Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
16 Luty 2012, 20:19
olej w odmie silnika
Autor Wiadomość
booz 
booz

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 91
Skąd: Kraków
  Wysłany: 25 Wrzesień 2007, 09:56   olej w odmie silnika

Witam - ponownie z problemem - ale tym razem chyba poważniejszym niż kwestia przełącznika w automacie :/ - pojawił się olej w odmie silnika (2.5TD - rokk 97) i jak to określił mechanik wali do turbiny.... - mam zostawic auto na przegląd silnika - ale może ktoś z kolegów miał podobny problem i wie czym to może sie skończyć....
Pozdrawiam
_________________
C250TD kombi elegance '97
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 25 Wrzesień 2007, 12:24   

nie wiem jak to wygląda w dieslach, ale ja przerabiałem ten temat, zobacz mój temat-duże zużycie oleju. W której odmie olej Tobie się pokazuje? Jeżeli w dolnej, a przypuszczam konstrukcja odpowietrzania silnika jest podobna to przeczytaj to co opisałem w tym temacie. :D Pozdrawiam
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
booz 
booz

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 91
Skąd: Kraków
Wysłany: 25 Wrzesień 2007, 12:49   

hmm - wydaje mi się, że jednak jest to inny przypadek - u mnie chodzi o odmę górną - wpięta jest ona w rurę dostarczającą olej do turbiny - i ten olej poprzez odmę wpada do turbiny.. :(

dzięki
_________________
C250TD kombi elegance '97
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 25 Wrzesień 2007, 13:48   

Rozumię, jednak może skoro tam olej ciągnie to może ma przedmuchy, albo faktycznie coś z turbiną, ale niestety nie mam doświadczenia w dieslach :( . Pozdrawiam.
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
staszko 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 66
Skąd: katowice
Wysłany: 27 Wrzesień 2007, 12:25   

Jeśli masz olej na przewodach to sprawdź szczelność przykręcenia odmy do głowicy (uszczelka).
_________________
C250TD 96"
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 28 Wrzesień 2007, 04:01   

Odłącz odmę z pokrywy zaworów i zaślep otwór szmatą... Wyczyść kolektor ssący i przejedź się trochę... potem powtórz czyszczenie i znów sie przejedź... Jak olej będzie znikał (coraz mniej) to odma. Jeśli będzie go tyle samo tzn. że turbo puszcza olej na łożysku...
Tak samo zwróć uwagę czy nie ubywa Ci oleju... Turbo smarowane jest tym samym olejem, co silnik...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
booz 
booz

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 91
Skąd: Kraków
Wysłany: 28 Wrzesień 2007, 21:50   

dzięki za informację - zajął się już tym mechanik - polecony mesiarz z wiekową chyba praktyką :) - nie umiem Wam teraz powiedzieć co zrobił, ale odma już jest sucha - jednak pojawił się inny objaw - autko (automat) stało się jakieś mulaste ;/ - jesteśmu już umówieni na poniedziałek - więc dowiem się co zrobił i postaram opisać - choć mechanik ze mnie jak z premiera premier ;(

Pozdry
_________________
C250TD kombi elegance '97
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,128 sekundy. Zapytań do SQL: 10