Jakie wtryskiwacze do 200 kompresora? |
Autor |
Wiadomość |
13696
Mateusz
Pomógł: 10 razy Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 664 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 8 Styczeń 2012, 16:12
|
|
|
nie wiem moze i moj tok myslenia jest zly ale nie rozumie jak instalacja po ustawieniu cisnienia gazu 1,1bar i doladowaniu silnika cisnieniem 1bar ma zasilic silnik gdzie roznica cisnienia wtedy wynosi 0,1bar |
_________________ c200 kompressor (lpg stag-4) |
|
|
|
|
maciekolo
W208 2.0 136km
Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 21 Skąd: Radom
|
Wysłany: 8 Styczeń 2012, 17:15
|
|
|
13696 napisał/a: | ma zasilic silnik gdzie roznica cisnienia wtedy wynosi 0,1bar |
A kto Ci tak powiedział/ gdzie tak wyczytałeś? Popatrz na schematy instalacji LPG i pomyśl. Mogę ustawić ciśnienie LPG 0,9 bar, a turbina niech dmucha 1,5bara a i tak będzie chodził na gaziku. Jak nie wiesz to pytaj, a nie udajesz że wiesz i odpowiadasz innym źle. Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
13696
Mateusz
Pomógł: 10 razy Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 664 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 8 Styczeń 2012, 17:33
|
|
|
wiem jak wyglada schemat instalacji i dlatego pytam jak to mozliwe bo jesli w kolektorze cisnienie bedzie 1.5 bara a cisnienie gazu 0.9 to po otwarciu wtrysku powietze z kolektora przejdzie w kierunku reduktora bo bedzie tam mniejsze cisnienie |
_________________ c200 kompressor (lpg stag-4) |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 8 Styczeń 2012, 18:12
|
|
|
13696, a to ciśnienie na reduktorze to względem czego ustawiasz?
Po to jest przewód "podciśnieniowy" (w turbo będzie to pewnie przewód ciśnienia), tak aby różnica ciśnień była 1-1,2 bara.
W rezultacie w wolnossącym różnica ciśnień wtrysku a kolektora jest ten 1 bar, tak samo jak przy turbo. Gdyby tak nie było, to w wolnossącym ciśnienie wtrysku gazu by latało gdzieś mniejwięcej od 1-2 barów (kwestia jeszcze jak to ustawiać), a w turbo... sam napisałeś co. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
13696
Mateusz
Pomógł: 10 razy Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 664 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 8 Styczeń 2012, 18:18
|
|
|
ok wiec w programie widzac cisnienie gazu 1bar mamy cisnienie 1 bar czy roznice cisnienia instalacji a kolektora? bo to sa dwa rozne pojecia
[ Dodano: 8 Styczeń 2012, 18:28 ]
Camel- napisał/a: | 13696, a to ciśnienie na reduktorze to względem czego ustawiasz? | wzgledem cisnienia atmosferycznego chyba ze sie myle |
_________________ c200 kompressor (lpg stag-4) |
|
|
|
|
maciekolo
W208 2.0 136km
Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 21 Skąd: Radom
|
Wysłany: 8 Styczeń 2012, 20:34
|
|
|
W programie widzimy ciśnienie względem podciśnienia w kolektorze. Nie dotyczy to np. instalacji PRINS(do wolnossaków), gdzie nie ma połączenia reduktora z kolektorem(w Prinsie turbo już jest). Pozdr |
_________________
|
|
|
|
|
13696
Mateusz
Pomógł: 10 razy Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 664 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 9 Styczeń 2012, 22:10
|
|
|
a no czyli wszystko sie zgadza wiec macie racje tyle zylem w blednym przekonaniu |
_________________ c200 kompressor (lpg stag-4) |
|
|
|
|
|