Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Prośba o ocenę - C180 Katowice.
Autor Wiadomość
puch

Dołączył: 08 Mar 2011
Posty: 7
Skąd: Katowice
Wysłany: 8 Marzec 2011, 23:06   Prośba o ocenę - C180 Katowice.

Hej,

jestem tu nowy i przymierzam się do zakupu C180.
znalazłem takie ogłoszenie, czy ktoś coś może powiedzieć na temat tego egzemplarza ?

http://otomoto.pl/mercede...-C17418445.html

Z góry dzięki !
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 9 Marzec 2011, 09:34   

Niczego sobie. Taki tani bo golas :) Stan techniczny pewnie słaby :( Niska cena jak na polifta.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
grabor8

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 120
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 9 Marzec 2011, 09:46   

dołóż 1500 zł i sprzedam Ci swoje c180, z klimą, podgrzewanymi tyłkami i innymi bajerami;)
_________________
"To, co warto zrobić, zasługuje też na to, aby zrobić to dobrze"
 
 
puch

Dołączył: 08 Mar 2011
Posty: 7
Skąd: Katowice
Wysłany: 9 Marzec 2011, 11:43   

Cześć, byłem go zobaczyć.

Niestety pordzewiała prawa i lewa strona (tylny błotnik, tylne drzwi, przednie drzwi, przedni błotnik) wszystko na dole na rantach.

Po krótkiej przejażdżce nie wydawał się zły, mam na myśli zawieszenie. Ale jakoś ta rdza mnie odstrasza.

Serwisowany u Szejna w Katowicach podobno, choć karta ostatniej wymiany oleju z 09.2009 przy przebiegu 185.000, teraz mam 202.000. Trochę już przeciągnięty ten olej.

Właściciel od 8 lat.
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 9 Marzec 2011, 11:48   

puch napisał/a:
Ale jakoś ta rdza mnie odstrasza.

No przeciągnięty.
To niska cena z powodu rdzy. Jak jest tylko powierzchniowa to warto wziąć taki samochód niż tylko podpicowany (szpachel na rdze itd). Wiesz co masz, a cena za polift jest naprawdę niska.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 9 Marzec 2011, 11:58   

W ogóle ceny to jakaś masakra, widzę, że te moje 10 jakie dostałem to już dziś parwie nie do osiągnięcia :)
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
grabor8

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 120
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 9 Marzec 2011, 12:14   

Nex@pl napisał/a:
W ogóle ceny to jakaś masakra, widzę, że te moje 10 jakie dostałem to już dziś parwie nie do osiągnięcia :)

żebyś wiedział.... :wink:
_________________
"To, co warto zrobić, zasługuje też na to, aby zrobić to dobrze"
 
 
puch

Dołączył: 08 Mar 2011
Posty: 7
Skąd: Katowice
Wysłany: 9 Marzec 2011, 21:12   

Wszyscy tak o "poliftach" piszecie, taka duża jest różnica wobec preliftu ?
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3312
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 9 Marzec 2011, 21:17   

Moje zdanie jest takie że przed lift jest lepiej zrobiony niż "PO ".Mam "po"
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 9 Marzec 2011, 21:23   

puch, jest bardziej rozwnięty pod względem elektryki. Poza tym podstawowe wyposażenie było bogatsze, chociaż wszystko zależy od bezpośrednio roku przedlifta. Po małym lifcie (a to w sumie przed lift) było znacznie lepiej. Rybka i inne udogodnienia poliftowe da się odczuć, poza tym retrofiting jest o wiele prostrzy. Na minus zastosowanie bardziej skomplikowanej elektroniki i czasami bezmyślny montaż modułów (np. wentylatorów) ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
puch

Dołączył: 08 Mar 2011
Posty: 7
Skąd: Katowice
Wysłany: 9 Marzec 2011, 21:27   

Czyli mówicie, że cena OK nawet biorąc po uwagę, że trzeba zrobić blacharkę ?

Przy okazji - jak długo wytrzymuje łańcuch rozrządu w tym silniku ?
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 9 Marzec 2011, 21:27   

puch, przeżyje cały silnik.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3312
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 9 Marzec 2011, 21:30   

puch napisał/a:
Przy okazji - jak długo wytrzymuje łańcuch rozrządu w tym silniku ?
wszystko to tarcie :wink: i wszstko w Twoich rękach (olej , terminy..)
 
 
puch

Dołączył: 08 Mar 2011
Posty: 7
Skąd: Katowice
Wysłany: 9 Marzec 2011, 22:04   

Dzięki za szybkie i rzeczowe odpowiedzi.

Może wezmę go jeszcze do lakiernika na porządną ocenę stanu blach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,119 sekundy. Zapytań do SQL: 9