Gaśnie po zużyciu połowy zbiornika |
Autor |
Wiadomość |
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 16 Luty 2010, 21:32
|
|
|
Łukasz napisał/a: | W moim przypadku po FL |
No fakt, w moim przed FL |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 16 Luty 2010, 21:33
|
|
|
To jaka nagroda dla mnie? |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 16 Luty 2010, 21:33
|
|
|
BAN |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 16 Luty 2010, 21:38
|
|
|
Nex@pl napisał/a: | To jaka nagroda dla mnie? |
Coś na "K", ewentualnie na "E" *
* K= krzynka
E = ewentualnie dwie krzynki piwa. |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 16 Luty 2010, 21:45
|
|
|
Łukasz napisał/a: | BAN |
BardzoAtrakcyjnaNagroda...
Jary napisał/a: | Coś na "K", ewentualnie na "E" *
* K= krzynka
E = ewentualnie dwie krzynki piwa. |
A czemu by nie Na zlot w czmońcu pewnie w sam raz |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 16 Luty 2010, 21:49
|
|
|
Nex@pl napisał/a: | BardzoAtrakcyjnaNagroda... |
Wybroniłeś się po mistrzowsku |
|
|
|
|
topol
Moderator wiochmen
Pomógł: 40 razy Dołączył: 19 Kwi 2006 Posty: 4027 Skąd: dalej od Warszawy
|
Wysłany: 17 Luty 2010, 10:28
|
|
|
Łukasz napisał/a: | Poziomy wyrównywane są na tak zwanej zasadzie "Zwężki Venturiego" |
A masz może jakiś szkic rozwiązania w aby zobaczyć ? |
_________________ topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....
Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...
Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956
|
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 17 Luty 2010, 10:36
|
|
|
topol napisał/a: |
A masz może jakiś szkic rozwiązania w aby zobaczyć ? |
Nie mam ale jak będę w serwisie to zapytam szefa czy ma jakiś schemat |
|
|
|
|
topol
Moderator wiochmen
Pomógł: 40 razy Dołączył: 19 Kwi 2006 Posty: 4027 Skąd: dalej od Warszawy
|
Wysłany: 17 Luty 2010, 10:39
|
|
|
Łukasz napisał/a: | topol napisał/a: |
A masz może jakiś szkic rozwiązania w aby zobaczyć ? |
Nie mam ale jak będę w serwisie to zapytam szefa czy ma jakiś schemat |
Zastanawiam sę jak to funkcjonuje, zwłaszcza, że u siebie widzę "przybywanie" paliwa po wyłączeniu silnika... |
_________________ topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....
Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...
Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956
|
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 17 Luty 2010, 11:02
|
|
|
topol napisał/a: | Łukasz napisał/a: | topol napisał/a: |
A masz może jakiś szkic rozwiązania w aby zobaczyć ? |
Nie mam ale jak będę w serwisie to zapytam szefa czy ma jakiś schemat |
Zastanawiam sę jak to funkcjonuje, zwłaszcza, że u siebie widzę "przybywanie" paliwa po wyłączeniu silnika... |
A ja mam na odwrót Z rana zawsze mam mało paliwa a po jeździe zawsze trochę przybywa Nieznacznie, jakieś 2-3mm wyżej stoi wskazówka. Najlepiej widać przy rezerwie, jak rano mi się zapali (jak gasiłem silnik to się nei paliła), to za nastepnym startem najczęściej już się nie pali. Oczywiście po paru km wraca uporczywie |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
topol
Moderator wiochmen
Pomógł: 40 razy Dołączył: 19 Kwi 2006 Posty: 4027 Skąd: dalej od Warszawy
|
Wysłany: 17 Luty 2010, 11:31
|
|
|
Nex@pl napisał/a: | topol napisał/a: | Łukasz napisał/a: | topol napisał/a: |
A masz może jakiś szkic rozwiązania w aby zobaczyć ? |
Nie mam ale jak będę w serwisie to zapytam szefa czy ma jakiś schemat |
Zastanawiam sę jak to funkcjonuje, zwłaszcza, że u siebie widzę "przybywanie" paliwa po wyłączeniu silnika... |
A ja mam na odwrót Z rana zawsze mam mało paliwa a po jeździe zawsze trochę przybywa Nieznacznie, jakieś 2-3mm wyżej stoi wskazówka. Najlepiej widać przy rezerwie, jak rano mi się zapali (jak gasiłem silnik to się nei paliła), to za nastepnym startem najczęściej już się nie pali. Oczywiście po paru km wraca uporczywie |
Nex@pl a co ja napisałem Cytat: | PO WYŁĄCZENIU SILNIKA |
Pan masz coś nie tak z oczamy
Cza do ślepologa |
_________________ topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....
Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...
Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956
|
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 17 Luty 2010, 11:35
|
|
|
topol napisał/a: | Cza do ślepologa |
Taaaa, a to cytowanie |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
topol
Moderator wiochmen
Pomógł: 40 razy Dołączył: 19 Kwi 2006 Posty: 4027 Skąd: dalej od Warszawy
|
Wysłany: 17 Luty 2010, 11:41
|
|
|
Jary napisał/a: | topol napisał/a: | Cza do ślepologa |
Taaaa, a to cytowanie |
Aby pomimo problemów ócznych kolega był w stanie doczytać o co mnie bieagało |
_________________ topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....
Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...
Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956
|
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 17 Luty 2010, 23:49
|
|
|
Cytat: | Aby pomimo problemów ócznych kolega był w stanie doczytać o co mnie bieagało |
Ech, za długo siedzę po nocach Czas odstawić komputer |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
Lonek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Gru 2005 Posty: 307 Skąd: P-sl
|
Wysłany: 21 Luty 2010, 10:15
|
|
|
Ja kupiłem bak i odkręciłem te dwa czujniki i mogę powiedzieć że na 100% nie ma tam żadnej pompy - a przemieszczanie się paliwa pomiedzy komorą prawa a lewą jest chyba na tej zasadzie "Zwężki Venturiego" którą opisał kol.Łukarz bo innego wytłumaczenia nie widzę.
Też kiedyś miałem pełny bak paliwa i spuszczałem je przez rurę doprowadzająca benzyne do silnika za pomocą pompy paliwowej i schodziło tylko ok 30 l paliwa wiec z tego wniosek że potem podczas jazdy następowało 'przepompowywanie' paliwa z prawej komory do lewej |
_________________ ------------ |
|
|
|
|
|