Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 19:50
wyciek spod glowicy
Autor Wiadomość
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Styczeń 2011, 09:11   

sebek88p napisał/a:
PS. zapewne wiele osób nie zgodzi się z tym co napisałem, niech dodadzą swoją wiedzę:)


Ja się zgadzam. Chociaż w M111 jako przyczyna dochodzą jeszcze luzujące się nakrętki szpilek głowicy :wink:
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 19 Styczeń 2011, 19:26   

eldorado napisał/a:
Co do stechiometrycznej - to sam sobie reguluje lpg wskaźnikiem afr (poprzez sondę lambda)

2,3,4 generacje podłączasz bez fioletowego kabelka - i co sie dzieje - nic - jeździsz dalej :idea:
eldorado napisał/a:
metalową uszczelkę miałem w poprzednim aucie i wytrzymała 2 "gotowania" i było OK

zależy jak długo gotowałeś auto 50km na autostradzie przy 140kmh czy 1 minute na wolnych obrotach? Wszysto zależy od warunków.
eldorado napisał/a:
w polskich warunkach na czymkolwiek i po czymkolwiek będę jeździł to i tak będzie kupa

nic dodac nic ująć :wink:
sebek88p napisał/a:
Dobrze wyregulowana instalacja LPG nie powoduje upalenia się uszczelki pod głowicą.

Nie wiem jak mnie zrozumiałeś wcześniej - ale ja też jestem tego samego zdania :wink:
sebek88p napisał/a:
Wg mnie uszczelka skończy żywot przez:

1.) Mocne przegrzanie silnika. Wystarczy, że będziemy sobie jechać w deszczowy dzień na trasie, kamień walnie w chłodnicę, płyn sobie zleci a my nie zauważymy, że temperatura idzie sobie w górę, do czerwonego pola. Zdarzają się takie przypadki jak ktoś zielony jest i nie patrzy na wskaźniki w czasie jazdy a trzeba.
2.) Zalewanie zwykłą wodą układ chłodzenia. Woda szybciej wrze niż płyn. Podczas wrzenia powstają pęcherzyki powietrza, uniemożliwiając swobodny przepływ płynu w głowicy. Silnik się przegrzewa, w związku z czym również uszczelka, wtedy szlag ją trafia.
3.) Uszkodzoną pompę wody; termostat; visco; zbyt mały poziom płynu chłodzącego

To są możliwe przypadki do zaistnienia takiego zdarzenia :mrgreen:
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Styczeń 2011, 19:34   

Marcin Pop. napisał/a:
To są możliwe przypadki do zaistnienia takiego zdarzenia

Mi padła dokładnie z takich powodów - raz miałem za długo 110°C w mieście... ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 19 Styczeń 2011, 19:42   

Camel- napisał/a:
Mi padła dokładnie z takich powodów - raz miałem za długo 110°C w mieście...
a jak długo miałeś te 110*C - 5 min. czy 1godz.?
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
LYJO 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Posty: 688
Skąd: Katowice
Wysłany: 19 Styczeń 2011, 19:59   

ja z wyciekiem spod głowicy już śmigam 50.000 patrząc na licznik
raz dokręcenie śrub pomogło, co jakis czas robie dolewke oleju i nic wiecej
mechanik (zaufany) stwierdzil ze nie ma co ruszac
takie małe dolewki to nic strasznego :)
_________________
Celinka sprzedana. Teraz Touranek w kolekcji. Na C-klase przyjdzie znowu czas :)
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Styczeń 2011, 20:24   

Marcin Pop., powiedzmy 10-15 minut.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
sebek88p 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 94
Skąd: Cerkwica
Wysłany: 19 Styczeń 2011, 21:00   

LYJO, u mnie ciekł płyn i sączył się olej z pod głowicy :) Olej mogłem wytrzymać, ale płynu nie odpuściłem...uszczelkę wymieniłem, blok wyczyściłem ze smaru i silnik suchutki:)

Może uda mi się zrobić fotkę uszczelki, żeby było widać dlaczego płyn mi leciał; ktoś tak dokręcił śruby 6, 9 i 10 że uszczelka się zmiażdżyła :) Mój mechanik powiedział, żebym sobie wziął uszczelkę do domu i powiesił nad łóżkiem na pamiątkę :D :D:D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 7