Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
kod usterki
Autor Wiadomość
toart 


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 260
Skąd: opole
Wysłany: 20 Czerwiec 2006, 00:24   kod usterki

Wyczytalem ze mozna zdjagnozowac rozne usterki bez uzycia komputera diagnostycznego. Wykonuje sie to poprzez zwieranie pinow w zlaczu diagnostycznym ( brrr ) i liczenie migniecia kontrolki sterowania silnikiem. Moze ktos ma glebsza wiedze i sie podzieli...

PS.
Kasowanie wskazań konieczności wykonania przeglądu serwisowego...
-Oprócz modeli z kierownicą wielofunkcyjną.
Włączyć zapłon i wcisnąć natychmiast dwa razy przycisk "0" z lewej strony predkosciomierza.
Wyłączyć zapłon.
Wcisnąć przycisk "0" i przytrzymać, załączyć przy tym zapłon.
Po 10 sekundach na wyświetlaczu pojawia się nowy interwał inspekcyjny oraz towarzyszy sygnał dźwiękowy.
Wyłączyć zapłon.
_________________
C180 classic 4/97 (before FL)
 
 
 
Gerri 

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 1255
Skąd: Limerick
Wysłany: 20 Czerwiec 2006, 08:35   Re: kod usterki

toart napisał/a:
Wyczytalem ze mozna zdjagnozowac rozne usterki bez uzycia komputera diagnostycznego poprzez zwieranie pinow w zlaczu diagnostycznym i liczenie migniecia kontrolki sterowania silnikiem.


Gdzie takie cos napisali?? (Tez chce sie posmiac....) :D
 
 
toart 


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 260
Skąd: opole
Wysłany: 20 Czerwiec 2006, 17:55   

Juz mowie: autoswiat nr 24 z 2006 r. jako przykład podają tam Omege.
_________________
C180 classic 4/97 (before FL)
Ostatnio zmieniony przez toart 20 Czerwiec 2006, 22:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Gerri 

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 1255
Skąd: Limerick
Wysłany: 20 Czerwiec 2006, 21:07   

O.K. - przyblize temat:

Wczesniejsze modele Mercedesa (124, 201, 126) mialy diagnostyke oparta na "liczniku impulsow" lub inaczej "kodach blyskowych". Urzadzenie diagnostyczne bylo bardzo proste, mozna je bylo zastapic w przypadkach awaryjnych zworka i liczeniem blyskow kontrolki (oile dany uklad kontrolke posiadal)
Obecne polaczenia ze sterownikami pojazdu oparte sa na transmisji danych i wsadzanie zworki nic tu nie da. Znane mi sposoby diagnozowania ukladu poprzez kombinacje naciskanych klawiszy stoswane byly m.in. w ukladzie klimatyzacji W-140.

Pzdr.
 
 
toart 


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 260
Skąd: opole
Wysłany: 20 Czerwiec 2006, 21:29   

Dziękuje za profesjonalna i wyczerpującą odpowiedz - jak zawsze.
Chciałbym kiedyś oddać auto w Twoje ręce - ręce które leczą :)

Pozdrawiam
_________________
C180 classic 4/97 (before FL)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,159 sekundy. Zapytań do SQL: 10