Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 19:37
Silnik 604 910 55kw 75km
Autor Wiadomość
kwazar13 
kwazar13

Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 16
Skąd: Łódź
Wysłany: 16 Maj 2011, 18:01   Silnik 604 910 55kw 75km

Czy ktoś ma ten silnik. jakie są plusy a jakie minusy obniżenia z 70kw na 55kw mocy.Jaki jest moment obrotowy silnika.Dlaczego producent zdecydował się na odprężenie silnika. Czekam na długą owocną dyskusje znawców motoryzacji

[ Dodano: 16 Maj 2011, 20:29 ]
Czy ktoś zna dane techniczne tego silnika.Bardzo proszę o odpowiedź.
 
 
Kowal 
Moderator
Mercedes C220D


Pomógł: 33 razy
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1046
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Maj 2011, 23:58   

kwazar13, wystarczyło tylko trochę się rozejrzeć http://www.w202.pl/viewto...der=asc&start=0
_________________
Mercedes C220 Diesel '94 ESPRIT body kit from Carlsson

Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, a na cuda trzeba czekać tydzień :mrgreen:



:!: Odzież motocyklowa :!:
 
 
 
wojtas_p 
NYC TAXI 4.6 V8


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 353
Skąd: PL
Wysłany: 17 Maj 2011, 00:30   

witam!
Silnik 2,2d OM604.910 w wersji 55KW jest pomijany w książce H.R.Etzolda, podobnie jak silnik 2,0D 16v OM604.915. Jednak nadal jest to konstrukcyjnie ten sam silnik 2,2D 16v. Podobnie rzecz ma się z silnikami 200CDI i 220CDI.
Nieco gorzej jest z silnikiem 2,0D 16v (88KM), który jest mylony ze starym silnikiem 2,0D 8v (75KM) OM601.913, a są to różne konstrukcje.
Nie znam parametrów technicznych tego silnika, ale obniżanie parametrów silnika wiąże się z ekonomią - mniejsza moc - mniej spala, ale przede wszystkim ze stawkami ubezpieczeniowymi, ponieważ np w Niemczech stawka ubezpieczeniowa jest zależna od mocy silnika a nie od jego pojemności. Podobnie sprawy mają się z motocyklami - silniki, które u nas mają po 100KM w motocyklach suzuki, honda itp, w Niemczech są sprzedawane ze "zwężką" dławiącą moc, gdzie ten sam konstrukcyjnie silnik ma 17-25KM.
_________________
https://nyc-taxi-wroclaw.pl/
 
 
kwazar13 
kwazar13

Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 16
Skąd: Łódź
Wysłany: 17 Maj 2011, 06:20   

Czy można wrócić do 95km w tym silniku i jak to zrobić.
 
 
wojtas_p 
NYC TAXI 4.6 V8


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 353
Skąd: PL
Wysłany: 18 Maj 2011, 23:30   

kwazar13 napisał/a:
Czy można wrócić do 95km w tym silniku i jak to zrobić.

Nie mam pojęcia jak to zrobić. Masz elektronicznie sterowaną pompę, więc pewnie nie obędzie się tylko na ingerencji mech. A może najpierw upewnij się, że nie masz tego zrobionego, bo jak znam życie, to pewnie nie jesteś pierwszym właścicielem Twojej celinki, który o tym pomyślał:)
_________________
https://nyc-taxi-wroclaw.pl/
 
 
kwazar13 
kwazar13

Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 16
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Maj 2011, 06:19   

Mam porównanie bo mam sedana w tym silniku 95km i on jest mocniejszy .Myślałem żeby zamienić silniki ale kombi do bio przystosowany i tylko w trasy jeździ.To taniej wychodzi 4,29 za litr.
_________________
C 220D (T202) 1999 7l/100km
C 220D (W202)1996 6l/100km
Lata Gwiazdom lecą a One i tak się świecą.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,064 sekundy. Zapytań do SQL: 7