|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Uszkodzona uszczelka pod głowicą. LPG |
Autor |
Wiadomość |
Kosoo1
Dołączył: 10 Sie 2010 Posty: 8 Skąd: jbe
|
Wysłany: 29 Grudzień 2010, 20:09
|
|
|
Camel- napisał/a: | Jeśli masz instalacje niesekwencyjną, to bardzo możliwe, że mieszanka jest za uboga i tlen robi swoje Mi padła uszczelka pod głowicą, ale przez to, że wisko było niesprawne i pare razy doszło do 110°C temp. wody i się stara uszczelka rozpadła. Miałem dokładnie to samo: olej w wodzie. |
Camel Ty masz LPG w swoim samochodzie? Ile km. zrobiłes po wymianie uszczelki i jak się sprawuje silnik? |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 30 Grudzień 2010, 11:16
|
|
|
Minął rok czasu i równe 18 tys km. Silnik chodzi bez zarzutu. Nic się nie leje, siłę ma, startuje od "strzała"
Tfu tfu i puk puk - oczywiście |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
Ostatnio zmieniony przez Camel- 30 Grudzień 2010, 11:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 30 Grudzień 2010, 11:19
|
|
|
Gomezio, trochę pojeździła i już odpala Bardziej mnie martwi ten syf na całym aucie - ale nie ma go jak umyć |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Artzgodka
Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 73 Skąd: Mińsk Maz
|
Wysłany: 10 Maj 2011, 15:46
|
|
|
Świeżo jestem po wymianie uszczelki, stara padła przy około, 220 tys, płyn chłodniczy wywalało na zewnątrz.
Oglądałem z mechanikiem starą uszczelkę i nie bardzo było widać na niej jakieś ślady a mimo to ciekła. Planowanie głowicy było i nic więcej, oleju nie bierze, ci co planowali głowice sprawdzali szczelność zaworów jakimś przyrządem i wszystkie są szczelne.
Poza uszczelkami i planowaniem nic nie było więcej robione, całość zamknęło się w kwocie 630zł .
Oczywiście poczytałem wcześniej na forum o napinaczu i zrobiłem wydruk mechanikowi. Pierwszy raz się z tym spotkał ale zrobił tak jak zalecacie na forum czyli rozebrał i złożył jeszcze raz napinacz i wszystko jest ok.
Jak rozebrał napinacz to zatrybił o co w nim chodzi i poświadczył, że właśnie tak trzeba z nim robić.
Więc i on czegoś się nauczył - o dzięki ci forum
Miejmy nadzieję, że wszystko będzie ok.
Ah jeszcze jedno w środku głowica czyściutka, gaz nagar powypalał |
_________________ W 202, C180 `97, LPG, Kombi, Esprite-Klima |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,117 sekundy. Zapytań do SQL: 9
| |
|