Regulacja LPG |
Autor |
Wiadomość |
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23 Marzec 2011, 17:00
|
|
|
Magic jest stabilny do 1,5 bara wg katalogu więc nie ma obaw |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
dybek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2010 Posty: 149 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 11 Kwiecień 2011, 16:55
|
|
|
a czy można wyregulować/skalibrować wtryskiwacze gazu tak żeby obniżyć im czasy czy trzeba wymienić listwę na szybszą? |
_________________ TŁOK POWINIEN DZIAŁAĆ W CYLINDRZE A NIE W RURZE WYDECHOWEJ!
C180T LPG 96r.
VIN WDB2020781F505594 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11 Kwiecień 2011, 17:01
|
|
|
dybek, można, wystarczy powiększyć dyszę, ale wszystko w granicach rozsądku. Poza tym można w pewnym stopniu to dokalibrować ciśnieniem w instalacji. Wszystko zależy od możliwości wtrysku. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
dybek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2010 Posty: 149 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 27 Maj 2011, 18:12
|
|
|
witam ponownie prawdopodobnie jest za małe ciśnienie gazu, a tak poza tym chciałbym jeszcze zapytać czy wtryskiwacze mają być pod kątem 45 stopni czy muszą być ustawione pionowo? |
_________________ TŁOK POWINIEN DZIAŁAĆ W CYLINDRZE A NIE W RURZE WYDECHOWEJ!
C180T LPG 96r.
VIN WDB2020781F505594 |
|
|
|
|
13696
Mateusz
Pomógł: 10 razy Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 664 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 27 Maj 2011, 19:37
|
|
|
wtryskiwacze powinny byc montowane pionowo bo tylko w takiej pozycji moga zrobic przebieg jaki zaleca producent niestety teraz w malo ktorym aucie sie tak da wiec zywotnosc wtrysku sie zkraca poza tym niema to efektow ubocznych |
_________________ c200 kompressor (lpg stag-4) |
|
|
|
|
dybek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2010 Posty: 149 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 9 Lipiec 2011, 10:40
|
|
|
sprawa rozwiazana wymienilwm wtryskiwacze na valteki 34 i problem zniknal |
_________________ TŁOK POWINIEN DZIAŁAĆ W CYLINDRZE A NIE W RURZE WYDECHOWEJ!
C180T LPG 96r.
VIN WDB2020781F505594 |
|
|
|
|
grzesiq
Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 60 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 4 Sierpień 2011, 15:37
|
|
|
Witam!
Dopiero rozpoczynam swoją "przygodę" z gazem i mam pytanie czy taka mapa jest prawidłowa? Dlaczego pytam otóż nieraz zdarza się że po przyspieszeniu i puszczeniu pedału przyspieszenia (celowo nie piszę gaz) słychać strzały w wydechu . Wymieniłem ostatnio cewki (jedna padła). Kupiłem BOSH (skasowali mnie za cewki 400) ale dalej słychać (troszkę mniej).
Ostatnio przy podłączeniu do kompa w sterowniku był błąd (w pełni otwarte wtryskiwacze gazowe) jakoś tak ten błąd szedł. Czy trzeba wymienić wtryski?
Wtryskiwacze to val-tek czerwone zaraz sprawdzę model
gaz4.jpg
|
|
Plik ściągnięto 22226 raz(y) 33,89 KB |
|
_________________ C-klasse ELEGANCE 230K+LPG STAG300 / 96` WDB2020241F362855 |
|
|
|
|
13696
Mateusz
Pomógł: 10 razy Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 664 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 5 Sierpień 2011, 19:52
|
|
|
wstaw screana lepszej jakosci bo z tego nie za bardzo widac cokolwiek ale za niskie cisnienie gazu i zbyt ubogo z tego co widze mapy nie zebrane ani gazu ani benzyny |
_________________ c200 kompressor (lpg stag-4) |
|
|
|
|
dybek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2010 Posty: 149 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 17 Sierpień 2011, 12:05
|
|
|
te vaulteki zwykle czerwone sa za wolne wstaw 34 i powinno byc po sprawie |
_________________ TŁOK POWINIEN DZIAŁAĆ W CYLINDRZE A NIE W RURZE WYDECHOWEJ!
C180T LPG 96r.
VIN WDB2020781F505594 |
|
|
|
|
mcteusz
C240 ESPRIT '99 LPG
Pomógł: 5 razy Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 372 Skąd: Wysokie Mazowieckie
|
Wysłany: 17 Sierpień 2011, 16:09
|
|
|
Doktor mojej odradzał mi wogóle wtryskiwacze Valteca. Ponoć ma ich popsutych cały karton, bo po 15Kkm i wzwyż coś się w nich wyklepuje i trzeba je regenerować...
Posłuchałem go i do siebie zamontowałem OMVL Reg Fast, ale jakbym miał kasę to zainwestowałbym we wtryskiwacze Hana. |
_________________ C240 ESPRIT '99 WDB2020861F878860 197 Obsidianschwarz
STAG 300-6 plus, KME Silver, OMVL Reg Fast
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15312 |
|
|
|
|
13696
Mateusz
Pomógł: 10 razy Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 664 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 17 Sierpień 2011, 19:05
|
|
|
dybek, to wyszlo by tak ze siekierke na kijek czy waltek 30 czy 34 to zawsze jest valtek najgorsza jakosc za najnizsza cene podzielam to co napisal mcteusz, |
_________________ c200 kompressor (lpg stag-4) |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 17 Sierpień 2011, 22:43
|
|
|
Ja jak zwykle polecam Magic Jety. W swojej cenie są super. Mam ich 10 w domu, łącznie ponad 100 tys km zrobione i jest super Tylko filtry wymieniać |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
jacon
NIGHT HUNTER
Pomógł: 157 razy Dołączył: 07 Lis 2006 Posty: 1948 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 09:47
|
|
|
Camel- napisał/a: | Ja jak zwykle polecam Magic Jety. W swojej cenie są super. Mam ich 10 w domu, łącznie ponad 100 tys km zrobione i jest super Tylko filtry wymieniać |
To skoro masz ich tyle to znaczy że się ciągle psują i musisz wymieniać |
_________________ NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
esprit champion limited 98' ex
W203 Awantgarde 2001 kombi automat 2.0 kompressor teraz syna
R170 SLK 2002r. 2.0 kompressor automat żony
W201 1990r. 2.0 E automat obecnie moje autko |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 10:44
|
|
|
jacon, 4 sztuki w i 6 sztuk w Audi |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
maciekolo
W208 2.0 136km
Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 21 Skąd: Radom
|
Wysłany: 6 Styczeń 2012, 19:09
|
|
|
Cytat: | dybek, to wyszlo by tak ze siekierke na kijek czy waltek 30 czy 34 to zawsze jest valtek najgorsza jakosc za najnizsza cene podzielam to co napisal mcteusz |
Hmm, jaka to jest najniższa cena? Chętnie kupię kilkadziesiąt sztuk Valtek'ów 34 za najniższą cenę?
PS.13696, Nie bierz osobiście moich uwag do siebie, ale zbyt dużo głupot już na tym forum napisałeś w sprawach LPG, żeby nie reagować. Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
|