomógł: 33 razy Dołączył: 03 Kwi 2006 Posty: 1046 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Maj 2006, 23:55
|
|
|
artek30 napisał/a: | a nie można czegoś w 200d zmienić bo astma straszna |
Jesli chodzi o 200D to nie widzialem zadnej oferty do niego ... Jezeli sie nie myle to w tej wersji silnikowych tez wystepuje komputer pokladowy ktory steruje jaka dawka mieszanki ma byc podana, wiec mysle ze znalazlaby sie jakas firma ktora na zamowienie napisalaby nowa mape spalania dla tego silnika
Pozdro |
_________________ Mercedes C220 Diesel '94 ESPRIT body kit from Carlsson
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, a na cuda trzeba czekać tydzień
Odzież motocyklowa |
|
|
|
|
artek30
C200 D
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sty 2006 Posty: 103 Skąd: busko
|
|
|
|
|
Lukas
Moderator
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Gru 2005 Posty: 440 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 24 Maj 2006, 08:54
|
|
|
artek30 napisał/a: | a co to ERG ? |
Po lewej stronie przy kolektorze wylotowym jest metalowa "kopułka" z podłączonym wężykiem. To ma za zadanie chyba zbieranie części spalin do powtórnego spalania. Ale jak to zrobić dokładnie to nie wiem bo nigdy nie robiłem.
Pozdrawiam |
_________________ 202 200D '93 - Aż żal się spieszyć |
|
|
|
|
pawciomerc
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 133 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 24 Maj 2006, 23:47
|
|
|
a jakie s namiary na ta firme co tuninguje kompa i ma sie 110 koni |
_________________ C 2.2 na ropke
NIE MA JAZDY BEZ GWIAZDY |
|
|
|
|
Kowal
Moderator Mercedes C220D
Pomógł: 33 razy Dołączył: 03 Kwi 2006 Posty: 1046 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25 Maj 2006, 00:20
|
|
|
Np. znana firma VTG http://www.vtg.pl/ tutaj znajdziesz ta oferte
Pozdro |
_________________ Mercedes C220 Diesel '94 ESPRIT body kit from Carlsson
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, a na cuda trzeba czekać tydzień
Odzież motocyklowa |
|
|
|
|
marcin19_87
Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 84 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: 25 Maj 2006, 10:27
|
|
|
a czy ty KOWAL masz ten moduł założony u siebie???? |
_________________ W202 220 DIESEL 96r. WDB2021211F502998 |
|
|
|
|
pawciomerc
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 133 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 25 Maj 2006, 16:44
|
|
|
ja mysle wydac ta kaske i chyba pojade do tej firmy ale co ze spalaniem czy bedzie wiecej palił?jak sadzicie bo tdi potrafi nawet mniej palic |
_________________ C 2.2 na ropke
NIE MA JAZDY BEZ GWIAZDY |
|
|
|
|
Kowal
Moderator Mercedes C220D
Pomógł: 33 razy Dołączył: 03 Kwi 2006 Posty: 1046 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25 Maj 2006, 20:21
|
|
|
marcin19_87 napisał/a: | a czy ty KOWAL masz ten moduł założony u siebie???? |
Nie niestety jeszcze nie mam ale tylko jak bede mial kase to zmienial u siebie modul
pawciomerc napisał/a: | co ze spalaniem czy bedzie wiecej palił?jak sadzicie bo tdi potrafi nawet mniej palic |
Spalanie moze troszke podskoczyc bo to wkoncu jest inna mapa spalania ale mysle ze bedzie to duzy wzrost. Silniki TDI to calkiem inna bajka, w gdzie stosuje sie silniki CDI tez spalanie potrafi spasc ale nieznacznie
Pozdro |
_________________ Mercedes C220 Diesel '94 ESPRIT body kit from Carlsson
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, a na cuda trzeba czekać tydzień
Odzież motocyklowa |
|
|
|
|
|