Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
13 Luty 2012, 11:58
Podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła silnik gaśnie
Autor Wiadomość
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 25 Grudzień 2009, 18:53   

caliber napisał/a:
czy to normalne ?
tak, to jest normalny objaw
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
rafbor 

Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 51
Skąd: Gdansk
Wysłany: 14 Styczeń 2010, 09:06   

witam
pytanie skierowane do Camela,
Jaki ma zwiazek maksymalne obciazenie silnika z jego ewentualnym gasnieciem?
borykam sie z problemem gasniecia i spadajacych obrotow silnika rozgrzanego.
po dodaniu gwaltownie gazu objawy ustaja , czasem na chwile , czasem na dluzej.
przy lekkim dodanui gazu brak reakcji lub dlawienie sie silnka plus strzaly w wydech.
jest to silnik benzynowy 280 r6 ze skrzynia automatyczna.
na postoju musze trzymas na P z lekkim dodaniem gazu i ewentualnie dodawac wiecej.
zauwazylem rowniez w pewnych sytuacjach na garacym mocno podniesione obroty silnika 1000 na D i 1200 na P, normalnie przy goracym silniku opbroty stoja lekko ponad 500.
Przy zapalaniu po dluzszym postoju wszystko jest idealnie silnik milo mruczy, obroty stopniowo spadaja do temp. optymalnej i po pewnym czasie zaczyna sie kongo, ktore nie jest ciagle , ale mocno upierdliwe. raz sie pojawia , nastepnie znika itd.
moze macie jakies uwagi i sygestie.
mechanik jest lekko zagubiony...
_________________
c280 sport
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 14 Styczeń 2010, 13:40   

Jeśli problem jest z wolnymi obrotami to wydaje mi się, że jest problem z przepustnicą. Mógłbyś podać jeszcze rok auta? Albo VIN - będzie szybciej.

M104 to taki stwór, że ma zmienne fazy rozrządu oraz zmienną długość kolektora dolotowego, może w tym jest problem? Ale jak sam mówisz, że jest problem z ogólnym działaniem auta w zależności od temperatury hm... a takie standardowe pytanie: przepływomierz? :D Jeszcze sprawdziłbym czujniki temperatur dla komputera - wiązki lubią wyglądać nieciekawie :?
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
rafbor 

Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 51
Skąd: Gdansk
Wysłany: 14 Styczeń 2010, 20:22   

Vin wdb2020281a002162
_________________
c280 sport
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 15 Styczeń 2010, 13:55   

Sprawdź dla mnie jedną rzecz: czy linka pedału gazu dochodzi do potencjometru czy bezposrednio do przepustnicy?

A dla siebie sprawdź następujące rzeczy: kable WN i świece - te drugie koniecznie.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
rafbor 

Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 51
Skąd: Gdansk
Wysłany: 16 Styczeń 2010, 13:33   

Hej
pisze jedynie , aby dac znac. Aktualnie jestem na malej delegacji. W poniedzialek zerkne n'a linke gazu. Mysle, ze moja zona moze miec problem z lokalizacja tych podzespolow, mimo ze kiedys nauczylem ja regulacji zaworow w jednym z moich aut.
Ktos mi rzucil sugestie, moze nie zbyt optymistyczna, ze problem moze byc od katalizatoram...

[ Dodano: 20 Styczeń 2010, 23:46 ]
witam
rzucilem okiem na linke, dochodzi pezposrednio do przepustnicy....
jednoczesnie szukajac caly czas problemu gasniecia i dlawienia sie silnika uslyszalem dziwiek sykniec po prawej stronie silnika (okolice plastikowych kolektorow), ruszajac linka za kazdym razem bylo rowniez zassanie powietrza. Jednoczesnie filtr powietrza znajduje sie po przeciwnej stronie silnika.... Czy mozliwe, ze gdzies tu lapie lewe powietrze i w efekcie ostro upierdliwia jazde....
_________________
c280 sport
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 11