Przesunięty przez: Przemek 12 Styczeń 2012, 18:56 |
Pompa wysokiego ciśnienia CDI |
Autor |
Wiadomość |
badmojo
Pomógł: 26 razy Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 1076 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 Marzec 2011, 17:38
|
|
|
Witam.
Czy to jest ta pompa?
Mam wokół niej mokro i pewnie jest do uszczelnienia.
Marcin13736
Czy o warsztacie w Konstantynowie na Lutomierskiej pisałeś? Dzwoniłem tam i za uszczelnienie chcą 350zł. Nie wiem czy to dużo czy mało.
https://picasaweb.google.com/104022892511333446006/Mercedes?authkey=Gv1sRgCI2Bzuyf6OqsWg#5706310604896079714 |
_________________ C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685 |
Ostatnio zmieniony przez badmojo 7 Luty 2012, 09:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Senior
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 73 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 12 Marzec 2011, 10:28
|
|
|
Tak to jest ta pompa.Uszczelnienie jej jest w zasadzie proste.potrzebne jest kilka oringów i dobrze jest wymienić też białą uszczelkę /ledwo widoczną w prawo od łba śruby na środku zdjęcia/ Gdzieś na forum jest to opisane. koszt oringów to 3,88 zł. w ASO w Szczecinie.Klucze to Torx 30 ,oczywiście jest to uszczelnienie tylko zewnętrznych połączeń bez odkręcania i uszczelniana pompy WC i pompy niskiego ciśnienia .Natomiast widoczny z lewej strony zawór trzeba zdjąć.Dobrze jest też zdjąć pasek wielorowkowy /lepszy dostęp /. Pozdrowienia Jerzy! |
_________________ W202 200CDI T 1999 r. |
|
|
|
|
badmojo
Pomógł: 26 razy Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 1076 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12 Marzec 2011, 10:46
|
|
|
Dzięki Senior
Nie będę się za to sam zabierał. Nie mam narzędzi, warunków i wolę jak to zrobi fachowiec.
Ale przynajmniej wiem, że jeśli skończy się tylko na uszczelnieniu zewnętrznym, to nie może to kosztować 350zł.
[ Dodano: 14 Marzec 2011, 19:15 ]
No i na razie skończyło się na wymianie oringów za 40zł (w warsztacie). Teraz tylko mam sprawdzać czy dalej nie cieknie. Zobaczymy... |
_________________ C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685 |
|
|
|
|
artur1908
artur1908
Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 49 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 7 Grudzień 2011, 16:44
|
|
|
Panowie jesteście w stanie po numerze VIN stwierdzić czy mam pompę Lucas czy BOSH ?
Ponoć w CDI nigdy nie były montowane Lucasy a moja pompa cieknie mi i boje się najgroszego
opis auta w podpisie !
dzieki ! |
_________________ S202 220 CDI Elegance `98 |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 7 Grudzień 2011, 17:44
|
|
|
artur1908 napisał/a: | w CDI nigdy nie były montowane Lucasy |
To cdi ma pompę wtryskową?
ZMIEŃCIE tytuł na "pompa wysokiego ciśnienia CDI" |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
Ostatnio zmieniony przez Jary 10 Grudzień 2011, 21:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
badmojo
Pomógł: 26 razy Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 1076 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 7 Grudzień 2011, 18:18
|
|
|
artur1908 napisał/a: | Panowie jesteście w stanie po numerze VIN stwierdzić czy mam pompę Lucas czy BOSH ?
Ponoć w CDI nigdy nie były montowane Lucasy a moja pompa cieknie mi i boje się najgroszego
opis auta w podpisie !
dzieki ! |
Jeśli chodzi Ci o pompę wysokiego ciśnienia, to masz na pewno Bosch.
Poniżej masz ją na rysunku nr części A 611 070 00 01 lub A 611 070 04 01 lub A 611 070 05 01
m.mycat.gif
|
|
Plik ściągnięto 3468 raz(y) 40,77 KB |
|
_________________ C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685 |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 10 Grudzień 2011, 21:31
|
|
|
Myślę, że tytuł tematu jest do poprawy
EDIT: Poprawiłem
Pioterek |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
Ostatnio zmieniony przez Pioterek 4 Luty 2012, 22:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Pyra
Latarkoholik
Pomógł: 25 razy Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 1106 Skąd: Gądki/Poznań
|
Wysłany: 4 Luty 2012, 21:50
|
|
|
Witam
Kilka dni temu zauważyłem spory wyciek paliwa z okolic pompy wysokiego ciśnienia, na początek wymieniłem uszczelniacze (o-ringi) na króćcach przewodów paliwowych.
Stare uszczelki miały już przekrój zbliżony do kwadratu, i przewody dość luźno wychodziły.
Nowo zakupione maja kolor zielony i trzeba przyznać, że bardzo ciasno wchodziły. W sumie to najgorzej wyglądały uszczelki przewodu sztywnego od "zaworu STOP do pompy"
Gdyby ktoś potrzebował to podaję nr części:
601 997 06 45 - uszczelniacz (12410F) 4,50zł (o-ring 8x13x2,5mm - przewody paliwowe)
006 990 60 40 - podkładka (13501E) 6,72zł (biała podkładka pod przewód z powrotu z szyny wys. ciśnienia.)
012 997 07 45 - uszczelniacz (12410D) 13,96zł (o-ring - uszczelnienie w gnieździe głowicy)
000 078 06 80 - zestaw naprawczy (15201F) 201,99zł (zestaw do regeneracji pompy)
Pozdrawiam |
_________________ W202, C200 CDI, 11.1998r - WDB2021941F817807
W203, C220 CDI, 07.2002r - WDB2032051F305697
|
|
|
|
|
mbsly
Sylwester Zabadała
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Wrz 2007 Posty: 428 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 7 Luty 2012, 18:12
|
|
|
Pyra napisał/a: | 601 997 06 45 - uszczelniacz (12410F) 4,50zł (o-ring 8x13x2,5mm - przewody paliwowe)
006 990 60 40 - podkładka (13501E) 6,72zł (biała podkładka pod przewód z powrotu z szyny wys. ciśnienia.)
012 997 07 45 - uszczelniacz (12410D) 13,96zł (o-ring - uszczelnienie w gnieździe głowicy)
000 078 06 80 - zestaw naprawczy (15201F) 201,99zł (zestaw do regeneracji pompy) |
I to jest kompletny zestaw do uszczelnienia pompy wysokiego cisnienia,przydalyby sie jeszcze nowe sruby do przykrecenia pompy,jezeli okazaloby sie ze stare maja juz dosyc... |
_________________ C 36 AMG WDB2020281F421896
|
|
|
|
|
etazonk
Kierowca TYR-a
Dołączył: 02 Lut 2012 Posty: 15 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: 11 Luty 2012, 06:50
|
|
|
Jak by ktoś z opolskiego potrzebował:
http://www.zumi.pl/196307...owek,firma.html
...właśnie jestem tydzień po kompletnym uszczelnieniu.Koszt u w/w to 60 zeta za kpl. uszczelek i 250 robocizna |
_________________ W202 2,2CDI 1998r.
WDB2021331A64xxxx
...i owoc żywota twojego JE ZUS.... |
|
|
|
|
TM
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 389 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 8 Kwiecień 2012, 22:05
|
|
|
Koledzy jak wyjąć przewody paliwowe z pompy wysokiego ciśnienia cdi w celu wymiany oringów.Pompa jest tłusta oblepiona jakby olejem/smarem ropa jeszcze się nie leje.Oringi kupiłem w ASO 10, sztuka po 4,50 zł, 3 już wymieniłem na przewodach przy filtrze paliwa/przy okazji wymiany filtra/.Po wymianie filtra na przewodzie doprowadzającym pojawia się powietrze, paliwo cofa się do baku.Przed wymianą było wszystko ok. Za porady z góry dziękuję.Pozdrawiam. |
_________________ MB C200 CDI SPORT KOMBI WDB2021941F870839-Sprzedana.
|
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 8 Kwiecień 2012, 22:26
|
|
|
TM odkręcić śrubkę i wtedy wysuniesz przewody |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
|
|
|
|
TM
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 389 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27 Kwiecień 2012, 14:36
|
|
|
Oringi wymienione oprócz tego najniższego przewodu po lewej stronie gdzie jest wtyczka z elektrozaworem.Nie wiem jak go odhaczyć Help |
_________________ MB C200 CDI SPORT KOMBI WDB2021941F870839-Sprzedana.
|
|
|
|
|
dzogo
Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 7 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 28 Październik 2012, 16:48
|
|
|
Podstawowe pytanie. Gdzie znaleźć te rzeczy do pompy?, bo szukałem w Fota i Inter Cars i nic nie ma. Mi cieknie z pompy z lewej strony patrząc na nią od przodu tam gdzie są te 4 śruby torx, tam jest jakaś uszczelka najwyrażniej i spod niej cieknie na pierwszy rzut oka.
[ Dodano: 28 Październik 2012, 16:52 ]
Znalazłem takie komplety naprawcze, tylko nie wiem który to będzie:
1) największy zestaw: http://www.imagic.pl/file...c%20%282%29.jpg
2) różni się kształtem uszczelki ale mniejszy niż 1: http://www.imagic.pl/file...c%20%281%29.jpg
3) różni się kształtem uszczelki od 2 ale mniejszy od 1: http://www.imagic.pl/file...s_serve_pic.jpg
Który mam wybrać. Wcześniej podawałem numery spisane z pompy wysokiego ciśnienia. Mi cieknie z tyłu pompy bo patrzyłem teraz i tak jakby z jednej z tych 4 śrub torx z boku pompy. |
|
|
|
|
Anti22
Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 52 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 4 Grudzień 2012, 14:14
|
|
|
witam,
Panowie poszła mi owa pompa, zaczęła cieknąc. Mam do Was pytanie, znalazłem pompę identyczna do A klasy 1.7cdi czy będzie pasować? Dodam, ze numery są identyczne, tylko zastanawiam się czy pracować będzie tak samo z taka sama silą ? ;p |
_________________ C200 CDI Classic 1998r. VIN WDB2021341A707956 |
|
|
|
|
|