Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
WDB2020871F991674 - C200 KOMPRESSOR
Autor Wiadomość
mcteusz 
C240 ESPRIT '99 LPG


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 372
Skąd: Wysokie Mazowieckie
Wysłany: 17 Luty 2012, 11:37   WDB2020871F991674 - C200 KOMPRESSOR

Oglądałem egzemplarz na prośbę kolegi Shaggy. Jemu już ta wiedza nie jest potrzebna, ale może komuś się przyda.
VIN WDB2020871F991674
Nie miałem miernika lakieru, ale i bez tego widać partacką robotę blacharza. Cały prawy bok malowany. Lewej strony też pewno z połowę. Maska również. Tylna klapa pod rejestracją też po poprawkach. Ogólnie to rozmaite baranki, firanki i nie dotarta szpachla po całości. Widać co nieco na zdjęciach. Panowie w komisie twierdzili, że auto przyjechało z Niemiec w takim stanie jak stoi...
Esprit to chyba powinien mieć listwy w innym odcieniu, chyba że tylko mój tak ma....
Kilka ognisk rdzy, ale podejrzewam, że to dopiero przedbiegi.
Otwieranie maski pociągnięciem za linkę, bo uchwyt urwany. Klapa tylna po otwarciu nie za bardzo chciała się zamykać, choć tył w tym aucie wyglądał na całkiem prosty.
Szyby poza przednią oryginał.
Lampy i kierunki przód Valeo.
Na plus ładne felgi aluminiowe.
Elektryczne szyby sprawne, reszty bajerów nie sprawdzałem...
Gałka zmiany biegów za mocno wytarta jak na 170Kkm biorąc pod uwagę, że to automat. Z resztą połowa cyferek w liczniku prawidłowo się nie wyświetla...
Po wielkości zatrzasku akumulatora podejrzewam, że powinien siedzieć 100 Ah. Niestety był komisowy zamiennik...
Chciałem się przejechać, ale dane mi było tylko po placu, bo nie ma tablic (mimo, że dzień wcześniej telefonicznie zostałem zapewniony, że będę mógł wykonać jazdę próbną). Tłumik dziurawy, bo trochę pierdział. Silnik pracował równo, ale po paru minutach czuć było smród benzyny- jakiś spory przepał...
Zawieszenie nie najgorsze, ale delikatne stuki przy jeździe po placu dało się usłyszeć...
Jak zapytałem ile skręcili licznik to facet zabrał mi kluczyk z ręki i powiedział "do widzenia"... Więc się grzecznie zastosowałem.
Ogólnie rzecz biorąc, za stan blacharski nie dałbym nawet 10 KPLN, bo rewelacyjnie nie jest, a podejrzewam, że za chwilę będzie jeszcze gorzej...
Zdjęcia tu:
https://picasaweb.google.com/113841671409822232858/W202Biacar?authkey=Gv1sRgCIPUzKD0ype8Nw#
_________________
C240 ESPRIT '99 WDB2020861F878860 197 Obsidianschwarz
STAG 300-6 plus, KME Silver, OMVL Reg Fast
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15312
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 23 Luty 2012, 13:10   

Faktycznie. Jak już malowali mogli pousuwać rdzę. A tu zapylenia spore na lakierze. Żenada. :wink:
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,147 sekundy. Zapytań do SQL: 9