|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Camel- 29 Styczeń 2012, 11:33 |
Czy ktoś zakładał tempomat |
Autor |
Wiadomość |
MICHAL200
Michal200
Pomógł: 187 razy Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 7365 Skąd: _____
|
|
|
|
|
eldorado
LPG BLOS
Pomógł: 12 razy Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 912 Skąd: Lubartów
|
|
|
|
|
map8
C180 Esprit '98
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Gru 2006 Posty: 200 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11 Listopad 2009, 09:32
|
|
|
Bardzo ciekawwy temat. Czy ktoś skalkulował już może koszt takiej imprezy do auta po lifcie? |
_________________ WDB2020181a621939 |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11 Listopad 2009, 14:00
|
|
|
Szkoda tylko, że jest to instrukcja dla modeli W202 018/020/022 i do tego z automatem. |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11 Listopad 2009, 18:50
|
|
|
Nex@pl, i do tego przed liftem!
A po liftingu jak mówiłem. Kwestia poszukania w Googlach. Hasło: Cruise control W202. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
MICHAL200
Michal200
Pomógł: 187 razy Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 7365 Skąd: _____
|
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11 Listopad 2009, 22:48
|
|
|
Hm, z moich badań wynika, że po lifcie wystarczy dokupić A2085450424 oraz dokonać zmian za pomocą Stardiagnosis? Ciekawe... |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
MICHAL200
Michal200
Pomógł: 187 razy Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 7365 Skąd: _____
|
Wysłany: 12 Listopad 2009, 13:46
|
|
|
Nex@pl, no wlasnie trzeba kupic tylko tych manetek sa 3 rodzaje: taka jak Ty napisales, A2085450324, oraz A2085450224 ta ostatnia jest bez Limit Cruise, a czym roznia sie te dwie pozostale Dzisiaj wyjalem licznik i nie ma miejsca na zaroweczke do podswietlenia LIM. |
_________________ Zapraszam
https://www.facebook.com/...96971867316029/
W211 E240 Elegance USA
WDB2110611A465003
EX: W202 C 180 1999r. Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewto...t=19013&start=0
EX: W202 C180 1997r.
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12 Listopad 2009, 14:45
|
|
|
MICHAL200, z tego co wiem, to mozna aktywować 3 rodzaje tempomatu bo w SD są dokłądnie 4 opcje do wyboru przy aktywacji CC. Jak tylko znajdę chwilę czasu na pewno wam wszystkiego poszukam |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 12 Listopad 2009, 20:02
|
|
|
MICHAL200, z tego co wyczytałem to własnie problem może być z automtycznym rozłączaniem, ponoć dodatkowo trzeba montować w niektórych przypadkach czujnik do pedału sprzęgła, co by rozłączał tempomat.
Pozwiem szczerze, że bardzo mnei to zainteresowało, za kilka PLN domontowac sobie tempomat |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
MICHAL200
Michal200
Pomógł: 187 razy Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 7365 Skąd: _____
|
Wysłany: 12 Listopad 2009, 20:16
|
|
|
Nex@pl, gdzie wyczytales? Hm.. co kilka glow to nie jedna, razem cos wymyslimy Miloby bylo jakby forumowicz noc sie odezwal w tym temacie.Pewnie wszelkie nasze watpliwosci by rozstrzygnal.
Mnie tez zainteresowalo, zreszta widac |
_________________ Zapraszam
https://www.facebook.com/...96971867316029/
W211 E240 Elegance USA
WDB2110611A465003
EX: W202 C 180 1999r. Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewto...t=19013&start=0
EX: W202 C180 1997r.
|
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 12 Listopad 2009, 22:53
|
|
|
MICHAL200 napisał/a: | Nex@pl, gdzie wyczytales? |
google, luke, google
Na razie siedze w robocie, więc temat odsuwam, ale jak sie obrobie to będę drążył dalej. |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
Marcel
WDB2021881F793603
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Kwi 2008 Posty: 239 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13 Listopad 2009, 20:24
|
|
|
Czy oprócz tych manetek ( http://www.allegro.pl/ite..._klasa_210.html ) trzeba jeszcze coś dokupić czy wystarczy wgrać SD |
_________________ EX: W124 300D Kombi 93' WDB1241911F276617 SKRADZIONY
EX: W202 250TD Kombi 98' Elegance
OBECNIE: ALHAMBRA 1,9 tdi 150 KM BTB 2005r
|
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 13 Listopad 2009, 20:43
|
|
|
Niestety 100% pewności nei mam, gotówki wolnej brak, więc sam póki co nie przetestuje. |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13 Listopad 2009, 21:00
|
|
|
Za dużo pytań jak na odpowiedzi, które są na wyciągnięcie ręki. Uznaję, że każdy zainteresowany zna angielski chociaż w stopniu podstawowym (w razie czego są internetowe translatory). Pozwoliłem sobie wyciągnąć kilka interesujących wypowiedzi z forum mbclub.co.uk. Powodzenia
Cytat: | Now I am happy knowing I am keeping my car long term, the only thing missing for me is cruise control (being a manual it was an option not standard). When looking at Audi TT's I had the mod already scoped (simple plug in stalk jobbie) at a cost of ~£150 so don't see why I shouldn't pay similar to do the same job on the C now it is staying.
I know MBenz (Steve) effectivly retro fitted this to his pre-facelift C250 manual, but it's one of the few undocumented mods on his website.
I have seen a facelift manual C230K with Cruise so know it is possible.
I also know for some models, MB do a complete cruise retro fit kit.
If this job is just the case of the stalk, possibly a new steering column housing to accomodate the stalk, the plugging in of a loom and perhaps a switching of it on via a Star diagnostics, I think I would like to go for it, assuming the cost is no more than a few hundred pounds top wack. |
Cytat: | The retrofit MBenzNL did to his R129 SL required only the stalk. |
Cytat: | I'm at Steve's place now, he's looking it up on his computer.
He says that from what he can see in the electronical layout, you only need the handle - which needs to be plugged into the EIS (Electronic Ignition Switch), and then version-coded (at the dealer). He recently did this in his 2004 VITO as well..
This seems to be the part# for the handle you need: A2085450424
Let us know how it goes. |
Cytat: | EDIT: My guy has confirmed stalk only required. |
Cytat: | Plug, program and play.
I was just discussing with Fuzzer. I am not sure if anyone has cruise on a manual car that can confirm (or anyone that can be bothered to read the manual).
I am not sure I will get the speed limiter function. It strikes me that it could be dangerous as there is no kickdown switch below the gas pedal to overide it.
EDIT: - unless it deactivates if clutch is pressed. |
Cytat: | ...reminds me of trying to get info from MB to do the cruise control upgrade on my 1990 SL with ASR...couldn't be done they said as WIS only documents what to do on cars WITHOUT ASR...turned out to be the cheapest mod ever...just a stalk, plug and play... |
Cytat: | Yes, anything is possible. but you will need the actuator, ECU and stalk...a lot more expensive than the facelift 202... | Tutaj jest wymieniony problem dlaczego nie można tego zainstalować do W124 czy starszych C-klas. Brakuje tzw. actuatora, czyli jak się domyslam silnika przy przepustnicy. I odrazu rozwiązuje nam się problem z autami Z ASR. Te auta na 99% posiadają actuator ze względu na ASR, który musi umieć kontrolować mieszanką (swoją drogą robi to tez poprzez odcięcie pojedyńczych wtryskiwaczy).
Cytat: | ..except if this W124 has ASR, in that case you only need the stalk like Steve said (which applies to all cars with ASR).. |
Odnośnie programowania SD
Cytat: | You need a Mercedes computer to code the fitment, so really not a DIY thing, but any competent MB inde could do it. |
Cytat: | t requires someone competant, with a STAR machine I believe. |
Reszta tutaj http://www.mbclub.co.uk/f...-retro-fit.html |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,296 sekundy. Zapytań do SQL: 10
| |
|