Przesunięty przez: Łukasz 14 Styczeń 2012, 19:19 |
Mój temat naprawczy - uszczelka pod głowicą M111 C 200 |
Autor |
Wiadomość |
telewizorek99
c180asg-99rLpg
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Cze 2010 Posty: 112 Skąd: WlKp
|
Wysłany: 17 Wrzesień 2010, 14:12
|
|
|
jeżeli to uszczelka pod głowicą!!-to już amen!-żaden środek nie pomoże! |
_________________ WDB2020181A761856
|
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 17 Wrzesień 2010, 14:32
|
|
|
Janao napisał/a: | jest jakis srodek, ktory jakos to uszczelni i gdzie takie cos mozna dostac ? |
Nie ma takiego środka. Jeśli są wycieki na zewnątrz silnika, to niektórzy próbują zalepiać to silikonem. Tylko wymiana uszczelki da gwarancję 100% powodzenia. |
|
|
|
|
Janao
Pomógł: 3 razy Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 218 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 17 Wrzesień 2010, 14:58
|
|
|
Cytat: | Nie ma takiego środka. Jeśli są wycieki na zewnątrz silnika, to niektórzy próbują zalepiać to silikonem. Tylko wymiana uszczelki da gwarancję 100% powodzenia. |
chodzi o to ze zamieniam w202 na motor i chce zeby koles dojechał z mojego domu do swojego bez problemow (ok 200km)
czy silikon da rade 200km ? |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17 Wrzesień 2010, 16:13
|
|
|
Janao napisał/a: | czy silikon da rade |
Daj spokój. Butle z wodą na dolewki i ognia
no chyba, że koles nic nie wie |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
artek88
Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 259 Skąd: Jarosław
|
|
|
|
|
Axwell
C 220 od Brabusa
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sie 2007 Posty: 3494 Skąd: 42-200
|
Wysłany: 17 Wrzesień 2010, 18:07
|
|
|
artek88, bez jaj... chcesz sobie zarypać cały układ chłodzenia ?
Przerabiałem temat na starej chłodnicy w mondeo i kosztowało mnie to 700plnów wraz z czyszczeniem układu z tego gówna. |
_________________
|
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 5 Marzec 2011, 19:17
|
|
|
Camel- napisał/a: | bongorno, oczywiście, że są. Nie wrzucałem na forum? To wrzucę jeszcze raz
Obrazek
Obrazek
Ja nie miałem blokad do wałków to blokowałem to... imbusami. Chyba walczyliśmy z tym z pare ładnych godzin, ale ostatecznie się udało |
witam. myślę że to odpowiednie miejsce żeby napisać o mojej usterce. jak juz wiecie padła mi uszczelka pod głowicą. po rozebraniu osprzętu itp stanąłem w miejscu. poprostu nie zgadzają mi się znaki. na górze mam zblokowane koła zębate,a na dolnym kole od wału wychodzi mi 30' w lewo od znaczka OT. może mi ktoś pomóc w tym przypadku? czyżby ktoś źle kiedyś złożył rozrząd? czy jest możliwość taka że łańcuch jest wyciągniety? proszę o pomoc.
oczywiście auto to w202 2,0 benz. '96 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 5 Marzec 2011, 21:51
|
|
|
Innej możliwości niż źle złożony łańcuch nie widzę. Nawet gdyby był za długi to kompensuje to napinacz wraz ze ślizgiem. Pamiętaj, że kręcimy wał tylko w prawo W prawo patrząc od przodu silnika, czyli w stronę kierowcy. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 5 Marzec 2011, 22:59
|
|
|
szperałem i szperałem i znalazłem. to urywek z innego tematu z 25 lutego 2011r.
Witam te 27 stopni to nie jest wyciągnięcie bo w tych silnikach rozrząd ustawia się na 20 po i wynik może wyjść różny w zależności który wałek blokujemy, jak ssący to wynik powinien zawierać się między 20 a 30 a przy zablokowanym tylko wydechowym między 25 a 35 Czyli twój jeszcze jest w porządku . A łańcuch w tych motorach to prędzej się zerwie niż zacznie hałasować , bo napinacz ma dosyć sporo zapasu .
czyli u mnie wszystko ok. bo jak zablokuję ssący to wychodzi 25' a jak wydechowy to 30'.
Dajcie mi jakieś wskazówki jak trzeba wykręcić napinacz, i jak go potem prawidłowo wkręcić żeby był prawidłowo. |
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 5 Marzec 2011, 23:04
|
|
|
Cytat: | Dajcie mi jakieś wskazówki jak trzeba wykręcić napinacz, i jak go potem prawidłowo wkręcić żeby był prawidłowo. |
Rozwalasz mnie Dwie strony wcześniej masz obrazek ze szczegółami, stronę wcześniej też 2 rysunki, na jednym nawet momenty dokręcenia napinacza... |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 5 Marzec 2011, 23:14
|
|
|
Pioterek napisał/a: | Cytat: | Dajcie mi jakieś wskazówki jak trzeba wykręcić napinacz, i jak go potem prawidłowo wkręcić żeby był prawidłowo. |
Rozwalasz mnie Dwie strony wcześniej masz obrazek ze szczegółami, stronę wcześniej też 2 rysunki, na jednym nawet momenty dokręcenia napinacza... |
wiem.nawet mam wydrukowane. ale słyszałem że jest możliwość odwrotnego założenia i nie wiem o co chodzi i na co zwrócić uwagę. |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 6 Marzec 2011, 09:52
|
|
|
polofix, to ciekawe. Ja ustawiłem idealnie na 20°. Przy zablokowaniu obu wałków Widocznie mówisz o silnik ze zmiennymi fazami i tam może jest inaczej. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 6 Marzec 2011, 11:22
|
|
|
Camel- napisał/a: | polofix, to ciekawe. Ja ustawiłem idealnie na 20°. Przy zablokowaniu obu wałków Widocznie mówisz o silnik ze zmiennymi fazami i tam może jest inaczej. |
to zwykły stary 2,0 bez zmiennych faz. |
|
|
|
|
eldorado
LPG BLOS
Pomógł: 12 razy Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 912 Skąd: Lubartów
|
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 6 Marzec 2011, 16:25
|
|
|
eldorado napisał/a: | U mnie było leciutko ponad 20stopni jak blokowałem wałki rozrządu, nie mam zmiennych faz.
polofix tak jak ci pisałem, napinacz wykręcasz cały - normalnie, a wkręcasz tak jak opisano na schemacie i tyle.
Wcześniej pisałeś o dolnym mocowaniu kolektora ssącego, zapewne chodzi ci o mocowanie w kształecie literki "V". Pamiętam że z nim mocowałem sie z grzechotką (przedłużka ok 70cm), i kluczem płasko-oczkowym odchylonym lub odgiętym (nie pamiętam) |
jakoś z tym poradziłem. najgorzej było rozpiąć przepustnicę. kabel łączony jest pod kolektorem a wchodzi tam tylko jedna ręka, a wtyczka z oringiem ciasno włożona.
po wykręceniu kolektora musiałem go obrócić i wykręcić przewody od cewek.
w razie awarii cewki, to trzeba się namęczyć. są tak umieszczone i żeby je wyjąć to trzeba kolektor odkręcać. a żeby go odkręcić to trzeba tez przepustnicę ,listwę z wtryskami itp. |
|
|
|
|
|