Przesunięty przez: Łukasz 26 Styczeń 2012, 18:31 |
Kluczyk typu scyzoryk |
Autor |
Wiadomość |
koziknysa
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 131 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 28 Luty 2011, 17:41
|
|
|
maciek12ss napisał/a: | robisz to w ten sposób że jak składasz kluczyk to zanim złożysz dwie połówki zakręć grotem jeden albo dwa obroty grotem jak bys go zamykał . sprężynka wtedy ci sie nakręci i bedzie naprężała grot żeby sie otwierał |
Dziękuje bardzo |
_________________ W 202 96rok 2,5 TD
VIN: WDB2021281F504139 |
|
|
|
|
maciek12ss
maciek w202
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lut 2011 Posty: 158 Skąd: kolno
|
Wysłany: 28 Luty 2011, 17:43
|
|
|
fajnie że mogłem pomóc powodzenia a kluczyk złóż może delikatnie na super glue bo nie wiem czy nie będzie Ci się teraz rozpadał :0 ja przyłapałem dwiema kroplami i jest git |
_________________ DTM SPORT EDITION c220 16v 150 km 95r
WDB2020221F201877
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14319
|
|
|
|
|
koziknysa
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 131 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 28 Luty 2011, 17:45
|
|
|
No właśnie chyba tak zrobię bo innego wyjścia nie widzę ;p |
_________________ W 202 96rok 2,5 TD
VIN: WDB2021281F504139 |
|
|
|
|
tomekcuba84
C250D
Dołączył: 16 Mar 2008 Posty: 19 Skąd: Kutno/łódzkie
|
Wysłany: 16 Czerwiec 2011, 02:32
|
|
|
Mam Celine 250D automat 95 rok. Posiadam kluczyk scyzoryk....prawdopodobnie juz w niemczech byl wymieniony z wkladka stacyjki. Mam tylko jeden jedyny klucz...raz pilot mnie zawiodl i byl lutowany w srodku przycisk.Dziala i jest ok. Kupiolem na jednej z aukcji nowy ( prawie jak nowy pilot scyzoryk) Chcialem zrobic drugiego nowego synchronizacji zgodnas z opisem na forum...ale nie dziala....pilot calkowicie jest sprawny dziala dioda ir oraz sa dobre baterie. Pytanie jeden pilot ktory wspolpracuje ma numer kat2107600006 a drugi ktorego nie moge syncchronizowac ma numer(to ten ktory kupilem na aukcji) 2107601306. Pytanie brzmi jak zrobic aby wspoldzialal z moja celina??? czy trzeba go kodowac w serwisie czy tez da sie inaczej??? Oczekuje konkretnych podpowiedzi...bo zmaina baterii itd to nic nie daje bo sa nowe i napewno dziala dioda ir....Przy okazji za co odpowiada "Srebny przekaznik z dwoma bezpiecznikami pod przezroczysta klapeczka na nim" w przedziale silnikowym blisko podszybia po stronie pasazera...czy mozliwe ze dzieki niemu raz na jakis czas kreci rozrusznik a samochod nie chce zapalic. Moje gg 7594441 oraz czekam na odpowwiedzi na forum. Z gory dziekuje za pomoc
[ Dodano: 16 Czerwiec 2011, 02:38 ]
a obydwa piloty wygladaja identycznie prawie..Maja tylko jeden przycisk. Synchronizacja nie pomaga tego nowego. Musze miec drugi w razie jak tamten by mi padl. Sami rozumiecie. jak zamkne drzwi pilotem od srodka to po rzekreceniu migaja mi na przemian diody w lusterku i nie moge odpalic go..ale wiem ze to normalnne czyli te pierwsze imobilaizery ktore kladli jak u mnie dziala ok. Nie mam tego nowszego imobilazera tego z "pierscienie"....Mam nadzieje ze moj zakrecony opis pomoze wam w pomocy mi...wiem ze skladniowo nie tak napisalem...ale chcialem jak najwiecej szczegolow napissac |
_________________ C250D WDB2021251A265950 95rok automat |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16 Czerwiec 2011, 09:11
|
|
|
Z tego co wiem, to poprostu nie da się dopisać do odbiornika w samochodzie "scyzoryka" od innego auta. Proces synchronizacji dotyczy jedynie oryginalnych kluczyków od danego egzemlarza auta.
Serwis zaproponuje Ci sprowadzenie zapasowego orygiału od producenta, tez nie zakoduje Ci kluczyka, który im dostarczysz.
Chociaż technika idzie naprzód i być może jakiś alarmiarz już ten system rozkminił, ale podejrzewam, że nawej jeśli, to nie będzie dużo taniej niż nowy oryginał z ASO. |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
sebkac
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Paź 2008 Posty: 67 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 13 Lipiec 2011, 10:23
|
|
|
Witam, może mi ktos napisać jak krok po kroku rozebrać pilot, własnie uswiadomiłem sobie że nie potrafię zamknąć auta i przyczyna może być mikro przycisk ale nie wiem od której strony zacząć rozbierac taki kluczyk. |
_________________ W202 C230 Sport Kompressor
WDB2020241F383810 |
|
|
|
|
Tony J.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Sty 2009 Posty: 196 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 13 Lipiec 2011, 17:21
|
|
|
Ja rozklejami od strony grotu, staram się jak najmniej podwadzać śrubokrętem, a raczej rozrywać. |
_________________ WDB2020281F204166 Gdzie cylindrów sześć tam trzeba dać jeść. |
|
|
|
|
Godziu
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2010 Posty: 53 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 15 Lipiec 2011, 10:33
|
|
|
Witam,
podłącze się do tematu kluczyków.
Ostatnio złamał mi sie kluczyk i uyżywam teraz drugiego z trzech (zwykłe kluczyki bez pilota). Problem polega na tym, że tym zapasowym nie moge otworzyć bagażnika ani zamknąć schowka w środku auta. Czy to tak powinno być na zapasowym kluczyku, że nie otwiera wszystkiego czy po prostu jest niewyrobiony ? |
|
|
|
|
Geniek
Geniek
Dołączył: 14 Mar 2007 Posty: 86 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 15 Lipiec 2011, 13:38
|
|
|
Godziu napisał/a: | Witam,
podłącze się do tematu kluczyków.
Ostatnio złamał mi sie kluczyk i uyżywam teraz drugiego z trzech (zwykłe kluczyki bez pilota). Problem polega na tym, że tym zapasowym nie moge otworzyć bagażnika ani zamknąć schowka w środku auta. Czy to tak powinno być na zapasowym kluczyku, że nie otwiera wszystkiego czy po prostu jest niewyrobiony ? |
Używasz pewnie klucza serwisowego. Właśnie za jego pomocą nie otworzysz bagażnika i schowka. Dobre np. jak oddajesz auto do mechanika i nie chcesz aby ci grzebał nie tam gdzie trzeba |
_________________ Geniek
------------------------------------------
C180 Classic, 94r. VIN: wdb2020181a138666 |
|
|
|
|
Godziu
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2010 Posty: 53 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 21 Lipiec 2011, 09:05
|
|
|
Geniek napisał/a: |
Używasz pewnie klucza serwisowego. Właśnie za jego pomocą nie otworzysz bagażnika i schowka. Dobre np. jak oddajesz auto do mechanika i nie chcesz aby ci grzebał nie tam gdzie trzeba |
A istnieje opcja naprawy złamanego klucza, lub zrobienie nowego, który by otwierał wszystko w moim aucie ? |
|
|
|
|
Geniek
Geniek
Dołączył: 14 Mar 2007 Posty: 86 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 21 Lipiec 2011, 10:13
|
|
|
Godziu napisał/a: | A istnieje opcja naprawy złamanego klucza, lub zrobienie nowego, który by otwierał wszystko w moim aucie ? |
Pewnie. Idziesz do kluczmana dajesz mu na 10min swój klucz serwisowy i na jego podstawie dorabia ci zwykły, co otwiera wszystko. Tak w zasadzie serwisowy sie różni od zwykłego jedynie brakiem freza z lewej strony grotu. |
_________________ Geniek
------------------------------------------
C180 Classic, 94r. VIN: wdb2020181a138666 |
|
|
|
|
Godziu
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2010 Posty: 53 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 21 Lipiec 2011, 13:48
|
|
|
Geniek
to musze się przejść.
a zwykły kluczmen da rade czy ASO trzeba ? |
|
|
|
|
Geniek
Geniek
Dołączył: 14 Mar 2007 Posty: 86 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 21 Lipiec 2011, 15:24
|
|
|
Godziu napisał/a: | Geniek
to musze się przejść.
a zwykły kluczmen da rade czy ASO trzeba ? |
Da radę. Znajomy dorabiał do swojego i jest OK. Tylko kluczmen co dorabia samochodowe kluczyki ofkors. |
_________________ Geniek
------------------------------------------
C180 Classic, 94r. VIN: wdb2020181a138666 |
|
|
|
|
|