Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 19:48
Górna odma
Autor Wiadomość
seba4466 

Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 16
Skąd: ostrowiec
Wysłany: 24 Luty 2011, 10:21   

A moze orietujesz się jak się tego pozbyć i jakie koszty naprawy?
_________________
C220 Classic97 WDB2021211A515216
 
 
Smush 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 88
Skąd: Rybnik
Wysłany: 24 Luty 2011, 12:02   

głowica w górę i uszczelniacze ? Też mi olej leje się do, dolotu przez odmę i tak mi mówiono.
_________________
C180 Esprit ATP tour\96 WDB2020181F442496
 
 
seba4466 

Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 16
Skąd: ostrowiec
Wysłany: 28 Luty 2011, 09:25   

Witaj Smush czy coś dalej robiłeś z tą odmą uszczelniacze itd.
_________________
C220 Classic97 WDB2021211A515216
 
 
Smush 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 88
Skąd: Rybnik
Wysłany: 28 Luty 2011, 14:07   

Nie, jeżdżę i czekam aż mi uszczelka pod głowicą puści, jak się to prędko nie stanie, to może to zrobię prędzej.
_________________
C180 Esprit ATP tour\96 WDB2020181F442496
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 28 Luty 2011, 14:17   

Smush napisał/a:
głowica w górę i uszczelniacze ? Też mi olej leje się do, dolotu przez odmę i tak mi mówiono.

Masz na myśli uszczelniacze zaworów?
To napisz coś więcej: chętnie poczytam jak wymiana uszczelniaczy na zaworach pomaga na przedmuchy w silniku :mrgreen:
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
Smush 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 88
Skąd: Rybnik
Wysłany: 4 Marzec 2011, 15:17   

To co wg. Ciebie Pioterek, jest powodem powstawania nadciśnienia pod pokrywą?
_________________
C180 Esprit ATP tour\96 WDB2020181F442496
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 4 Marzec 2011, 15:37   

Cytat:
To co wg. Ciebie Pioterek, jest powodem powstawania nadciśnienia pod pokrywą?


To co w każdym silniku: przedmuchy z komór spalania cylindrów do skrzyni korbowej.

A jak uważasz inaczej, to:
Po pierwsze primo: uszczelniacze na zaworach są po to aby silnik przez prowadnice zaworów nie pił oleju i nie zatrzymują żadnych przedmuchów.
Po drugie primo: jeśli nie zgadzasz się z pkt 1 to wyobraź sobie jaki jest luz między prowadnicą zaworu i zaworem. A teraz wyobraź sobie jaki musiałby on być, aby ciśnienie wybrało tą drogę, a nie po prostu kanał kolektora.

Pozdrawiam
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
Smush 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 88
Skąd: Rybnik
Wysłany: 4 Marzec 2011, 17:33   

czyli ozncza to, że pierscienie są już marne?
_________________
C180 Esprit ATP tour\96 WDB2020181F442496
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 4 Marzec 2011, 20:23   

Pioterek napisał/a:
To co w każdym silniku: przedmuchy z komór spalania cylindrów do skrzyni korbowej.


W górę też są, a jak zaworki już podłechtane, to całkiem niezłe :wink:

Smush napisał/a:
czyli ozncza to, że pierscienie są już marne?


Sprawdź ciśnienie w cylindrach i się okaże.
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 4 Marzec 2011, 20:53   

Smush napisał/a:
czyli ozncza to, że pierscienie są już marne?

Tak jak napisał Jary: sprawdź ciśnienie i będziesz wiedział coś więcej.
A w praktyce, może nic złego się nie dzieje, bo akurat o Twoim silniku nic nie wiemy. Może pierścienie nie są marne, a zapieczone, może wszystko jest w granicach normy. Wszystko zależy od tego jak auto użytkujesz, jak wcześniej było użytkowane, jak pracuje, ile oleju bierze itp.

Jary napisał/a:
W górę też są, a jak zaworki już podłechtane, to całkiem niezłe :wink:

Bez przesady IMO do pominięcia. No, a jeśli nawet są, to wymiana uszczelniaczy pomoże na wywalone prowadnice jak umarłemu kadzidło :wink:
Ogólnie nawet pełny remont góry przy zajechanym dole nic nie pomoże.
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 5 Marzec 2011, 19:00   

Pioterek napisał/a:
No, a jeśli nawet są, to wymiana uszczelniaczy pomoże

Ja nie pisałem, że uszczelniacze utrzymują ciśnienie w cylindrach, natomiast ich nieumiejętna wymiana (szczególnie w dieslu), tak :wink:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,076 sekundy. Zapytań do SQL: 7