MB 210 2.9 TD pracuje w trybie awaryjnym max 3 tyś obrotów |
Autor |
Wiadomość |
KKKamilw
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 98 Skąd: Lipno
|
Wysłany: 23 Sierpień 2009, 14:44 MB 210 2.9 TD pracuje w trybie awaryjnym max 3 tyś obrotów
|
|
|
Mercedes 210 98rok 2.9 td skrzynia automatyczna
Problem pojawiał się od jakiegoś czasu, najpierw czasami blokowało się i wystarczyło ponowne włączenie samochodu ale teraz problem jest już całkowity.
Samochód od razu przechodzi w tryb awaryjny i nie pozwala na więcej niż 3 tyś obrotów, można rozpędzić się do normalnej prędkości 90 czy 100km/h ale tylko przyśpieszając bardzo powoli. Jeżeli silnik zbliży się do 3 tyś kompletny brak przyśpieszenia.
Gdzie szukać problemu czy ktoś się z tym spotkał. Sporo osób mówi o jakiejś płytce w komputerze skrzyni i na wejściu każe wymieniać skrzynie ale to koszt skrzyni 3000 + olej + wymiana itp .... więc koszty nie są małe. Na razie chcę poszukać czegoś na własną rękę. |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 23 Sierpień 2009, 15:15
|
|
|
Kamil nie słuchaj Tych fachowców co w du*** byli i gó** widzieli. Powtarzających tylko jeden przez drugiego. Najllepiej wymienić skrzynie, olej, i wszystko co z tym związane.
Kompterów skrzyni jest masa więc w razie czego idzie go dostać . cale szczeście widzialem w dobrych pieniądzach max do 600zl z tego co się orientowalem.
Jedź na komputer i się wszystko wyjaśni. Tryb awaryjny to nie tylko skrzynia tylko 3/4 elementów mechanicznych i elektycznych auta . Daj znać co wyjdzie po diagnozie |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 23 Sierpień 2009, 19:59
|
|
|
Może być też przepływomierz jak u wielu z podobnym problemem, koszt też zbliżony jak MikiPOZ, podawał ok 600 zł oryginał i tylko taki proponuję wziąć. |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
-==PEGAZ==-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lis 2008 Posty: 28 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: 23 Sierpień 2009, 22:30
|
|
|
U mnie w C200 CDI uszkodzony był regulator podciśnienia. Też chodził na awaryjnym. Jedź na komputer i sprawdź błędy. Wszystko się wyjaśni. I wcale nie muszą to być duże koszty. Nie stresuj się, tylko jedź na komputer. |
_________________ C200 CDI '98
WDB2021341F769169 |
|
|
|
|
MichalZSlupsk
Dołączył: 26 Lip 2009 Posty: 3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 3 Wrzesień 2009, 12:12
|
|
|
oczywiscie z tą skrzynią to naprawdę chyba ostateczność, sprawdziłbym jeszcze węże od podcisnienia, często przy pękniętym wężyku ciśnienie ucieka i samochód wchoodzi w tryb awaryjny. |
|
|
|
|
Mila odpowiedz
to ja, Jareklbn
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Cze 2009 Posty: 223 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 6 Wrzesień 2009, 21:07
|
|
|
panowie są 2 tryby awaryjne:
jeżeli się silnik nie wkręca powyżej 3 tys. obrotów to mamy tryb awaryjny silnika
jeżeli skrzynia ma jeden bieg do przodu 3(startuje z 3 i na tym pozostaje) to mamy tryb awaryjny skrzyni biegów
|
|
|
|
|
|