Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
8 Luty 2012, 18:04
Problem: odpalanie na ciepłym silniku
Autor Wiadomość
eldorado 
LPG BLOS


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 912
Skąd: Lubartów
Wysłany: 4 Luty 2011, 13:31   

Dzięki koledzy :!: Pomogło założenie czujnika temp. :!: Ustawiłem na 25stopni, a na desce rozdzielczej przełącza się na gaz jak mam wskazówkę od temp. cieczy jest 50stopni. Wtedy jak pojeżdżę nawet te 2min na gazie i go zgaszę to od strzała pali na PB 8) . W końcu problem rozwiązany.
Od razu jak byłem u gazownika to powiedział że to na 100% brak czujnika temp. Kwestią było tylko jaką ustawić sobie temp. przełączania na gaz. Mówił że od 10 stopni w górę, ja wybrałem 25stopni, ale chyba pomniejszę na 20stopni albo umieszczę ten czujnik w innym miejscu. Bo niby ustawione na 25stopni a na desce temp. jest 50stopni. Ale sądzę że to wina tego że temp. cieczy w parowniku jest 50stopni ale obudowa parownika ma 25stopni, a ten czujnik jest wkręcony w parownik (obudowę) ale nie ma kontaktu z cieczą. W wolnej chwili coś się wymyśli :wink:
http://allegro.pl/kme-czu...1413433119.html
_________________
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 4 Luty 2011, 13:36   

eldorado, wszystko zależy od tego, czy ma parownik ma dobrą wymianę cieczy. Wystarczy mu 20-25°C, żeby poprawnie pracować na gazie - czyli tyle też może wynosić temperatura wody. Tylko pytanie jaki to będzie miało znowu wpływ na pracę (odpalanie) na benzynie :)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
markus43 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 50
Skąd: Warszawa
Wysłany: 5 Luty 2011, 15:16   

eldorado napisał/a:
Bo niby ustawione na 25stopni a na desce temp. jest 50stopni. Ale sądzę że to wina tego że temp. cieczy w parowniku jest 50stopni ale obudowa parownika ma 25stopni
Dobrze myślisz ! Ale to właśnie temperatura "obudowy parownika" jest najważniejsza, bo to ona podgrzewa gaz.

eldorado napisał/a:
umieszczę ten czujnik w innym miejscu
Nie da się, a nawet gdyby się ktoś uparł, to jest to bez sensu. Powód podałem powyżej.

Moim zdanie zostaw jak jest dobrze.
eldorado napisał/a:
Wtedy jak pojeżdżę nawet te 2min na gazie i go zgaszę to od strzała pali na PB 8) . W końcu problem rozwiązany.
Lepsze jest wrogiem dobrego :!: :mrgreen:
_________________
C 180 Esprit LPG '94 (sprzedany)
C 180 T Esprit LPG '98
 
 
eldorado 
LPG BLOS


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 912
Skąd: Lubartów
Wysłany: 5 Luty 2011, 22:22   

markus43 tak to jest jak się ma II gen. :| . Zmiana gratów na sekwencję już jest nie opłacalna.
Pojadę do gazownika i zmniejszę temp. na 15 lub 20stopni i zobaczę jak wtedy będzie pali na PB
_________________
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332
 
 
markus43 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 50
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Luty 2011, 11:23   

eldorado napisał/a:
zmniejszę temp. na 15 lub 20stopni
Można, ale czy to nie szkoda roboty ?? Ta zmiana spowoduje wcześniejsze przełączanie na gaz o 1 lub 2 minuty.
Policz oszczędności, koszt wizyty i dojazdu do gazownika, przebiegi auta.
I co Ci wyszło :?: zwróci się po 357 latach :mrgreen: :mrgreen:
_________________
C 180 Esprit LPG '94 (sprzedany)
C 180 T Esprit LPG '98
 
 
eldorado 
LPG BLOS


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 912
Skąd: Lubartów
Wysłany: 6 Luty 2011, 12:32   

markus43 do gazownika mam 1min (autem) z pod bloku i koszt 10zł (podpięcie). Najlepsze jest to, że autem pokonuje przebiegi codziennie 8km (na działkę) i 8km (do domu). Na gaz (teraz) przełącza się po ok 3-4km :? Czyli jeżdżę pół na pół :| trochę lipa.
_________________
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332
 
 
markus43 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 50
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Luty 2011, 21:38   

eldorado napisał/a:
codziennie 8km (na działkę)
Żeby gaz się opłacał, kup dalej działkę :mrgreen: , będziesz miał więcej przyjemności z jazdy :mb:
A tak poważnie, to przy takich przebiegach, to naprawdę nie wiadomo co kombinować :(
Pociesz się że 1 km na PB to 50 gr. , a na LPG 30 gr. więc kilometr w jedną czy w drugą to nie taki majątek.
_________________
C 180 Esprit LPG '94 (sprzedany)
C 180 T Esprit LPG '98
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,075 sekundy. Zapytań do SQL: 7