|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
E 290 TD- zakup |
Autor |
Wiadomość |
grz
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Paź 2006 Posty: 352 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 31 Maj 2007, 15:26 E 290 TD- zakup
|
|
|
Witam.
Jednak będę sprzedawał swojego W202 i w związku z tym zastanawiam się nad kupnem następnego Myślałem o C250TD od '97 wzwyż, ale chyba jednak będę szukał W210 z silnikiem 2.9TD (ew. 250D) '96-'97, najlepiej Avantgarde, może być też Elegance (Classic odpada-wiem, że auto ma przede wszystkim jeździć, ale kolor drewna w Classiku jest dla mnie nie do przyjęcia ) Czy w tych silnikach jest coś, na co szczególnie trzeba zwracać uwagę, jaka jest ich trwałość? Słyszałem też, że blacha w "okularze" nie jest zbyt odporna na rudą...?
Z góry dziękuję za opinie i rady.
[ Dodano: 31 Maj 2007, 15:27 ]
Aha, po auto będę jechał do Niemiec, więc możliwości dokładnego sprawdzenia bęcdą nieco ograniczone. |
_________________ V8
__________________________________________
www.gryuliczne.com |
|
|
|
|
zmichal
Moderator
Pomógł: 10 razy Dołączył: 20 Mar 2006 Posty: 736 Skąd: lubelskie
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 1 Czerwiec 2007, 22:58
|
|
|
Witam
oko W210 miało problemy z blacharką do 97 '-98' , silnik 2,9 to motor ze sprintera , nie jest zły, praktycznie bez wad , tylko ten rechot nie pasuje do limuzyny , jak trafisz 300td to bierz , silnik marzenie .
p. Jarek |
|
|
|
|
grz
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Paź 2006 Posty: 352 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2 Czerwiec 2007, 00:55
|
|
|
Z tego co się już dowiedziałem, to 2,9 spala śmieszne ilości ropy jak na takie gabaryty auta, a 300TD-6 garów i 177KM-rzeczywiście, robi wrażenie, ale jeździłem jakiś czas E300D i na autostradzie robił się wir w baku, w mieście też nie jest najlepiej... Przy moich przebiegach rzędu 30-40tkm rocznie koszty ropy mają duże znaczenie.
Ale nie mówię nie-nigdy nic nie wiadomo |
_________________ V8
__________________________________________
www.gryuliczne.com |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 3 Czerwiec 2007, 23:49
|
|
|
nie wiem ile pali W210 z OM 606 ale mój pojazd przy spokojnym przemieszczaniu się pali 8,5-9,0 l , natomiast jak mu dam 180-200 km/h to i o 15 l sie upomni
ale liczone ma średnio 8,5 -9,0l / 100km w budzie troche ciezszej jak oko myśle ze silnik 2,9 OM 602 pali porównywalne ilości paliwa .
p.Jarek |
|
|
|
|
grz
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Paź 2006 Posty: 352 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 4 Czerwiec 2007, 10:52
|
|
|
Kumpel ma 2,9 TD i podobno w mieście w 8,5 się zamyka. Z kolei 300D, którym jeżdziłem bierze 10, ale może właśnie ten 300D będzie na sprzedaż, znam to auto i jest w naprawdę dobrym stanie (do tego Avantgarde, skóra, ksenony,itp).
Rozumiem, że to słabsza (bez turbo) wersja E300TD?
A tak przy okazji: czy taki E300D ma prawo brać trochę oleju przy jeździe z prędkością rzędu 180-190km/h? |
_________________ V8
__________________________________________
www.gryuliczne.com |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 4 Czerwiec 2007, 11:05
|
|
|
300D na pewno pojeździsz dłużej bez awarii turbiny, bo jej nie ma... Te silniki są bardzo trwałe o ile odpowiednio eksploatowane (wymiany płynów etc.). A turbiny mają to do siebie, że po jakimś przebiegu trzeba je regenerować, bo się zwyczajnie zużywają dużo szybciej niż sam silnik... ale to moje zdanie, a Twój wybór między mocą a trwałością
Każdy silnik ma prawo wziąć trochę oleju przy tych prędkościach... zależy ile masz na myśli pisząc "trochę" |
|
|
|
|
Macias27td
wymęczony
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Cze 2007 Posty: 153 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 1 Lipiec 2007, 00:06
|
|
|
ostatnio regenerowałem turbine w moim w 202td , przyczyną była nieprawidłowa eksploatacja. TYLKO to.
pozdrawiam |
_________________ naprawy modyfikacje silników i instalacje audio
zawieszenia (naprawy regulacje)
2.5TD
R.I.P
(już 2 razy ją oszukałem) |
|
|
|
|
makawel
VIP
Pomógł: 13 razy Dołączył: 14 Gru 2006 Posty: 760 Skąd: K- Koźle/EŁK
|
Wysłany: 1 Lipiec 2007, 10:52
|
|
|
Macias27td napisał/a: | ostatnio regenerowałem turbine w moim w 202td , przyczyną była nieprawidłowa eksploatacja. TYLKO to.
pozdrawiam |
a jaki to koszt?? |
_________________ Polska – tutaj nawet kryzys się nie udał.
Moje autko
WDB2021881F621600 |
|
|
|
|
Macias27td
wymęczony
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Cze 2007 Posty: 153 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 1 Lipiec 2007, 14:32
|
|
|
ja z własnego wyboru (naprawde nie miałem czasu) zapłaciłem za regeneracje 1500zł.
dostałem do tego 6 mc gwarancji i PRZESTRZEGAM NIE KORZYSTAJCIE Z TAKICH OFERT!!!!
Jeste to zdecydowanie za drogo a złapałem ię na to bo czekałem na turbine dwa tygodnie , cena rosła w końcu jak już mocno auto potrzebowałem zrobili, mniejsza o to nie potrzeba komentować. wymieniono wszystko oprócz obudowy (korpusu)
czyli łożyska (panewki, wirnik) uszczelnienia.
Gdybym wymienieł na czas olej i samemu przeprowadził remont WCZEŚNIEJ to zamkną bym się w kwocie 500zł. łożyska można zamówić internetem z zagranicy, polskich panewek i łożysk nie polecam.(chyba ,że naszej produkcji, ale kupione za granicą.)
jeśli kupujesz auto z turbiną to sprawdź stan urządzenia.
jest to bardzo proste, jeśli właściciel uruchamiając zimny silnik od razu "gazuje" nie wrózy to nic dobrego. jeśli po zdjęciu przewodu z turbiny widzisz na wirniku i okolicach olej, to jeszcze nic strzasznego,zastanów się skąd tam się wzioł a najlepiej niech wyjaśni to właściciel, jeśli nie ma pojęcia, to moze nie zajmuje się autem jak należy,i zapomnij o zakupie lub obniż zdecydownie cene. Sprawdż luz poprzeczny wirnika łapiąc go palcami i poruszając (delikatnie) ideałem jest brak oczywiście luzu.
Kiedyś bałem sięturbin, ale to nic strasznego,wykonałem kilka remontów turbin silników okrętowych i teraz sam się zajmuje moją ,gwizdze że aż miło słychać jąod 1500-1800obr(w kabinie), a w tunelu to bajka!!
pozdrawiam |
_________________ naprawy modyfikacje silników i instalacje audio
zawieszenia (naprawy regulacje)
2.5TD
R.I.P
(już 2 razy ją oszukałem) |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3312 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 6 Lipiec 2007, 10:34
|
|
|
Witaj.Rodzic jest posiadaczem W210 2,5td.Jest cichszy i mocniejszy od 2,9.Lato w mieście 8,5l ,zima 10.Jest to kombi avangarda-trzeba o auto dbać.JAK SIĘ DBA,TAK SIĘ MA.Pozdrawiam |
|
|
|
|
grz
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Paź 2006 Posty: 352 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 6 Lipiec 2007, 11:44
|
|
|
Dzięki za informacje. Niestety, okularnik musi poczekac - w W202 padła mi skrzynia automat, musiałem odstawic auto do warsztatu. Oczywiście remont skrzyni, no i 4 cyfrowa kwota do zapłaty Teraz "wypada" mi nim jeszcze pojeździc jakieś pół roku, żeby koszty się zamortyzowały Ale całkiem fajnie jeździ z prawie nową skrzynią (czuc różnicę), więc nie narzekam. |
_________________ V8
__________________________________________
www.gryuliczne.com |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,116 sekundy. Zapytań do SQL: 10
| |
|