Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
10 Luty 2012, 11:34
Problemy z silnikiem v6 2.8
Autor Wiadomość
mat 
w202 280 sport


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 168
Skąd: polska/anglia
Wysłany: 27 Luty 2010, 01:58   Problemy z silnikiem v6 2.8

Przesledzilem forum kazda ze 107 stron postow i poszczegolne posty na niej zamieszczone w poszukiwaniu pomocy na problemy mojego C280 sport 1998r-160000km znalazlem posty dotyczace przeplywomierza ale chcial bym sie poradzi forumowiczow!Dzisiaj podczas jazdy gdy zaczolem hamowac do skrzyzowania auto zaczelo dziwnie sie trzesc w koncowej fazie hamowania a obroty opadly gdy mialem noge wciaz na hamulcu a sam. byl na biegu gdy wrzucilem na N silnik pracowal normalnie po moze kolejnych 2 min jazdy zatrzymalem sie i odpalilem auto kilka razy gdyz myslalem ze cos sie po prostu przywiesilo.Nastepnie auto do przekroczenia 1,500 obr trzesl sie a dalej juz jechal normalnie wiec postanowilem przycisnac a tu zero reakcji ledwo sie zebral wiec kolejny postoj i sam zgasl zanim przezucilem na N po tym z cudem odpalil i jakos wrocilem do domu teraz za kazdym razem juz sie trzesie po odpaleniu .Na mysl przychodza mi przewody wysokiego napiecia albo przeplywomierz ktory mogl zawiesc po problemie z ktorym walcze od jakiegos czasu czyli mianowicie auto po przekreceniu kluczyka kluczyk rybka kreci jakies 30s i dopiero odpala gdy jest zimne i pojzniej jezdzilo bez problemu po zgaszeniu moglem odpalic tylko sam bez problemow przez 10 min po tym czasie auto rowniez ciezko odpala czasami sie trzesie ale ponowne uruchomienie powoduje powrot do normy ale zostawiajac sam na 4-5 dni odpala bez problemow!Co dziwne auto bylo w serwisie bylo podlaczone pod komputer mialo wgrane nowe oprogramowanie wymienione wszystkie filtry swiece czujnik polozenia walu itp. Wedlug mechanikow z mercedesa komputer niewykazal bledow a oni sami niewiedza co jest popsute i najlepiej jak bym zostawil auto na pare dni ale niedaja mi gwarancji na to ze auto naprawia a i tak musze zaplacic za robocizne! Jestem wdzieczny za jaka kolwiek pomoc i porade w rozwiazaniu problemu!!!
_________________
WDB2020292F674749
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=201615#201615
Ostatnio zmieniony przez G. 27 Luty 2010, 09:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
majk201 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 91
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 27 Luty 2010, 09:11   

kolego podmień przepływomierz, sprawdź sam wszystkie świece jak wyglądają i zwróć uwagę na przewody wysokiego napięcia... sam sobie odpowiadasz czego nie zrobiłeś
_________________
WDB2020851F869616 230T sport
 
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 27 Luty 2010, 09:14   

mat - dlaczego pogrubiłeś tekst - uważasz, że większość ma problemy z czytaniem?
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 27 Luty 2010, 09:20   

Daniel napisał/a:
mat - dlaczego pogrubiłeś tekst - uważasz, że większość ma problemy z czytaniem?
teraz zupełnie nieprzyjemnie sie czyta..
_________________


 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 27 Luty 2010, 10:01   

mat, trzeba było pójść na całość: czcionka 20 pkt., na czerwono, po trzy posty w każdym dziale i jeszcze więcej wykrzykników :!: :!: :!:

Udział w życiu forum w202.pl to przywilej, a nie obowiązek - pamiętaj o tym.
 
 
phan 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 346
Skąd: Poznań
Wysłany: 27 Luty 2010, 13:36   

mat, miałem taki objaw tylko w C180, auto gasło przy zatrzymaniu, chyba ze zdążyłem włączyć N. Gdy odpalałem (a miałem z tym problem) chodził na luzie po włączeniu D momentalnie auto gasło, skrzynia pracowała w takim trybie jak auto jest zimne czyli wyżej kręcił na biegu i nie chciał wrzucić wyższego. U mnie wina leżała po stornie przepływomierza. Odłącz go i przejedź się z odłączonym.
_________________
W210 E220 CDI 00' AVANTGARDE sedan with automatic transmission in color Tansanitblau (359)
 
 
mat 
w202 280 sport


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 168
Skąd: polska/anglia
Wysłany: 27 Luty 2010, 14:00   

phan napisał/a:
U mnie wina leżała po stornie przepływomierza. Odłącz go i przejedź się z odłączonym.
Odlaczylem przeplywomierz i akumulator na 30 min po tym auto lepiej pracuje ale wciaz gasnie gdy tylko przejade parenascie metrow i nie zdaze przelaczyc na N no to mamy chyba progres ...lepiej zaczne szukac nowego przeplywomierza!
Gomezio napisał/a:
Udział w życiu forum w202.pl to przywilej, a nie obowiązek - pamiętaj o tym.
zapamietam i przepraszam.
_________________
WDB2020292F674749
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=201615#201615
 
 
franchi123 


Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 13
Skąd: Zach-Pom
Wysłany: 28 Luty 2010, 14:26   

osobiscie poradzil bym sprawdzic rowniez swiece i to czy bak sie nie zapowietrza.
(w moim samochodzie "rzucalo" i trzepalo podczas przyspieszania z powodu jednej swiecy i jej kabla (fajki) gdyz iskra uciekala. pozniej ten sam problem sie pojawil i okazalo sie ze bak sie zapowietrza)
_________________
Mercedes C-klasse (w202) c280 93' sport
 
 
mat 
w202 280 sport


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 168
Skąd: polska/anglia
Wysłany: 28 Luty 2010, 18:27   

franchi123 napisał/a:
pozniej ten sam problem sie pojawil i okazalo sie ze bak sie zapowietrza
Jak to sprawdzic?swiece wymienialem niedawno w poniedzialek zamowie kable bo nie dalem rady na weekendzie no i przeplywomierz<no to szykuje sie kolejny wydatek>
_________________
WDB2020292F674749
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=201615#201615
 
 
phan 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 346
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Luty 2010, 19:42   

mat, spróbuj pożyczyć od kogoś przepływomierz, lub podjedz do handlarzy anglikami podepnij i się przejdź bo w ciemno to bym nie kupował bo nowy oryginalny przepływomierz Boscha to koszt około 500zł, używany zaraz padnie, a zamienniki to kaszana straszna. Ja wybrałem jak dla mnie zloty środek i kupiłem sam wkład ale Pierburga za 180zł i jestem zadowolony od 10 tyś km póki co.
_________________
W210 E220 CDI 00' AVANTGARDE sedan with automatic transmission in color Tansanitblau (359)
 
 
mat 
w202 280 sport


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 168
Skąd: polska/anglia
Wysłany: 28 Luty 2010, 20:36   

wiem sprawdzalem ceny ale niemoglem znalezc zadnego Pierburga tylko Bosch na alegro 520zl!phan probowalem sie przejechac z odlaczonym jak radziles wczesniej ale jak tylko wyjade z pod domu to do pierwszej krzyzowki mam moze ze 100m \ gorki jak hamuje to powtorka z rozrywki auto sie trzesie na D wiec wracam pod dom...jak sprawdzalem przewody to jeden ma przebicie ale czy az tak mogl by mieszac?Chociaz maja prawo bo od nowosci nikt ich nie wymienial bo to drogi wydatek dla tego modelu.
_________________
WDB2020292F674749
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=201615#201615
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Marzec 2010, 10:40   

mat napisał/a:
jak sprawdzalem przewody to jeden ma przebicie ale czy az tak mogl by mieszac?Chociaz maja prawo bo od nowosci nikt ich nie wymienial bo to drogi wydatek dla tego modelu.


Mógłby.
W M111 jeśli sterownik stwierdzi niewłaściwe natężenie prądu w obwodzie sterowania cewkami zapłonowymi (spowodowane np. uszkodzeniem kabla) to odłącza wtryskiwacze na dwóch cylindrach sterowanych tą cewką i wtedy na pozostalych dwóch cylindrach praktycznie nie da się jechać.
U Ciebie jest zapewne tak samo, tylko w takiej sytuacji zostaje Ci 4 lub 5 cylindrów (nie wiem jak jest sterowany zapłon w M112) dlatego silnik traci moc i zaczyna się trząść.
Aczkolwiek taka usterka powinna pozostawić błąd w pamięci sterownika.
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
rafbor 

Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 51
Skąd: Gdansk
Wysłany: 4 Marzec 2010, 16:23   

witam
posiadam c280 z r6, od pewnego czasu mam problemy z moca, obrotami i gasnieciem silnika.
problemem dodatkowym jest brak bledu na komputerze. Ostatecznie zostawilem auto na pare dni w warsztacie, poszukiwania byly raczej obszerne, cewki, wtryski, kable , swiece, wydech, skrzynia biegow (automat), zasilanie paliwem....
po drobnej interwencji w przepustnicy byla poprawa radykalna, lecz nietrwala.
dobre tyle, ze ustalono problem. rozwoj objawow potwierdza usterke, mianowicie po zgasnieciu czasem musze zapalac na nacisnietym gazie... brak bledu na kompie rowniez uzasadniony, poniewaz gospodarka powietrzem i jej broblemy nie wykazuja usterki...
_________________
c280 sport
 
 
mat 
w202 280 sport


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 168
Skąd: polska/anglia
Wysłany: 14 Marzec 2010, 20:25   

Problemem mojego autka nie byl popsuty przeplywomierz choc obiawy mogly na to wskazywac wina trzesacego sie auta i spadku mocy lezala po stronie kupionego paliwa<woda...bardzo mnie to zdziwilo bo uzywam tej stacji od ponad 1,5 roku i na ich paliwie zrobilem przez ten czas ponad 15000km...i nigdy niemialem zadnego problemu!!!Podczas czyszcenia zbiornika i ukladu paliwowego i wymiany filtra mechanik jak to on nazwal wyjol jakis zawor paliwa <moze wie ktos jak on wyglada>ktory rowniez wyczyscil ponoc potrzeba do niebo specjalnego klucza<jakis powyginany 2 czy 3 miejscach ktory mechanik pozyczyl z aso>moje c jak narazie odpala na dotyk! dziekuje wszystkim za pomoc!
_________________
WDB2020292F674749
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=201615#201615
 
 
caliber 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 1077
Skąd: Otwock
Wysłany: 14 Marzec 2010, 20:26   

pewnie wyjął smok ;p
_________________
VIN WDB2020281F166477
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=11502
Zakochany od pierwszej przejażdżki
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,131 sekundy. Zapytań do SQL: 12