Przesunięty przez: Pioterek 1 Grudzień 2012, 23:02 |
tarcie przy skrecie |
Autor |
Wiadomość |
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 9 Czerwiec 2011, 22:11
|
|
|
madawima, sprawd poziom płynu w układzie wspomagania kierownicy. |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
madawima
motocyklista
Dołączył: 16 Kwi 2011 Posty: 16 Skąd: Bergen
|
Wysłany: 9 Czerwiec 2011, 22:26
|
|
|
plyn jest ok, ograniczniki skretu tez...
sprawdze jeszcze koncowki drazkow. czy te koncowki to tak ,,zrob to sam,, czy raczej do mechaniora jechac? |
_________________ bo lubie ten wiatr co mi w ryj dmucha! |
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 9 Czerwiec 2011, 22:40
|
|
|
madawima, silentbloki sprawdz czy jak to sie pisze. tylko ciort wie jak to sprawdzić ale, moze własnie taki obiaw być. koncówki to raczej rób to sam ale potem chyba zbierznośc jesli mi sie dobrze wydaje, ale mogę sie mylić. |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10 Czerwiec 2011, 07:33
|
|
|
Silentblocki to może zbyt ogólnie napisanę.
Ja proponuje odkręcić albo poluźnić stabilizator przy kole i wtedy sprawdzić. On sobie lubi poskrzeczeć |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
madawima
motocyklista
Dołączył: 16 Kwi 2011 Posty: 16 Skąd: Bergen
|
Wysłany: 10 Czerwiec 2011, 21:57
|
|
|
objawy podczas owego skretu opisalbym w ten sposob LUT LUT LUT raczej nie tarcie , a bardziej buczenie. zauwazylem rowiez ze podczas skretu gdy naciskam na pedal hamulca odglos ten znika...
czy to moze byc lozysko? |
_________________ bo lubie ten wiatr co mi w ryj dmucha! |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 10 Czerwiec 2011, 21:58
|
|
|
Wszystkim z tymi objawami proponuję skasować luz na przekładni
O ile drążek kierowniczy i końcówki drążka macie sztywne
[ Dodano: 10 Czerwiec 2011, 22:10 ]
Objawy są takie jak by któreś koło miał luz i w powolnym skręcie auto jak by kładzie się co pół obrotu koła? |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 11 Czerwiec 2011, 00:49
|
|
|
Mialem kiedys ciekawy przypadek w w123. Otoz po założeniu plastikowej obudowy doc wentylator zaczelo cos hałaśowac w czasie skrętu. Nie skojarzyłem jednego z drugim. I dlugo myslalem nad problemem. W koncu kolega jezdzil w kółko na placu z otwarta maską i wyszedł na jaw problem: zle założyłem plastikową osłonę na chłodnice. A ze poduszki pod silnikiem byly troche wywalone to silnik przy skręcaniu sie troche przechylał razem z wentylatorem ktory sie ocieral o plastik |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
pawelwy
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Kwi 2010 Posty: 257 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 13 Czerwiec 2011, 01:17
|
|
|
może być luz na łożysku, a może być nawet niedopompowana opona i bok bieżnika hałasuje. poszarp kołem (łapiesz za górę koła i próbujesz je wyrwać z samochodu, jak duży luz to wyczujesz). pisałem też gdzieś o rdzy na tarczy hamulcowej, która obcierała o osłonę tarczy (autopsja). |
_________________ C180 '94 elegance
WDB2020181A105186 |
|
|
|
|
madawima
motocyklista
Dołączył: 16 Kwi 2011 Posty: 16 Skąd: Bergen
|
Wysłany: 18 Czerwiec 2011, 21:06
|
|
|
niestety wszystkie wasze wskazowki na nic sie zdaly, wymienione prawie cale zawieszenie , wszystko w komorze na chama spiete, a ta usterka jak byla tak jest! |
_________________ bo lubie ten wiatr co mi w ryj dmucha! |
|
|
|
|
Benz-Ema
Dołączył: 16 Kwi 2012 Posty: 22 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 7 Lipiec 2012, 13:13
|
|
|
Przy całkowitym skręcie (głównie w lewo) było czuć i słychać tarcie,odczucia jak by koła boksowały,na prawej feldze widać było w którym miejscu coś trze,jak się okazało po wymianie felg(teraz są pikne i odpowiednie ) były one do 126 z lat 70 |
_________________ "Jedź z taką prędkością z jaką może nadążyć za Tobą Twój Anioł Stróż "
Mercedes-Benz C-180 W202 1994r.
VIN: WDB2020181F075743 |
|
|
|
|
sliderukps
220D 96r.
Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 126 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: 3 Grudzień 2012, 00:25
|
|
|
Panowie odkurzam, mam podobny i przykry problem. Przy skręcie tylko w prawo słychać głośne tarcie i harczenie prawdopodobnie w lewym kole, koła nie muszą być nawet skręcone na maksa wystarczy już skręt na poziomie około 70%. Z początku myślałem, że to opona trze o nadkole ale nic bardziej mylnego. Tarcie staje się coraz mocniejsze i z pewnością się nasiliło podczas ostatnich dni, czuć np. podczas zawracania, dość mocny opór. Co więcej patrząc na mietka z przodu jest lekko pochylony na prawą stronę. Znajomy stwierdził, że to łożysko.. |
_________________ WDB2021211A403383 - 220D 96r.
|
|
|
|
|
piotr1
Pomógł: 53 razy Dołączył: 03 Paź 2007 Posty: 481 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 3 Grudzień 2012, 09:07
|
|
|
Jeżeli pochylony, to może obrywa się kielich sprężyny. |
_________________ C 220CDI 2000
WDB2021931F973818 sprzedana.
B 200CDI 2009
WDD2452081J499170 |
|
|
|
|
PLEBSON
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Lis 2009 Posty: 394 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
sliderukps
220D 96r.
Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 126 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: 4 Grudzień 2012, 00:50
|
|
|
Plebson ja volume to se mogę podkręcić jak mi teściowa zacznie "trzeszczeć" na tylnym siedzeniu ale cierpienia miecia przy każdym prawo skręcie nie zniese także, wygląda na to, że trzeba jak najszybciej to serwisu podskoczyć bo skończe na środku skrzyżowania z urwanym kołem.. a wtedy to już będzie po ptokach. Sprężyny mam oryginalne, nie był obniżany |
_________________ WDB2021211A403383 - 220D 96r.
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 4 Grudzień 2012, 07:31
|
|
|
Nic tylko pod kanał i patrzeć co obciera. Może kielich się podgiął, skoro opadł i koło gdzieś trze. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
|