Przesunięty przez: Camel- 4 Kwiecień 2014, 19:36 |
kodowanie kluczyka |
Autor |
Wiadomość |
kostekgt
kostekgt
Dołączył: 06 Sty 2009 Posty: 7 Skąd: Łącko (Małopolska)
|
Wysłany: 12 Luty 2010, 11:44
|
|
|
witam ponownie.
Dalej nie mogę się uporać z tą usterką.
Był mechanik i jak na razie nic nie zdziałali. Nie wiadomo gdzie jest źródło, a do tego teraz się komputer nie chce połączyć ... :/
Potrzebuję teraz schematu podłączenia stacyjki i schematu elektrycznego (ale nie blokowego!) Jeśli ktoś by posiadał takie coś prosił bym o przesłanie na maila:
kostekgt@gmail.com
Auto dalej stoi od dłuższego czasu i mi już naprawdę brakuje nerwów ;(
Spędziliśmy długie noce z mechanikami, rozkręciliśmy połowę auta i do niczego nie doszliśmy. |
_________________ C200 (w202)
99r
2.0 (benzyna)
automat
Anglik, po liftingu |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 12 Luty 2010, 14:09
|
|
|
Ja tak tylko z ciekawości zapytam, ile kosztowało te auto? |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
kostekgt
kostekgt
Dołączył: 06 Sty 2009 Posty: 7 Skąd: Łącko (Małopolska)
|
Wysłany: 14 Luty 2010, 15:31
|
|
|
Auto posiadam od dobrych 3 lat... nie pamiętam dokładnie ile kosztowało ale coś koło 20 tys zł. |
_________________ C200 (w202)
99r
2.0 (benzyna)
automat
Anglik, po liftingu |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 14 Luty 2010, 17:59
|
|
|
Hm, jakaś makabra raczej, a mechanik czym się próbował łączyc z komputerem? |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
dybek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2010 Posty: 149 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 14 Luty 2010, 18:40
|
|
|
witam a czy wogóle istnieje możliwość poza serwisem dorobienia kluczyka na podczerwień?
a z drugiej strony to przecież immobilajzer nie wymaga baterii żeby działać. Jak kiedyś rozbieralem stary kluczyk od Kia to w środku był zatopiony taka mała kostka ale nie było do niej zadnego zasilania. Np. jak otworzę samochód z kluczyka który nie ma tego immobilajzera (moge otworzyc drzwi kierowcy) i włożęgo do stacyjki to nie mogę go nawet przekręcić - ale jak włożę "scyzoryk" to odpala bez problemu mimo że nie otwierałem samochodu z pilota. więc czy w obudowie kluczyka nie można tylko zalożyć tego motułu i go jakoś zakodować tak żeby otwierać samochów z kluczyka a nie z pilota ale tak żeby tylko odkodowywać immobilajzer. We wtorek spróbuję włożyć do stacyjki ten zwykły kluczyk i przysunąć do stacyjki pilota i sprawdze czy odpali - a nuż się uda. |
_________________ TŁOK POWINIEN DZIAŁAĆ W CYLINDRZE A NIE W RURZE WYDECHOWEJ!
C180T LPG 96r.
VIN WDB2020781F505594 |
|
|
|
|
gijar
Jaro
Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 29 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 14 Luty 2010, 18:46
|
|
|
dybek napisał/a: | witam a czy wogóle istnieje możliwość poza serwisem dorobienia kluczyka na podczerwień? |
na allegro twierdzą że tak
http://moto.allegro.pl/it...ramowaniem.html |
_________________ JARO
C180 ELEGANCE(FL97)
WDB2020181A538229 |
|
|
|
|
dybek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2010 Posty: 149 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 14 Luty 2010, 19:08
|
|
|
tyle ż to co podałeś to nie jest kluczyk typu "scyzoryk" |
_________________ TŁOK POWINIEN DZIAŁAĆ W CYLINDRZE A NIE W RURZE WYDECHOWEJ!
C180T LPG 96r.
VIN WDB2020781F505594 |
|
|
|
|
Gerri
Pomógł: 45 razy Dołączył: 30 Mar 2006 Posty: 1255 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 14 Luty 2010, 19:33
|
|
|
dybek napisał/a: | samochów |
Samochów to chyba ten pies z twojego avatara...
Próbuj przeczytać posta przed wysłaniem, stosuj przecinki i duże litery na początku zdania. Przeczytałem do pewnego momentu i zrezygnowałem - bo jakoś nic nie rozumiem.
Poza tym oba kluczyki są na podczerwień: zarówno "scyzoryk" jak i "rybka" |
|
|
|
|
kostekgt
kostekgt
Dołączył: 06 Sty 2009 Posty: 7 Skąd: Łącko (Małopolska)
|
Wysłany: 15 Luty 2010, 08:59
|
|
|
Nex@pl :
Podłączył się do gniazda w aucie. Takie okrągłe ... nie wiem jak się nazywa.
A dziwne było to że komputer miał zasilanie z auta ale nie mógł się połączyć z komputerem pokładowym. (co by znaczyło że gniazdo jest dobre)
Posprawdzali w sumie chyba całą elektrykę.
Ostatecznie mechanik wziął mi komputer z auta i ma go przeprogramować.
Zobaczymy co będzie dalej. |
_________________ C200 (w202)
99r
2.0 (benzyna)
automat
Anglik, po liftingu |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 15 Luty 2010, 10:39
|
|
|
kostekgt napisał/a: | Ostatecznie mechanik wziął mi komputer z auta i ma go przeprogramować. |
To ciekawe, ale może wie co robi...
Mi bardziej chodziło o to, czy była podłączana StarDiagnose? |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
dybek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2010 Posty: 149 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 18 Luty 2010, 19:59
|
|
|
Witam ponownie.
Byłem dziś u dorabiacza kluczy żeby zapytać czy dorobi kluczyk do klasy c. Wrzucił kluczyk na komputerek i powiedział ze komp odczytuje kod kluczyka i że powinno dac sie dorobić. Więc może uda się zaoszczędzić pare złotych bo jak byłem w salonie MB w Kielcach to na kluczyk zawolali 780 zł brutto, a koleś mi powiedział że jak wszystko dobrze pójdzie z dorobieniem kluczyka to zmieszcze się w kasie 150 - 200 zeta. |
_________________ TŁOK POWINIEN DZIAŁAĆ W CYLINDRZE A NIE W RURZE WYDECHOWEJ!
C180T LPG 96r.
VIN WDB2020781F505594 |
|
|
|
|
godaC
godaC
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sty 2009 Posty: 731 Skąd: 26-340
|
Wysłany: 18 Luty 2010, 21:30
|
|
|
Tylko żeby auto NIE zmieniło właściciela. |
_________________ C 180 ESPRIT WDB2020181A245229
Astra I -EX
C 180 ELEGANCE WDB2020181A269483 -EX
i insze pojazdy
|
|
|
|
|
dybek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2010 Posty: 149 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 19 Luty 2010, 05:27
|
|
|
bbezpieczony od kradzieży - najwyżej będzie drugi |
_________________ TŁOK POWINIEN DZIAŁAĆ W CYLINDRZE A NIE W RURZE WYDECHOWEJ!
C180T LPG 96r.
VIN WDB2020781F505594 |
|
|
|
|
janos_ik
Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 49 Skąd: PIŃCZÓW
|
Wysłany: 26 Marzec 2010, 16:44
|
|
|
ja teraz z innej beczki. . przeczytałem wczoraj w tym temacie że jeśli rozkoduje sie kluczyk po wyładowaniu baterii -> "Wsiadasz przytrzymujesz guzik w kluczyku przez 10 sekund wkładasz do stacyjki i przekręcasz na zapłon i zakodowany"
jednak nie udało się . .
co prawda kupiłem dopiero jak wiecie niedawno auto i nie wiem czy kluczyk jest wogóle sprawny ,jednak na podglądzie diody przez aparat w telefonie widać że jest sprawna i świeci.
Auto odpala na tym kluczyku ale nie chcę zamknąć ani otworzyć centralki. .
nie wiem czy żle go koduje czy jestnie sprawny |
_________________ W202 c180 17" -40/-50 |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 26 Marzec 2010, 16:49
|
|
|
A może podałbyś rocznik auta?
Zresztą..
.. zamek centralny to prosty mechanizm, jego współpraca z pilotem nie ma nic wspólnego z "zakodowaniem" kluczyka. Jeśli samochód odpala, to problem leży gdzie indziej. |
|
|
|
|
|