Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 19:37
Problemy ze skrzynią
Autor Wiadomość
GELO LBN 
W202

Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 22
Skąd: Lublin
Wysłany: 13 Maj 2011, 19:54   Problemy ze skrzynią

WITAM

Jak wiecie mam wyciek z wybieraków przy skrzyni załatwiłem sobie już nowe oringi i olej, wszystko cacy
Ale ku.wa czy to normalne ze z tunelu w którym umieszczona jest skrzynia była możliwość nagrzania się tego stopnia ze w schowku w środku auta czułem te ciepło dodam wyciągałem klucze do domu bo tam zawsze kładę były niemal gorące .Dzisiaj dolałem oleju do skrzyni bo myślałem ze te ciepło wzięło się z braku oleju i tarcia ale był.......
Sa jakieś słabe punkty tych skrzyń dodam ze to do 2l kompresorr 96r

Dodatkowo zauważyłem ze auto straciło na mocy i ciężko wrzucić 1 bieg ale dopiero na ciepłym silniku tak się dzieje.
Jutro planuje wyciągnąć skrzynie i założyć nowe oringi na co mógłbym jeszcze zwrócić uwagę

dla ciekawości oringi w :mb: po 3 zł

Pozdrawiam
_________________
MB-C200 Kompressor VIN-WDB2020251F433287
Ostatnio zmieniony przez GELO LBN 14 Maj 2011, 00:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3313
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 13 Maj 2011, 20:54   

GELO LBN napisał/a:
schowku w środku auta czułem te ciepło
Klima zamiast chłodzić schowek,wali w niego ciepłe powietrze.Jaką masz klimę w tym "włochu" ?
GELO LBN napisał/a:
Dodatkowo zauważyłem ze auto straciło na mocy i ciężko wrzucić 1 bieg
Synchronizator pada.Jak skrzynia będzie wyjęta to po rozkręceniu zobaczysz różnicę między wytartym ,a nie wytartym.
Popatrz na stan uzębienia koła pierwszego biegu.Zęby powinny być ostre (też zobaczysz ew. różnicę )Jest możliwość przyszlifowania ,ale bez przesady.
 
 
GELO LBN 
W202

Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 22
Skąd: Lublin
Wysłany: 14 Maj 2011, 00:30   

Kolego nie sprecyzowałem sory jest to schowek w podłokietniku ,podłokietnik jest umieszczony centralnie nad skrzynią biegów i z stamtąd te ciepło myślę ze klima nie ma nic tu do tego

duzy jest koszt naprawy tych synchronizatorów ??????????
_________________
MB-C200 Kompressor VIN-WDB2020251F433287
 
 
kmtaxi 
Krzysztof

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 167
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 14 Maj 2011, 10:10   

GELO LBN napisał/a:
,podłokietnik jest umieszczony centralnie nad skrzynią biegów i z stamtąd te ciepło myślę ze klima nie ma nic tu do tego

Jak to nie ma? Nadmuch masz prowadzony nawet do tego schowka.
_________________
W210 2.2 Cdi automat 2001r
był W202 2,2 D 1996r
Jestem też tu:
http://www.w210.pl/index.php
http://www.mercmania.pl/forum/
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 14 Maj 2011, 11:00   

GELO LBN napisał/a:
podłokietnik jest umieszczony centralnie nad skrzynią biegów i z stamtąd te ciepło myślę ze klima nie ma nic tu do tego

Schowek w podłokietniku jest już na wysokości połowy auta, więc skrzynia IMO nie ma tu nic do tego. Może nie masz osłony termicznej nad wydechem/katalizatorem? i ciepło jest od wydechu po prostu?

kmtaxi napisał/a:

Jak to nie ma? Nadmuch masz prowadzony nawet do tego schowka.

Jeśli chodzi o W210 to zgoda, w W202 nie spotkałem się z tym.
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
pawelwy 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 257
Skąd: Białystok
Wysłany: 14 Maj 2011, 21:06   

madzara31 napisał/a:
Zęby powinny być ostre

zęby nie powinny być ostre, bo jak są to koło jest do wymiany. chyba, że kolega mówił o ząbkach synchronizatora, a nie uzębieniu koła pierwszego biegu. tamte faktycznie o ile wiem są w charakterystyczny sposób zaostrzone.
_________________
C180 '94 elegance
WDB2020181A105186
 
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3313
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 15 Maj 2011, 09:54   

pawelwy napisał/a:
zęby nie powinny być ostre, bo jak są to koło jest do wymiany.

Jak nie są ostre to mamy wypadanie biegu.Czyli ja myślę całkiem odwrotnie od Kolegi.
GELO LBN napisał/a:
duzy jest koszt naprawy tych synchronizatorów
Ok 150 sztuka (numeru nie pamiętam ) Zdechnięte koło to teraz ok 1500 zł :D Czyli taniej skrzynka z angola.
 
 
GELO LBN 
W202

Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 22
Skąd: Lublin
Wysłany: 15 Maj 2011, 11:03   

Koledzy jeżeli chodzi o synchronizatory z tego co wiem to zasada działania uszkodzonych jest następującą po włożonym biegu sam wyskakuje.

Jeżeli chodzi o klimę to ogólnie jest ale i nie mam z tego względu bo poprzedni właściciel (sąsiad) uszkodził wentylatory oraz chłodnice klimy. Chętnie kupię jak ktoś ma za rozsądne pieniądze wszystko jak narazie chodzi na zwykłym nadmuchu VIN mojego :mb: jest niżej może ma ktoś program i sie zorientuje co to za klima bo ja nie mam pojęcia
_________________
MB-C200 Kompressor VIN-WDB2020251F433287
 
 
Darek51085 


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 603
Skąd: Zagórze/Chrzanów
Wysłany: 15 Maj 2011, 11:17   

GELO LBN napisał/a:
Koledzy jeżeli chodzi o synchronizatory z tego co wiem to zasada działania uszkodzonych jest następującą po włożonym biegu sam wyskakuje.


Nie prawda, synchronizator jak sama nazwa wskazuje, synchronizuje zmianę biegu (zwalnia prędkość, aby odbywało się to bez chrobotania zębatek. http://pl.wikipedia.org/wiki/Synchronizator
_________________
MB W202 250TD 1996r
NR VIN WDB2021281F475953

Cześć Gość Miłej jazdy, z logiem gwiazdy.
 
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3313
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 15 Maj 2011, 11:34   

Darek51085 napisał/a:
synchronizuje zmianę biegu
Dokładnie,a wyskakiwanie biegu w naszych skrzyniach powoduje stępienie zębów ,do czego przyczynia się styrany synchronizator.
 
 
GELO LBN 
W202

Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 22
Skąd: Lublin
Wysłany: 16 Maj 2011, 16:34   

Witam wyciągnąłem te skrzynie kupiłem nowe oringi zwracam się z pytaniem do was koledzy

Po wyjęciu skrzyni zauważyłem mokry od oleju łeb skrzyni ( obudowa od wewnątrz tarczy sprzęgłowej i koła zamachowego ) mokry to znaczy po przejechani palcem mozna było zebrać taki lekko przypalony olej zaznaczam nie było to bardzo tłuste To normalne ?? :( :(
_________________
MB-C200 Kompressor VIN-WDB2020251F433287
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 6