Z kąd mam wiedziec że katalizator jest zapchany |
Autor |
Wiadomość |
KKKamilw
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 98 Skąd: Lipno
|
Wysłany: 27 Czerwiec 2007, 10:30 Z kąd mam wiedziec że katalizator jest zapchany
|
|
|
Tak sie zastanawiam jak to sprawdzic. Układ wydechowy mam orginalny wydaje mi sie że pracuje dobrze ale ostanio mam wrażenie jak by cos w samochodzie nie dawało rady. Przy przyśpieszaniu pedał w podłoge nie idzie płynnie tylko czuc delikatne skoki.
Mechanik pokierował mne zeby sprawdzic katalizator ale jak to zrobic.
Podstawiłem ręke z tyłu kolega przyśpieszał i niby opary wychodza płynnie aż do 5tyś obrotów kiedy odcina zapłon. |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 27 Czerwiec 2007, 13:13 Re: Z kąd mam wiedziec że katalizator jest zapchany
|
|
|
KKKamilw napisał/a: | Podstawiłem ręke z tyłu kolega przyśpieszał i niby opary wychodza płynnie aż do 5tyś obrotów kiedy odcina zapłon. |
Po co zakładałeś nowy wątek skoro taki już jest A do tematu to sprawdź może zasilanie, gdybyś podał jaka jeździsz byłoby łatwiej doradzić I to prawie krajan |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28 Czerwiec 2007, 15:51
|
|
|
Jak jest zapchany, to powinny lecieć gorące spaliny z wydechy |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 28 Czerwiec 2007, 21:18
|
|
|
Jak jest zapchany to nie ruszysz autem z miejsca i nic nie b. lecieć |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29 Czerwiec 2007, 15:20
|
|
|
Jary napisał/a: | Jak jest zapchany to nie ruszysz autem z miejsca i nic nie b. lecieć |
Nie mówie aż o takim zapchaniu... |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 29 Czerwiec 2007, 18:00
|
|
|
Camel- napisał/a: |
Nie mówie aż o takim zapchaniu... |
To o czym mówisz |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
KKKamilw
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 98 Skąd: Lipno
|
Wysłany: 1 Lipiec 2007, 11:53
|
|
|
Widze że coraz ciężej na tym forum zdobyc konkretne odpwiedzi. Jary jezeli nie masz nic mądrego do powiedzenia to czytaj posty ale nie zaśmiecaj ich.
Jeżeli bym miał tak zapchany że nie odpalił by mi samochód to nie zadawał bym tego pytania.
Orientuje się ktoś czy stacje kontroli pojazdów moga coś takiego sprawdzic ?? |
|
|
|
|
manifest
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Cze 2007 Posty: 18 Skąd: londyn
|
Wysłany: 1 Lipiec 2007, 12:59
|
|
|
Kamil,nie zaczynaj od najdrozszych spraw .Na poczatek upewnij sie czy nie masz powietrza w przewodzie za zaworem powrotnym na pompe paliwa .Przy wyl silniku obejrzyj przewody szczegolnie powrotny na filtr to ten najwyzej polozony po lewej od filtra ,\ przewodem wychodzacym z zaworu polozonego pomiedzy wtryskami .Obejrzyj na wyl silniku najpierw .Nastepna rzecza sprawdz vacum pompke z przewodami podlaczonymi do regulatora doplywu powietrza ,pod filtrem powietrza i w komorze z lewej przy kompie. wydaje mi sie ze to raczej objawy przetartej jednej z rurek i moze wariuje zawor na "turbo " .Sprubuj sie tez przejechac bez filtra pow to moze ulatwic poszukiwania bez dodatkowych kosztow,no chyba ze jestes w miare ustawiony z chajcem to jedz na kompa ,on pokaze wydolnosc wszystkich sekcji systemu zasilania i po sprawie .powodzenia |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 1 Lipiec 2007, 13:04
|
|
|
KKKamilw napisał/a: | Widze że coraz ciężej na tym forum zdobyc konkretne odpwiedzi. Jary jezeli nie masz nic mądrego do powiedzenia to czytaj posty ale nie zaśmiecaj ich.
|
Masz rację tym bardziej,że sam nie wiesz o co pytasz Oczekujesz odpowiedzi na swoje wątpliwości, a nie podajesz jakichkolwiek przesłanek, które by miały pomóc jak i co Ci doradzić. To trochę tak jakbym na form zapytał czy jutro zwichnę sobie nogę
Jedź do ASO zbadaj sprawność uklady wylotowego i będziesz oświecony |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
Michał_fitness
Michał
Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 153 Skąd: wrocław 0602616285
|
|
|
|
|
carlos
Pomógł: 30 razy Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 1055 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 1 Lipiec 2007, 15:21
|
|
|
KKKamilw, Analiza spalin na wolnych obrotach i na podwyższonych powinna Ci powiedzieć ale to na stacji diagnostycznej powinni wiedzieć |
_________________ ex:W 202 C 200 CDI '99
W 246 B 180 CDI '14 |
|
|
|
|
jagus
Dołączył: 09 Sty 2016 Posty: 11 Skąd: Strzyżów
|
Wysłany: 14 Luty 2016, 11:18 Re: Z kąd mam wiedziec że katalizator jest zapchany
|
|
|
KKKamilw napisał/a: | Tak sie zastanawiam jak to sprawdzic. Układ wydechowy mam orginalny wydaje mi sie że pracuje dobrze ale ostanio mam wrażenie jak by cos w samochodzie nie dawało rady. Przy przyśpieszaniu pedał w podłoge nie idzie płynnie tylko czuc delikatne skoki. |
Na początku chciałbym przeprosić za odgrzanie kotleta sprzed tylu lat, ale mam ten sam problem z moim Mercedesem. Już nie wiem co robić, komputer nic nie wykazał, jak od 6 lat auto jeździ na LPG, gdzieś na internecie wyczytałem że kat lubi się zapchać przy LPG. Jak moge to zdiagnozować? Chyba tylko odkręcić wydech i próbować się bujnąć bez kat-a? |
|
|
|
|
Abdul
Pomógł: 195 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 3893 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15 Luty 2016, 07:23
|
|
|
jagus, a ja zapytam - pewien jesteś, że jeszcze masz kata? |
_________________ EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek
EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil
S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord
Pomogłem? |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 15 Luty 2016, 15:24
|
|
|
Są różne katalizatory, więc z tymi tlenkami to ogromne uogólnienie.
Jak auto jeździ to nie ma się czym przejmować- katalizator jest albo dawno go nie ma. Jak chcesz być eko to jedź na SKP i sprawdź emisję spalin. |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
badmojo
Pomógł: 26 razy Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 1076 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15 Luty 2016, 16:48
|
|
|
Błagam, niech ktoś kto może poprawi tytuł tego wątku... |
_________________ C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685 |
|
|
|
|
|