Przesunięty przez: Camel- 13 Marzec 2012, 12:43 |
Wymiana termostatu w CDI |
Autor |
Wiadomość |
adikis
Pomógł: 117 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 1963 Skąd: BYDGOSZCZ
|
Wysłany: 13 Luty 2011, 09:54
|
|
|
a mi oryginalny termostat padł po 1.5 miesiąca co o tym sądzicie zauważyłem że w układzie chłodzącym jest bardzo wysokie ciśnienie czy mógł się od tego zepsuć
no i skąd tak duże ciśnienie płyn w zbiorniczku z max schodzi do minimum czyżbym miał gdzieś powietrze w układzie lub niesprawny silnik (uszczelka pod głowicom czy coś w tym stylu) ale ani wody w oleju ani oleju w wodzie niema i nic nie ubywa |
_________________ S202 4.3 V8 ///AMG
Gość sprawdź \|/
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19034
|
|
|
|
|
carlos
Pomógł: 30 razy Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 1055 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 13 Luty 2011, 13:42
|
|
|
Cytat: | a mi oryginalny termostat padł po 1.5 miesiąca co o tym sądzicie zauważyłem że w układzie chłodzącym jest bardzo wysokie ciśnienie czy mógł się od tego zepsuć |
Nie.
Układ chłodzenia w MB jest układem ciśnieniowym stąd wysokie ciśnienie. adikis napisał/a: | no i skąd tak duże ciśnienie płyn w zbiorniczku z max schodzi do minimum |
W jakich warunkach? jeśli podczas jazdy ubywa płynu to proponuję poszukać wycieku na początek |
_________________ ex:W 202 C 200 CDI '99
W 246 B 180 CDI '14 |
|
|
|
|
adikis
Pomógł: 117 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 1963 Skąd: BYDGOSZCZ
|
Wysłany: 13 Luty 2011, 14:54
|
|
|
carlos napisał/a: | adikis napisał/a:
no i skąd tak duże ciśnienie płyn w zbiorniczku z max schodzi do minimum
W jakich warunkach? jeśli podczas jazdy ubywa płynu to proponuję poszukać wycieku na początek
_________________ |
jak odkręcę korek od zbiorniczka to wraca na max płynu nie ubywa ale jakby się ściskał |
_________________ S202 4.3 V8 ///AMG
Gość sprawdź \|/
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19034
|
|
|
|
|
janucha78
Pomógł: 14 razy Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 727 Skąd: skarzysko
|
Wysłany: 13 Luty 2011, 16:09
|
|
|
adikis napisał/a: | carlos napisał/a: | adikis napisał/a:
no i skąd tak duże ciśnienie płyn w zbiorniczku z max schodzi do minimum
W jakich warunkach? jeśli podczas jazdy ubywa płynu to proponuję poszukać wycieku na początek
_________________ |
jak odkręcę korek od zbiorniczka to wraca na max płynu nie ubywa ale jakby się ściskał |
To raczej normalne.U mnie jest tak samo ze po otwarciu korka poziom sie sporo podnosi. |
_________________ C220CDI '00 ELEGANCE SELECTION
WDB2021931F994067 |
|
|
|
|
adikis
Pomógł: 117 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 1963 Skąd: BYDGOSZCZ
|
|
|
|
|
Senior
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 73 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 13 Luty 2011, 19:27
|
|
|
Może być uszkodzony korek od zbiorniczka wyrównawczego , spróbować go wyczyścić lub wymienić koszt nie powinien być wysoki pozdrowienia Jerzy! |
_________________ W202 200CDI T 1999 r. |
|
|
|
|
adikis
Pomógł: 117 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 1963 Skąd: BYDGOSZCZ
|
Wysłany: 13 Luty 2011, 20:19
|
|
|
Senior napisał/a: | Może być uszkodzony korek od zbiorniczka wyrównawczego , spróbować go wyczyścić lub wymienić koszt nie powinien być wysoki pozdrowienia Jerzy! |
wymienię z ciekawości mam 3 takie zbiorniczki z korkiem |
_________________ S202 4.3 V8 ///AMG
Gość sprawdź \|/
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19034
|
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 13 Luty 2011, 21:49
|
|
|
adikis bo ten termostat był używka wymyta |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
|
|
|
|
adikis
Pomógł: 117 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 1963 Skąd: BYDGOSZCZ
|
|
|
|
|
badmojo
Pomógł: 26 razy Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 1076 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14 Luty 2011, 09:50
|
|
|
adikis napisał/a: | tom1245, był nowy to nic ze na włochy ale był nowy |
Jeśli kupiłeś go w ASO i masz paragon, to go reklamuj. Ja mam podobny przypadek, ale nie mam już paragonu. Jak dzwoniłem do ASO w tej sprawie, to powiedzieli, że jak mam paragon a termostat jest rzeczywiście padnięty, to wymienią za free.
Co do zatkanego korka w zbiorniczku. Jak go sprawdzić? Może to nie termostat jest padnięty tylko korek nie wyrównuje ciśnienia i wyrównuje je termostat. Dobrze myślę? |
_________________ C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685 |
|
|
|
|
adikis
Pomógł: 117 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 1963 Skąd: BYDGOSZCZ
|
Wysłany: 17 Marzec 2011, 23:51
|
|
|
ogólnie coraz bardziej jestem przekonany ze to uszczelka pod głowico lub głowica i stąd to ciśnienie w układzie chłodzącym |
_________________ S202 4.3 V8 ///AMG
Gość sprawdź \|/
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19034
|
|
|
|
|
Rafi
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 293 Skąd: Puławy / Sande
|
Wysłany: 18 Marzec 2011, 10:10
|
|
|
A te grube przewody masz twarde? |
_________________ 2.2 CDI 99r.
WDB2021341A697181
|
|
|
|
|
adikis
Pomógł: 117 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 1963 Skąd: BYDGOSZCZ
|
Wysłany: 19 Marzec 2011, 16:02
|
|
|
Rafi, twarde to mało powiedziane ale mam drugi silnik i go wsadze myślę ze nie będę tego naprawiał bo za duży koszt by był żeby zrobić to tak jak bym chciał |
_________________ S202 4.3 V8 ///AMG
Gość sprawdź \|/
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19034
|
|
|
|
|
TM
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 389 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24 Marzec 2011, 05:22
|
|
|
Jakiej firmy zamiennik do 200/220 cdi koledzy proponują? |
_________________ MB C200 CDI SPORT KOMBI WDB2021941F870839-Sprzedana.
|
|
|
|
|
carlos
Pomógł: 30 razy Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 1055 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 24 Marzec 2011, 18:14
|
|
|
Założyłem ostatnio Gates'a |
_________________ ex:W 202 C 200 CDI '99
W 246 B 180 CDI '14 |
|
|
|
|
|