problemy z odpalaniem c250TD |
Autor |
Wiadomość |
krzemo-op
Dołączył: 07 Sie 2007 Posty: 11 Skąd: Opole
|
Wysłany: 10 Październik 2007, 22:15 problemy z odpalaniem c250TD
|
|
|
Witajcie... mam problem moj MB odmawia odpalania na zimnym silniku ale nie zawsze!!! dzisiaj bylo -1 i odpalil od pierwszego razu... kupilem nowy akumulator, swiece sprawdzone i sa wszystkie 5 ok POMOCY co mam wymienic albo co moglo sie zespuc... Pozdrawiam Adam |
_________________ MB C250 TD 150 PS Sedan |
|
|
|
|
Macias27td
wymęczony
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Cze 2007 Posty: 153 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 11 Październik 2007, 00:33
|
|
|
proponuje wymienić filtry paliwa. |
_________________ naprawy modyfikacje silników i instalacje audio
zawieszenia (naprawy regulacje)
2.5TD
R.I.P
(już 2 razy ją oszukałem) |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 11 Październik 2007, 01:08
|
|
|
Cytat: | proponuje wymienić filtry paliwa. |
Do tego sprawdź czy gdzieś nie cieknie albo poci się paliwem... wtedy może powietrze się dostawać albo/i uciekać paliwo do zbiornika... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
Macias27td
wymęczony
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Cze 2007 Posty: 153 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 11 Październik 2007, 01:23
|
|
|
dokładnie,4 miesiące temu wymieniałem przewody paliwowe pod maską(filtr-pompa) teraz od paru dni zauważam plame pod autem,po obwąchaniu stwierdziłem ,że to paliwo.plama po tej stronie co pompa/filtr. kilka razy rano był problem z rozruchem silnika.
czyli jak kolega napisał łapie powietrze,gubi paliwko..
pozdro |
_________________ naprawy modyfikacje silników i instalacje audio
zawieszenia (naprawy regulacje)
2.5TD
R.I.P
(już 2 razy ją oszukałem) |
|
|
|
|
Piotr25
C 200 D elegance
Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 5 Skąd: Brzeg Dolny
|
Wysłany: 13 Październik 2007, 13:37
|
|
|
Witajcie przy okazji i ja sie dołacze tez mam problem z C 200 D nie zawsze odpala za pierwszym razem czasem zapali podusi sie i gasnie potem po chwili krecenia zapala i dalej normalnie nie zawsze tak robi nie wiem czy paliwo wraca do zbiornika i sie zapowietrza czy moze tylkol filtr wymienic czy coś innego jak możecie to podpowiedzcie co jeszcze moze być Czasem samochód stoi dwa dni i zapala bez problemu a czasem po 8 godzinach postoju pierwsze sie podusi i gasnie a potem zapala macie jakis patent na to .Pozdrawiam |
_________________ merc.200 D |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 13 Październik 2007, 18:08
|
|
|
Piotr25 napisał/a: | nie wiem czy paliwo wraca do zbiornika i sie zapowietrza czy może tylko filtr wymienić |
Na forum nikt Ci tego nie powie - musisz sam to sprawdzić...
Filtr przed zimą zawsze sie wymienia w dieslu....
poza tym o gaśnięciu po zapaleniu było sporo już... jest jakaś nieszczelność w układzie paliwowym lub elektrozawór padł, który utrzymuje paliwo w miejscu... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
Macias27td
wymęczony
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Cze 2007 Posty: 153 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 14 Październik 2007, 01:11
|
|
|
otwórz maske, uruchom silnik zaświeć latarką w przewody paliwowe i obserwuj.
powietrze zauwarzysz.
pozdrawiam. |
_________________ naprawy modyfikacje silników i instalacje audio
zawieszenia (naprawy regulacje)
2.5TD
R.I.P
(już 2 razy ją oszukałem) |
|
|
|
|
Marcin13736
MBmiłośnik
Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Lut 2007 Posty: 466 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 15 Październik 2007, 12:26
|
|
|
Od dwóch dni mam problemy z odpaleniem zimnego silnika. Po jednym telefonie do znajomego warsztatu powiedzieli że to zawór w pompie się zawiesza i czasem jak zamknie dobrze to jest ok ale jak się zawiesi to paliwo ucieka do zbiornika i zapowietrza układ. Takie właśnie mam objawy rano. Potem jest już ok. Mam co prawda jedną świecę padniętą ale to było zauważalne przy uruchamianiu wcześniej. Dzisiaj i wczoraj autko nie zapaliło jak zawsze tylko musiałem pokręcić żeby zaskoczył. Jadę jutro do pompiarza i zobaczę co powie. Dam jutro znać co można (trzeba) z tym zrobić żeby było dobrze. |
_________________ C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 15 Październik 2007, 12:34
|
|
|
Marcin13736 napisał/a: | Od dwóch dni mam problemy z odpaleniem zimnego silnika. |
A jak przygotowałeś auto do zimy, wszak masz diesla |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
Piotr25
C 200 D elegance
Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 5 Skąd: Brzeg Dolny
|
Wysłany: 23 Październik 2007, 20:57
|
|
|
witam serdecznie . wedlug rady filtr wymienilem nieszczelnosci zadnych nie widze , a problem dalej pozostal . czasami zapala jak gdyby nigdy nic a czasami zaskoczy , zgasnie i trzeba chwile pokreic aby zapalic tak jakby musial zaciagnac paliwa .moze elektrozawor nie trzyma , gdzie on jest??????????czy jest moze jeszcze jakis zawor zwrotny w zbiorniku ??????pozdrawiam i czekam na rade |
_________________ merc.200 D |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 23 Październik 2007, 22:29
|
|
|
Piotr25 napisał/a: | moze elektrozawor nie trzyma , gdzie on jest? |
Zazwyczaj bezpośrednio przy pompie, zobacz dokąd idzie przewód zasilający od filtra i tam powinien być ten zawór |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
cracof
Tomek
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 438 Skąd: kraków
|
Wysłany: 23 Październik 2007, 22:32
|
|
|
mam to samo, cofa się paliwo do zbiornika. wiele osób znających się na rzeczy powiedziało, że to problem z często padającym termostatem, który de facto sporo osób pomija łącząc przewód z baku od razu z filterkiem wstępnym |
_________________ W202, 250TD, 1996r. (WDB2021281F343461)
|
|
|
|
|
Marcin13736
MBmiłośnik
Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Lut 2007 Posty: 466 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 23 Październik 2007, 22:33
|
|
|
wiechałem do garażu i zauważyłem pęcherzyki powietrza w przewodach. Będę wymieniać ogingi na wszystkich złączkach przewodów paliwowych, bo przed ich nieszczelność paliwo najprawdopodobnie wraca się do zbiornika i zapowietrza układ. Zrobię to jutro i jak coś to dam znać. |
_________________ C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 23 Październik 2007, 22:40
|
|
|
cracof napisał/a: | to problem z często padającym termostatem, który de facto sporo osób pomija łącząc przewód z baku od razu z filterkiem wstępnym |
Wymiana termostatu to prosta czynność, chociaż pominięcie go raczej nie ma wplywu na cofanie paliwa, to tylko nieszczelności są winne |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 24 Październik 2007, 07:57
|
|
|
Jary napisał/a: | Wymiana termostatu to prosta czynność, chociaż pominięcie go raczej nie ma wplywu na cofanie paliwa, to tylko nieszczelności są winne |
Pamiętaj, że tu chodzi o termostat układu podgrzewania paliwa |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
|