W-202 czy W-124 |
Autor |
Wiadomość |
Rafuss
Rafał
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Maj 2007 Posty: 170 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 21 Październik 2007, 23:51
|
|
|
Wiesz co kolego pewnie masz rację nie podważam twoich wiadomości lecz przeglądając ogłoszenia to zdecydowana większość posiada błotnik z wlotem hmmmmm |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 21 Październik 2007, 23:56
|
|
|
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3647435
tu jest 124 w ladnym stanie alee starszy rocznik i nie ma za duzo wypasu ale prezentuje sie lepiej niz te po lifcie tzw
wlasnie sie zastanawiam czy tez te nowsze silniki w w124 250 20V nie posiadaly wlotow bo jak tak to mozliwe |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
pstrag
Moderator
Pomógł: 21 razy Dołączył: 18 Sie 2007 Posty: 620 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 21 Październik 2007, 23:57
|
|
|
MikiPOZ, nie działa stronka ... |
|
|
|
|
MICHAL200
Michal200
Pomógł: 187 razy Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 7365 Skąd: _____
|
|
|
|
|
btx
Pomógł: 45 razy Dołączył: 23 Maj 2006 Posty: 1736 Skąd: Looblyn
|
Wysłany: 22 Październik 2007, 00:38
|
|
|
wedlug mnie takie 124 powinno miec pelna elektryke i klimatyzacje i fura jest ok |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 22 Październik 2007, 07:01
|
|
|
MikiPOZ napisał/a: | Tylko cos mi sie nie zgadza bo jak jest to 2,5 diesel to dlaczego ma wlot w blotniku od turbo ?? |
Wszystko się zgadza - E124 z silnikiem 2,5D 20V miały kratki wlotu powietrza do filtra w błotniku |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
zmichal
Moderator
Pomógł: 10 razy Dołączył: 20 Mar 2006 Posty: 736 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 22 Październik 2007, 08:51
|
|
|
Moim zdaniem W124 to model, w którym pomijając legendarną trwałość i bezawaryjność - trochę archaiczny!
Sylwetka W202 natomiast - może się jeszcze podobać i osobiście uważam, że wygląda dosyć współcześnie. Szczególnie po lifcie 97.
Ja dlatego wybrałem C klasę.
Nie chciałem jeźdźić autem ze stylistyką z lat osiemdziesiątych |
_________________ E320 4matic '04
Forum Mercedes C klasa W203
Forum Mercedes C klasa W204
Forum Mercedes E klasa W210
|
|
|
|
|
MICHAL200
Michal200
Pomógł: 187 razy Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 7365 Skąd: _____
|
Wysłany: 22 Październik 2007, 09:17
|
|
|
zmichal, archaiczny hm.. nie widzialem jeszcze samochodu z tak piekna linia, podobal sie przez 11 lat produkcji i nadal sie podoba, one cos w sobie maja |
_________________ Zapraszam
https://www.facebook.com/...96971867316029/
W211 E240 Elegance USA
WDB2110611A465003
EX: W202 C 180 1999r. Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewto...t=19013&start=0
EX: W202 C180 1997r.
|
|
|
|
|
carlos
Pomógł: 30 razy Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 1055 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 22 Październik 2007, 12:19
|
|
|
MikiPOZ napisał/a: | no wlasnie i tez coś sie nie zgadza w124 maja wloty w przypadku
250 Turbo
300 24v
300 Turbo
albo poprostu mialy cos z blotnikami albo poprostu ktoś sobie wymienil bo lepiej wygladaja. Spójrz na inne 124 w tych silnikach i 2,5 nie maja wlotow maja je tylko turbo i 24v . Pozdrawiam |
Kiepska spostrzegawczość, wloty w błotnikach mają wersje z turbo oraz silniki diesela wielozaworowe czyli 250d 20V i 300d 24V. Innymi słowy większość fabrycznych E-klas |
_________________ ex:W 202 C 200 CDI '99
W 246 B 180 CDI '14 |
|
|
|
|
Rafuss
Rafał
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Maj 2007 Posty: 170 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 22 Październik 2007, 12:37
|
|
|
Dzwoniłem do gościa i niestety auto już zarezerwowane poszło w zasadzie na pniu |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 22 Październik 2007, 19:26
|
|
|
carlos napisał/a: | Kiepska spostrzegawczość, wloty w błotnikach mają wersje z turbo oraz silniki diesela wielozaworowe czyli 250d 20V i 300d 24V. Innymi słowy większość fabrycznych E-klas |
no wlasnie pozniej uswiadomilem sobie ze 250 20V mialy tez wloty te zwykle starsze silniczki 2,5d nie mialy |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
Rafuss
Rafał
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Maj 2007 Posty: 170 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 22 Październik 2007, 21:55
|
|
|
Panowie czyli każdy W-124 z silnikiem 250D w E klasie ma wlot na błotniku??? |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 22 Październik 2007, 22:18
|
|
|
posiadaja :
250 20V
300 24V
300 Turbo czyli wielozaworowe + turbo |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
Patryk
Harman Kardon
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Paź 2007 Posty: 391 Skąd: 0-22
|
Wysłany: 25 Październik 2007, 17:23
|
|
|
Rafuss. Wydaje mi się że znalezienie zdrowego W124 z "niewielkim" przebiegiem jest wręcz niemożliwe. Znacznie łatwiej będzie znaleźć w202.
Razem z ojcem sprzedaliśmy "balerony" ( 200Dauto. i 250 D manual) ze względu na blachę.
Czas odciska piętno nawet na tak dobrych autach.
PZDR i życzę udanego zakupu.
PS. Szkoda że post nie ukazał się tydzień wcześniej, bo sprzedaliśmy w202, wprawdzie C200D, ale igiełka, Esprit, 1995, założone zderzaki i progi po lifcie, z Francji z ori przebiegiem 178000 km. 6 lat u nas. |
_________________ WDB2110231A732202 |
|
|
|
|
Rafuss
Rafał
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Maj 2007 Posty: 170 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 25 Październik 2007, 18:02
|
|
|
Masz rację kolego na dobrego wymazonego 124 nie ma co już za bardzo liczyć no i z duchem czasu takze należy iść więc już podjołem decyzję z Żonką ze kupimy Celinkę lecz jeszcze muszę dokulać parę złoty na taką jakąś fajna chciałbym chyba z motorem 250D z racji mniejszej awaryjności bo te 2,2 z Lukasem to wielka loteria zresztą jestem w trakcie czytania forum w temacie kupna C klassy i zdobywanie na jej temat info. Pozdrawiam |
|
|
|
|
|