Kombi w dieslu |
Autor |
Wiadomość |
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13 Luty 2011, 16:47
|
|
|
Pioterek, lipa bo nie od Mercedesa. Nabijałem się Nigdy tym nie jechałem, więc co tu dużo mówić |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 13 Luty 2011, 21:01
|
|
|
Camel-, a to polecam się powozić takim wynalazkiem - zmienisz zdanie, bo to całkiem dobra i szybka skrzynia |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
leszczak
leszczak
Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 19 Skąd: Polska
|
Wysłany: 25 Luty 2011, 10:22
|
|
|
Pioterek napisał/a: | Camel- napisał/a: | DSG to lipa jest przecież... |
Uzasadnij - chętnie poczytam |
wejdz sobie na mobile .de to możesz zobaczc ile jest z defektami DSG |
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 25 Luty 2011, 10:26
|
|
|
Cytat: | wejdz sobie na mobile .de to możesz zobaczc ile jest z defektami DSG |
No i to ma być wyznacznik? Daj spokój. |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
leszczak
leszczak
Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 19 Skąd: Polska
|
|
|
|
|
leszczak
leszczak
Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 19 Skąd: Polska
|
Wysłany: 25 Luty 2011, 10:41
|
|
|
a tak od siebie to powiem tyle że mercedes zastosowal juz np.w kaczce DB 208 / 210 sprzęgło dwumasowe tak żeby łagodnie zasprzęglać napęd. Nadmienię że to sprzeglo ma możliwość elastycznego "rozciągania "nawet o jakieś 30stopni. Ruszanie lagodne i przeniesienie momentu obr. ."silnik nie skacze" . itd
Natomiast DSG jest sztywne i ma ciasno skomasowane dwa sprzegla
a do tego silniki o bardzo dużej mocy -tu mamy 2,0CR 140KM i .
to nie dziwię się że tu szarpanie bedzie bolączką . To się będzie psuć . Nie chcę sie z Tobą kłócić ale zawsze sceptycznie podchodzę do tego co nowe . Jak że wszystkim trzeba przeczekać aż wypuszczą udoskonalona wersję . |
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 25 Luty 2011, 10:48
|
|
|
leszczak napisał/a: |
Coś wiecej o szarpaniu W DSG ale to nie jest temat na forum w202 mercedes tego szajsu nie stosuje . |
Ok, widzę, że masz już sporo kilometrów na DSG wyrobione i jesteś znawcą "tego szajsu".
Jakiś procent skrzyń jest wadliwych i co z tego? W MB skrzynie też się psują - poczytaj sobie o automatach np. w S400 CDI - podobno co 100 tys, skrzynia do remontu. Tak samo jak silniki CDI się psują, pompy lukasa się psują itd. itp. - tylko jakoś na forum wiele o tym nie można poczytać, czyli nie taki diabeł straszny.
Mi nie chodzi o opinię, że nie kupuj tego bo się może zepsuć - wszystko może się zepsuć.
Fakt to nie miejsce na te forum, więc EOT. |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 25 Luty 2011, 11:01
|
|
|
leszczak napisał/a: | Natomiast DSG jest sztywne i ma ciasno skomasowane dwa sprzegla
a do tego silniki o bardzo dużej mocy -tu mamy 2,0CR 140KM i .
to nie dziwię się że tu szarpanie bedzie bolączką . To się będzie psuć . Nie chcę sie z Tobą kłócić ale zawsze sceptycznie podchodzę do tego co nowe . Jak że wszystkim trzeba przeczekać aż wypuszczą udoskonalona wersję . |
A co powiesz na silnik jeszcze większej mocy połączony z DSG? Np. Skoda Superb 3,6 4x4 w DSG i 260KM? A szarpanie nie koniecznie wynika z zastosowania dwóch sprzęgieł i nie koniecznie będzie się dlatego psuć.
Jak pisałem wszystko się może zepsuć, ale na pewno cały czas fabryka myśli nad poprawieniem konstrukcji. |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
leszczak
leszczak
Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 19 Skąd: Polska
|
Wysłany: 25 Luty 2011, 18:11
|
|
|
No tak pewnie nie jeździłem i na pewno nie wsiądę w takie coś . Wole mimo wszytko proste, solidne auta ...a Vw 2.0 tdi CR o zgrozo 140 KM plus DSG i do tego pewne i nie nowe to strach wsiadać . Lepsze już by było to : sześciobiegowe na pompowtryskach 1,9tdi 105KM uchodzą za jako tako nieawaryjne. biora co prawda olej i nie są może najdynamiczniejsze ale zależy komu .
Wiadomo że wszystkie automaty zużywają sie szybko i mercedes też pod tym wzgledem nie daje sobie rady , tak samo te pompy Lucasa i wiele innych podzespołów np tylne zawieszenie w202 ... moja koncepcja:
w202 250TD manualna skrzynia.. a bo tak
lub
w203 benzynka 1,8 LPG manual
lub
Diesel w203 C200CDI kombi po roku 2005 (piezowtryski i mocniejsza pompa)
a jak chcesz DSG to out na inne forum .np na forum Porshe'a |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25 Luty 2011, 18:44
|
|
|
leszczak napisał/a: | w203 benzynka 1,8 LPG manual |
M271. Bardzo dobre, bezawaryjne rozwiążanie. Już się jeden kolega na forum przekonał.
Widać leszczak, znasz się na rzeczy! |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
carlos
Pomógł: 30 razy Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 1055 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 26 Luty 2011, 12:56
|
|
|
leszczak napisał/a: | tak samo te pompy Lucasa i wiele innych podzespołów np tylne zawieszenie w202 ... moja koncepcja: |
A co jest nie tak z tylnym zawieszeniem W202? |
_________________ ex:W 202 C 200 CDI '99
W 246 B 180 CDI '14 |
|
|
|
|
|