|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Pioterek 13 Styczeń 2012, 01:09 |
Wahacz górny |
Autor |
Wiadomość |
marcin_kasia
Maximus
Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 107 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 25 Czerwiec 2011, 21:54
|
|
|
Chciałbym dodać że po wymianie wahacza górnego należy jeszcze ustawić zbieżność |
_________________ Mercedes W202 Elegance
220Diesel LUCAS!
Malachitowa ślicznotka z 1994 roku. |
|
|
|
|
tomi382
;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 643 Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: 25 Czerwiec 2011, 22:58
|
|
|
Po lifcie nie ma takiej potrzeby |
_________________ C220 98r na boschu
WDB2021211A601521
ROZBITY |
|
|
|
|
marcin_kasia
Maximus
Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 107 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 26 Czerwiec 2011, 00:06
|
|
|
a przed liftem jest |
_________________ Mercedes W202 Elegance
220Diesel LUCAS!
Malachitowa ślicznotka z 1994 roku. |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 26 Czerwiec 2011, 05:52
|
|
|
Kuźwa znów czegoś nie wiem
Co jest w górnym wahaczu takiego, że trzeba robić zbieżność, bo nie rozumiem... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
13696
Mateusz
Pomógł: 10 razy Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 664 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 26 Czerwiec 2011, 14:51
|
|
|
jjankiello napisał/a: | Co jest w górnym wahaczu takiego |
nic takiego niema |
_________________ c200 kompressor (lpg stag-4) |
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 26 Czerwiec 2011, 16:57
|
|
|
13696 napisał/a: | jjankiello napisał/a: | Co jest w górnym wahaczu takiego |
nic takiego niema | świetna rozmowa, gra słów z domyślaniem, co kto ma na myśli. Może konkurs zrobimy-wygrana to smycz do telefonu
Może ktoś zorientowany napisałby różnicę, czym jedno od drugiego różni się, że w jednym przypadku należy ustawiać geometrię, a w innym nie trzeba. Czy tak ciężko jest napisać parę słów wyjaśnień, a nie droczyć się i odpowiadać byle jak i posty nabijać?
Od większości nowych wymaga się zaznajomienia regulaminu, a niektórym z dłuższym stażem przydałoby się powtórzyć jedną z pierwszych lekcji. |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
13696
Mateusz
Pomógł: 10 razy Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 664 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 26 Czerwiec 2011, 18:51
|
|
|
przeciez zawieszenie przed i po lifcie jest takie same nic sie nie reguluje jest jedna prosta sruba ktora sie da przykrecic (popatrz na zdjecia) w jeden sposob i sworzen ktorego sie tez nie da inaczej przykrecic i cos na nim regulowac
wahacz gorny nie odpowiada za zmiane nastawienia kola wzgledem skretu jesli byl bardzo wyrobiony sworzen to moze minimalnie zmienic sie pochylenie calego kola tak wynika z obserwacji i budowy zawieszenia
Adaśko napisał/a: | wygrana to smycz do telefonu | wygralem? |
_________________ c200 kompressor (lpg stag-4) |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 26 Czerwiec 2011, 18:58
|
|
|
13696 napisał/a: | przeciez zawieszenie przed i po lifcie jest takie same nic sie nie reguluje jest jedna prosta sruba ktora sie da przykrecic (popatrz na zdjecia) w jeden sposob i sworzen ktorego sie tez nie da inaczej przykrecic i cos na nim regulowac |
Dzięki, bo już zaczynałem wątpić w swoją wiedzę...
Niektórzy zwyczajnie niezłe głupoty wypisują i nie można tego tak w temacie zostawiać, bo przyjdą następni, przeczytają i uwierzą, fałszywa informacja pójdzie w świat, a potem mechanicy i sklepikarze nabijają się z for, że głupoty się pisze, a oni wiedzą najlepiej
|
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26 Czerwiec 2011, 19:03
|
|
|
jjankiello, a może wiesz jaka jest różnica między wahaczami do obniżonego zawieszenia a zwykłymi? |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 27 Czerwiec 2011, 01:27
|
|
|
Jeśli chodzi o różnicę miedzy zawieszeniem zwykłym i Sport, to różnica jest w ilości cycków na gumach tulei mocujących do nadwozia, w numerze części i w cenie - w ASO dwukrotnie więcej w porównaniu ze zwykłymi (jakieś 800pln). W zamienniku wahaczy do Sporta nie spotkałem...
Dokładniej nie badałem... mniemam, że różnica jest taka, jak między częściami zawieszenia do zwykłych wersji i do wersji taxi... tak było przynajmniej w W124. Części do taxi były droższe i bardziej wytrzymałe... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27 Czerwiec 2011, 10:53
|
|
|
jjankiello napisał/a: | o różnica jest w ilości cycków na gumach tulei mocujących do nadwozia |
Tylko pytanie na co to wpływa... |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
13696
Mateusz
Pomógł: 10 razy Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 664 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 27 Czerwiec 2011, 10:55
|
|
|
ja u siebie wczesniej mialem orginalne zawieszenie sport i wahacz byl identyczny z zamiennikiem wiec co do roznicy to jesli jest to tylko tak jak piszejjankiello, jedynie w wytrzymalosci moze cos byc |
_________________ c200 kompressor (lpg stag-4) |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 27 Czerwiec 2011, 13:38
|
|
|
Camel- napisał/a: | Tylko pytanie na co to wpływa... |
Myślę, że na pewno na trwałość elementu i być może nieco na charakterystykę - sztywniejsza guma ... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27 Czerwiec 2011, 21:30
|
|
|
jjankiello, górny wahacz jest tylko prowadzący, więc na niego wielkie siły nie działają... |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 28 Czerwiec 2011, 06:12
|
|
|
Tak Ci się tylko wydaje... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,286 sekundy. Zapytań do SQL: 10
| |
|