Wymiana filtra paliwa , termostatu i są kłopoty ... |
Autor |
Wiadomość |
daro28
Dołączył: 08 Kwi 2011 Posty: 18 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11 Kwiecień 2011, 22:32 Wymiana filtra paliwa , termostatu i są kłopoty ...
|
|
|
Przyprowadziłem z Reichu i zero problemów ale trzeba zrobić serwis wiec u mechanika wymienilem olej w silniku , termostat oraz filtry . Filtr paliwa wymieniony z oringami na przewodach paliwowych . Przyjechałem z warsztatu postawiłem auto i rano chcę odpalić i objaw taki - zakręcił zapalił i po 2 sek. zgasł . Dalsze próby to tylko krecenie . Odkręciłem filtr paliwa było mało ropy , dolałem i zapalił normalnie . Kilka godzin i znowy sie zapowietrzyl . Auto ma 205 tys przelotu . Co moze być . Dodam ze wczesniej nic sie nie dzialo a kilka tygodni jezdziłem . |
_________________ S202 220CDi SPORT 99r
WDB2021931F900423 |
Ostatnio zmieniony przez daro28 11 Kwiecień 2011, 22:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
oliva
Pomógł: 122 razy Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 1074 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 11 Kwiecień 2011, 22:38
|
|
|
Musisz posprawdzać czy wszystkie przewody paliwowe są dobrze pozapinane. Gdzieś łapie powietrze. Sprawdź jeszcze czy filtr paliwa "dobrze siedzi", ja miałem też tak po zmianie i wyjąłem filtr, włożyłem jeszcze raz równo go układając (nie wiem jak to opisać) i problem zniknął. |
_________________ Był Mercedes C200 T CDI '98 AUTOMAT |
|
|
|
|
daro28
Dołączył: 08 Kwi 2011 Posty: 18 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11 Kwiecień 2011, 22:41
|
|
|
Pierwszy raz ma taką akcję a jest to moje 4 auto z silnikiem cdi . Wczesniej miałem w 210 i dwie w203 . Zastanawiam sie czy nie kupić nowego filtra paliwa ? |
_________________ S202 220CDi SPORT 99r
WDB2021931F900423 |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 12 Kwiecień 2011, 08:42
|
|
|
Jeśli kupiłeś "po taniości", najmarniejszy zamiennik, to faktycznie może być to trop. |
|
|
|
|
Rafi
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 293 Skąd: Puławy / Sande
|
Wysłany: 12 Kwiecień 2011, 09:09
|
|
|
Gomezio napisał/a: | Jeśli kupiłeś "po taniości", najmarniejszy zamiennik, to faktycznie może być to trop. |
Zgodze sie z kolega. Moj mechanik powiedzial kiedys, zeby nigdy nie zakladac np. filtrona tylko oryginal. Zalozysz tani bubel, auto straci moc, bedzie slabsze. Chodzi tutaj o filtry paliwowe i powietrza. |
_________________ 2.2 CDI 99r.
WDB2021341A697181
|
|
|
|
|
daro28
Dołączył: 08 Kwi 2011 Posty: 18 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12 Kwiecień 2011, 09:11
|
|
|
Zawsze wkładam Manna i nigdy nie było problemu . Wymieniliśmy oringi na przewodach doprowaszających i odprowadzajacych paliwo i jeszcze dzis wkładam nowy filtr . Auto nie jezdziło jakies 1.5 miesiąca w Reichu było wyrejestrowane i zapalił na zimnym z 1 . Przed wymianą stał tydzien u lakiernika na zaprawkach i tez odpalalił bez problemu . Jak dalej bedzie to samo to wstawiam do warsztatu . Pierwszy raz mam taki przypadek a od 2005 roku posiadam auta z silnikami cdi . Miałem juz nie kupować cdi , znaleść w dobrym stanie 2.5 td jest już b cięzko . Zły jestem strasznie . |
_________________ S202 220CDi SPORT 99r
WDB2021931F900423 |
|
|
|
|
Jaguarro
C200 1 z 5000
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 227 Skąd: Celestynów
|
Wysłany: 12 Kwiecień 2011, 14:54
|
|
|
Przede wszystkim powinieneś sprawdzić szczelność okładu paliwowego po tych wymianach, bo jak po odstaniu masz problem, to może schodzić paliwo. Moim zdaniem to może być przyczyna. Miałem podobny problem po remoncie w Zafirze. Dopóki znajomy magik mi nie doradził co trzeba jeszcze wymienić, to jeździłem... z nożyczkami zaciskowymi. Na noc zaciskałem przewód na odpływie i z rana odpalał ze strzała. |
_________________ C200 Sport ATP Tour
WDB2020201F505548
|
|
|
|
|
daro28
Dołączył: 08 Kwi 2011 Posty: 18 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12 Kwiecień 2011, 15:03
|
|
|
Mechanik zrobił na próbe zrobil obejscie podgrzewacza paliwa podobno czesto padaja a tak naprawde sa zbedne . Oringi powymieniane na oryginały nóweczki .Teraz jakby paliwo sie nie cofało . Auto stoi . Wieczorem próba . |
_________________ S202 220CDi SPORT 99r
WDB2021931F900423 |
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 12 Kwiecień 2011, 16:36
|
|
|
daro28 napisał/a: | Mechanik zrobił na próbe zrobil obejscie podgrzewacza paliwa podobno czesto padaja a tak naprawde sa zbedne |
zbędne to nie zdziw się jak po zatankowaniu do pełna w połowie zbiornika zbraknie ci paliwa po ten powrót jest tak rozwiązany zęby paliwo z jednej do drugiej komory przepompowywało się
a dlaczego się zapowietrza to mogę ci powiedzieć albo nie od czego ma mechanik czerep |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
|
|
|
|
Jaguarro
C200 1 z 5000
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 227 Skąd: Celestynów
|
Wysłany: 12 Kwiecień 2011, 19:26
|
|
|
tom1245 czy tak samo powinno przepompowywać się w benzyniaku ponieważ mam taki objaw, że tankuję do pełna(pistolet odbija) a wskazanie mam(ostatnio) na pół zbiornika. Przymierzam się zajrzeć do czujników, ale może masz inną teorię. |
_________________ C200 Sport ATP Tour
WDB2020201F505548
|
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 12 Kwiecień 2011, 20:16
|
|
|
Jaguarro napisał/a: | tom1245 czy tak samo powinno przepompowywać się w benzyniaku ponieważ mam taki objaw, że tankuję do pełna(pistolet odbija) a wskazanie mam(ostatnio) na pół zbiornika. Przymierzam się zajrzeć do czujników, ale może masz inną teorię. |
wskaźnik idzie tylko do polowy zamiast do końca to będzie winny czujnik albo wypięły się przewody sprawdzić łatwo. Otwórz bagażnik wyjmij wykładzinę pod nial jest taki czarny plastik miedzy kanapa a kołem wyjmij jego tam będą dwie kostki i kilka przewodów tam szukaj swojej odpowiedzi
p.s sprawdź oporność na czujnikach wyjdzie czy któryś się uwalił |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
|
|
|
|
Jaguarro
C200 1 z 5000
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 227 Skąd: Celestynów
|
Wysłany: 12 Kwiecień 2011, 20:38
|
|
|
Bagażnik już przerobiłem. Tam jest wszystko ok. |
_________________ C200 Sport ATP Tour
WDB2020201F505548
|
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 12 Kwiecień 2011, 20:54
|
|
|
Jaguarro a oporności czujników |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
|
|
|
|
daro28
Dołączył: 08 Kwi 2011 Posty: 18 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14 Kwiecień 2011, 07:44
|
|
|
Temat do zamknięcia . Wymiana wszystkich oringów w ukladzie paliwowym pomogła . |
_________________ S202 220CDi SPORT 99r
WDB2021931F900423 |
|
|
|
|
|