|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Camel- 26 Styczeń 2012, 12:18 |
Urwane śruby przekładni kierowniczej. |
Autor |
Wiadomość |
kwazar13
kwazar13
Dołączył: 01 Maj 2011 Posty: 16 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21 Listopad 2011, 09:37 Urwane śruby przekładni kierowniczej.
|
|
|
Witam.
Podczas skręcenia kierownicy maksymalnie w lewo urwała się pierwsza śruba od mocowania przekładni kierowniczej później druga i trzecia czyli wszystkie.Mam pytania czy da się założyć i przykręcić śruby bez zdejmowania przekładni .Jakie mogą być przyczyny urwania się śrub. |
_________________ C 220D (T202) 1999 7l/100km
C 220D (W202)1996 6l/100km
Lata Gwiazdom lecą a One i tak się świecą.
|
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
kwazar13
kwazar13
Dołączył: 01 Maj 2011 Posty: 16 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21 Listopad 2011, 10:32
|
|
|
Nie bo próbowałem wyjechać bo mnie zastawili. |
_________________ C 220D (T202) 1999 7l/100km
C 220D (W202)1996 6l/100km
Lata Gwiazdom lecą a One i tak się świecą.
|
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 21 Listopad 2011, 11:03
|
|
|
Ja zawsze robię tak, ze do oporu i odrazu wracam kołem o kilka stopni. Bo jak się skręci do samego oporu to przecież slychac jak pompą wspomagania cierpi. Moja kuzynka tak zrobila w Polo, tzn. trzymala chwilę na maksymalnym skręcie i... pękł wąż od hydrauliki wspomagania. Więc jesli tak zrobiłeś to masz przyczynę. |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 21 Listopad 2011, 11:19
|
|
|
perzu126 napisał/a: | Bo jak się skręci do samego oporu to przecież slychac jak pompą wspomagania cierpi. |
Słychać zawór przelewowy i jest to normalne.
perzu126 napisał/a: | Więc jesli tak zrobiłeś to masz przyczynę. |
Proszę Cię nie pisz bzdur. Pękło to pękło, a dorabianie takich teorii jest śmieszne. Może śruby były przegnite, może ktoś kiedyś wymieniał przekładnie i za bardzo dokręcił śruby prawie je nadrywając, może auto miało dzwona, może ma już milion kilometrów bo to taksówka, może to był anglik i ktoś na sztukę ją przykręcił, może to, a może tamto....
Jakby w każdym MB przekładnie odpadały przy maksymalnym skręcie, to wyobraź sobie ile byłoby o tym tutaj już napisane?
A wracając do sedna, to trzeba będzie dać nurka pod auto i zobaczyć, czy da się wykręcić urwane łby w jakiś prosty sposób, czy trzeba będzie wywalać przekładnie i rozwiercać. Jak urwały się i coś tam wystaje, to może jest szansa bez wyciągania, ale to nie na forum temat, tylko co najmniej na kanał. |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 21 Listopad 2011, 12:23
|
|
|
Pioterek, ale śruby w przekładni raczej same nie pękają... Nawet po milionie km. Przyczyna musi być jakas. Co do samej pompy wspomagania to wiem, że tam jest zawór przelewowy. Jednak pamietam doskonale jeszcze ze szkoly średniej, że jakis nauczyciel od przedmiotów zawodowych przestrzegał wlasnie przed dokrecaniem kierownicy do opóru. Nie wiem jak Ty, ale ja nie mam odwagi, żeby koła trzymać na maksymalnym skręcie przez dłużej niż kilka sekund. |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 21 Listopad 2011, 12:37
|
|
|
perzu126 napisał/a: | Pioterek, ale śruby w przekładni raczej same nie pękają... Nawet po milionie km. Przyczyna musi być jakas. |
perzu126, Przeczytaj jeszcze raz mój post, szczególnie ten kawałek:
Cytat: | "Może śruby były przegnite, może ktoś kiedyś wymieniał przekładnie i za bardzo dokręcił śruby prawie je nadrywając, może auto miało dzwona, może ma już milion kilometrów bo to taksówka, może to był anglik i ktoś na sztukę ją przykręcił, może to, a może tamto.... " |
Pewnie, że musi być jakaś przyczyna, ale jeśli dalej uważasz, że pękły tylko od maksymalnego skrętu, to ja już nie mam siły .
perzu126 napisał/a: | Nie wiem jak Ty, ale ja nie mam odwagi, żeby koła trzymać na maksymalnym skręcie przez dłużej niż kilka sekund. |
A jadąc czy stojąc? Bo tak czy tak to nie mam żadnych obaw . Gdyby tak się auta rozpadały, to ja pierdziu autoholowanie zakładam na okoliczność urwanych przekładni |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 21 Listopad 2011, 13:20
|
|
|
Pioterek, ale my mamy nastoletnie auta i dużo śrub jest pordzewiałych, więc strach do auta wsiadać No dla mnie po prostu musi być jakiś powód. Jesli te śruby byly mocno skorodowane, to coś musiały im pomóc w zerwaniu? Ja osobiście nie lubię słuchać jak ten zawór przelewówy sie otwiera, więc nigdy nie trzymam przy manewrowaniu kiery do konca. Zawsze pol centymetra odpuszczam. A może u kolegi ten zawór się właśnie zaciął i przez to pourywalo śruby? Jak juz wspomniałem, kuzynka w ten sposób urwała przewód, więc coś musi być na rzeczy...
[ Dodano: 21 Listopad 2011, 13:31 ]
Ale zaraz, czy kwazar nie ma budynia czasem? Bo na tej małej fotce wyglada jak budyn, czyli milion km może mieć nalatane |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 21 Listopad 2011, 13:35
|
|
|
perzu126, normalnie ja wysiadam, nie mam siły po prostu Prosiłem, żebyś jeszcze raz przeczytał i jeszcze raz proszę, żebyś jeszcze raz przeczytał. Nie znamy przyczyny, więc sobie gdybamy: wymieniłem kilka przykładów, a Ty jak rzep się uczepiłeś jednego, teraz drugiego. Nie ma sensu za każdym razem pisać o następnym moim "może", a jeszcze kilka tam jest. A teraz jeszcze o Twoim "może", a potem o kuzynki Polo, bo może przewód był nadpęknięty, sparciały, przytarty itp. itd., potem dojdziemy do zapytania jakie polo i jakie wspomaganie, czy zwykłe z pompą na pasku, czy na pompie elektrycznej itd. itd.
Może zawór i też masz rację , ale nie idźmy tą drogą już
Doktorat można napisać, ale mi na razie to do niczego nie jest potrzebne, i tak mam dwa skróty z przodu
perzu126 napisał/a: | Bo na tej małej fotce wyglada jak budyn, czyli milion km może mieć nalatane |
I trochę do tego piłem, pisząc o milionie. Załapałeś w końcu |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 21 Listopad 2011, 13:47
|
|
|
Pioterek, ale ty zawzięty chopie jesteś No dobra, ty masz dwa tytuły, a ja jeden wiec odpuszczam A poza tym na moim 3calowym wyświetlaczu musiałem sie dobrze przyjrzeć, żeby dojrzeć budynia... A to Polo kuzynki jest na pompie z paskiem... |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 21 Listopad 2011, 14:27
|
|
|
perzu126 napisał/a: |
Pioterek, ale ty zawzięty chopie jesteś |
Oj, myślę, że Ty bardziej I nie o jakieś tam skróty tutaj chodzi , nie przejmuj się pierdołami. Zrobiliśmy spore OT w sumie o niczym, ale jakoś tak poszło. Ja czasem wolę nic nie napisać i z reguły tak robię, ale tym razem jakoś nie dałem rady
Pozdrawiam |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
kwazar13
kwazar13
Dołączył: 01 Maj 2011 Posty: 16 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21 Listopad 2011, 21:33
|
|
|
Śruby pękły w drugim srebrnym sedanie 96 r. |
_________________ C 220D (T202) 1999 7l/100km
C 220D (W202)1996 6l/100km
Lata Gwiazdom lecą a One i tak się świecą.
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,133 sekundy. Zapytań do SQL: 10
| |
|