Przesunięty przez: Camel- 11 Październik 2008, 13:19 |
Jaka instalacja LPG do kochanej Celinki??? |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 3 Czerwiec 2008, 12:22
|
|
|
Ehh. W końcu założyli mi instalacje STAG-200 (jakoś tak, dokładnie nie pamiętam) no i się zaczęło. Chyba moja Celina nie polubiła się z LPG, bowiem spod świateł przyspiesza jak typowy maluch. Dopiero jak przekroczy 2 tys obr to idzie dobrze. Natomiast jak wkręci się na 5 tys, to już dalej nie chce iść i automat nie zmienia biegu. Trzeba wtedy puścic gaz i znowu depnąć. Byłem już kilka razy u gazowników i nie pomaga. Czasami na postoju to obroty falują. Mam jeszcze tak, że czasami nie chce samochód na Pb zapalić. Musze go dłużej kręcić. O spalaniu to już nie wspominam... |
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 3 Czerwiec 2008, 12:34
|
|
|
Bo nie lubi gazu, mogłeś kolego poczytać, jest dużo na temat gazu na naszym forum i wyciągnąć wnioski.
[ Dodano: 3 Czerwiec 2008, 12:41 ]
Wszystko jest w rękach gazowników, to jest do zrobienia, ale długa droga Ciebie czeka do osiągnięcia bezawaryjności. Z instalacją LPG jest tak, jeżeli uda się to jeździsz bez problemów, a jak od początku zacznie coś się dziać to częste wizyty na regulacjach itd doprowadzić mogą człowieka do spazmu.
[ Dodano: 3 Czerwiec 2008, 12:45 ]
A oto lektura http://www.w202.pl/viewto...der=asc&start=0 http://www.w202.pl/viewto...der=asc&start=0 |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
Sebastianp
w202 c180 w210 300TD
Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Sty 2007 Posty: 145 Skąd: Łaziska G. k.Tychów
|
Wysłany: 3 Czerwiec 2008, 12:56
|
|
|
sprawdziło się dokładnie to co opisywałem na http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=2354
czyli prędkość wtrysku.
Gazownik który Ci zakładał gaz chyba nie za wiele miał doświadczeń z montażem LPG w MB.
Nie wiem czy wiele pomoże tutaj regulacja. Jeśli masz STAGa. Jak zastosowano zwykłą polską listwę wtryskową (wolną) to pomoże jedynie zmiana listwy i nie wiadomo czy nie sterownika.
Dlatego powyżej 2000obr dopiero się uspakaja.
na Twoim miejscu udałbym się do nich z powrotem i domagał gwarancyjnej wymiany na instalację odpowiednią do Twojego auta.
Ja jak podjechałem do gazownika w Pszczynie (znana w całym kraju firma AUTO EKO GAZ Gleńsk) to o temacie Stag-a nie było w ogóle mowy. Tylko usłyszałem że montują to czasem taksiarze najczęściej do w124 ale od razu była gadka o LANDI
i nie dlatego że droższa i większa marża dla firmy ...
STAG jest dobrą tanią instalacją ale nie dla MB ! |
_________________ E-klasse w210 E300TD Elegance automat
C-Klasse w202 C180 Elegance automat LPG |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 3 Czerwiec 2008, 20:43
|
|
|
Adaśko napisał/a: | Bo nie lubi gazu, mogłeś kolego poczytać, jest dużo na temat gazu na naszym forum i wyciągnąć wnioski.
|
daj spokój - i tak cie zakracza, ze LPG jest OK; tylko trzeba tamto, czasami jeszcze siamto a ogolnie to wszystko zalezy od gazownika
ciekawy jestem czy ktokolwiek chcialby kupic MB gdyby jego jakosc miala zalezec od dnia tygodnia produkcji albo od fazy Ksiezyca
ale mialem sie nie wypowiadac o LPG...... cichoooooooo |
|
|
|
|
topol
Moderator wiochmen
Pomógł: 40 razy Dołączył: 19 Kwi 2006 Posty: 4027 Skąd: dalej od Warszawy
|
Wysłany: 3 Czerwiec 2008, 23:41
|
|
|
Daniel napisał/a: | a ogolnie to wszystko zalezy od gazownika |
absolutnie się z Tobą zgadzam , nie lubi partaczy.... zwłaszcza gazownikóe, ale nie tylko.... |
_________________ topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....
Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...
Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956
|
|
|
|
|
mythman
dzordz
Dołączył: 30 Kwi 2009 Posty: 41 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 6 Maj 2009, 17:13 STAG 4 - czy warto
|
|
|
Witam
Proponowano mi w warsztacie gdzie montują LPG instalację STAG 4, proszę o info od kogoś kto się zetkną z taką instalacją
MB C 180 T, '99, 90kW, rybka |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 6 Maj 2009, 20:41
|
|
|
mythman, komputer jak komputer... byle instalka na dobrych podzespołach i dobrze ustawiona |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
mythman
dzordz
Dołączył: 30 Kwi 2009 Posty: 41 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 6 Maj 2009, 22:35
|
|
|
Czyli że jeżeli mechanik jest znający się na rzeczy to i ze STAG-iem nie będzie problemów? |
|
|
|
|
topol
Moderator wiochmen
Pomógł: 40 razy Dołączył: 19 Kwi 2006 Posty: 4027 Skąd: dalej od Warszawy
|
Wysłany: 7 Maj 2009, 08:23
|
|
|
mythman, "mój" gaziarz w tej chwili zakłada i poleca STAGa, czyli chyba jest dobra. |
_________________ topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....
Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...
Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956
|
|
|
|
|
13696
Mateusz
Pomógł: 10 razy Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 664 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 7 Maj 2009, 11:23
|
|
|
mythman napisał/a: | Proponowano mi w warsztacie gdzie montują LPG instalację STAG 4, proszę o info od kogoś kto się zetkną z taką instalacją |
zamontowalem tydzien temu ta wlasnie instalacje i jestem z niej bardzo zadowolony
spalanie idenyczne jak benzyny zero problemow z szarpaniem przelacza sie plynnie nawet nie ma lekkiego szarpniecia jedynie co mozna odczuc to nieco mniejsza moc na wyzszych obrotach powyzej 4500 ale mozliwe ze to tylko w tym silniku co mam ja ja ogolnie polecam
co do tego tylko dobry gaziarz i ma cykac jak zegarek u mnie montowal 2 dni bo robil to sam a nie 5 osob i wszystko kazdy po swojemu o to mi chodzilo i musze powiedziec ze mnie ta instalacja zaskoczyla bo myslalem ze bedzie gorzej
[ Dodano: 7 Maj 2009, 12:14 ]
dodam ze instalacja moze byc dobra wazne jest to co do niej dobierze gaziarz czyli reduktor i wtryski to jest podstawa ja u siebie mam reduktot magic 3 max do 350hp i wtryski podobno najnowsze planijety A. reduktor to nowosc na rynku a wtryski podobno niedawno wyszly z testow odproducenta i w takim skladzie cyka az milo |
_________________ c200 kompressor (lpg stag-4) |
|
|
|
|
mythman
dzordz
Dołączył: 30 Kwi 2009 Posty: 41 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 7 Maj 2009, 13:29
|
|
|
Mateusz 13696
A gdzie, jesli można wiedzieć zakładałeś tego Staga i za ile? |
|
|
|
|
13696
Mateusz
Pomógł: 10 razy Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 664 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 8 Maj 2009, 12:41
|
|
|
tereszpol obok biłgoraja zaplacilm za ten zestaw 2400zl a wiec nie duzo |
_________________ c200 kompressor (lpg stag-4) |
|
|
|
|
pytka
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 10 Skąd: Tczewowo
|
Wysłany: 8 Maj 2009, 13:36 jaki gazik do 2.8 v6??? no i gdzie i za ile:)
|
|
|
Witam jak w temacie mam zamiar kupic autko z takim silnikiem i teraz pytanie jaka instalka no i za ile nie chce wsadzic jakiegos shitu Narazie polecono mi gazownika z Malborka ps. dodam że mieszkam w tczewie woj.pomorskie wiec moze ktoś coś poleci z góry thanks |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 8 Maj 2009, 14:12
|
|
|
Do V6tek, czyli C240 i C280 instalki mogą być takie same, więc szukaj postów o 240tce, bo już troche o tym pisaliśmy |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
mythman
dzordz
Dołączył: 30 Kwi 2009 Posty: 41 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 8 Maj 2009, 23:50
|
|
|
Mi gazownik za STAG4 krzyczy 2 tyś. więc albo mój zakłada taniej albo montuje starsze "typy"(listwę, komp itd.) elementów. |
|
|
|
|
|