Coś się dzieje przy skręcaniu w prawo |
Autor |
Wiadomość |
Pawelo
Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 55 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 11 Listopad 2007, 22:54 Coś się dzieje przy skręcaniu w prawo
|
|
|
Witam mam problem podczas skrętu w prawo coś mi haczy w przednim kole od strony pasażera dzieje się tak przy pełnym skręcie i półpełnym tak jak by mi się koło blokowało.Przy hamowaniu prawie do 0 wybija mi i drży pedał hamulca.tarcze i klocki są nowe niedawno wymieniałem.Obejrzałem nadkole o nic koło nie haczy ani nie obciera przy postoju jest ok natomiast podczas jazdy przy niewielkiej prędkości 20,30 tak się właśnie dzieje.Co to może być jak skręcam w lewo jest OK. |
_________________ Gwiazda i jazda
C 200 ELEGANCE 1994r. + LPG |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 11 Listopad 2007, 23:32
|
|
|
Podejrzewam ze ma to jakis zwiazek z hamulcami , sprawdz czujnik abs albo czy klocki sa dobrze wsadzone.
Ja mialem podobny problem przy golfie tak samo robilo
a przyczyna byly zadlugie sruby u kól które cos uszkodzily.
Pozdrawiam |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
wiolcia
wiolcia
Dołączyła: 10 Sie 2007 Posty: 16 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 12 Listopad 2007, 07:45
|
|
|
Ja nie miałam ogranicznika skrętu, co powodowało że aż felga od środka o coś obcierała przy max skręcie. |
|
|
|
|
Hubertus
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 71 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 12 Listopad 2007, 07:49
|
|
|
Podobnie jest u mnie. Sytuacja ta zaistniała po zmianie opon na zimowe. Widoczne są lekkie ślady przetarcia na oponie od wewnętrzenej strony koła powyżej rantu felgi. Dodaję, że zimówki założone zostały na tych samych felgach co opony letnie więc odpada opcja długich szpilek. |
_________________ MB C220D 1995 WDB2021211A281913
|
|
|
|
|
pip
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Wrz 2007 Posty: 479 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 12 Listopad 2007, 10:35
|
|
|
podnieś samochód i skręć koła w prawo,
zakręć kołem i wybadaj gdzie ociera,
jeżeli na luźnym zawieszenie nie będzie problemu to znaczy, że problem masz jak zawieszenie jest pod obciążeniem (dodatkowo przy jeździe - na prawym zakręcie na dole prawego koła siła działa na zewnątrz a na górze do wewnątrz samochodu - koło z zawieszeniem "próbuje" się przechylać),
może masz jakiś luz, może to problem ze śróbami, za dużymi kołami
czy ocieranie to blokuje koło? czy masz na felgach ślady opiłków metalu? czy jest to tylko "szuranie" - bo może jest to jakiś przewód |
_________________ W202 DT T 250 Automat '97 ellegance |
|
|
|
|
winiar789
Dołączył: 12 Paź 2007 Posty: 110 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 12 Listopad 2007, 23:33
|
|
|
JA MAM PODOBNY PROBLEM LEWE KOLO PRZY MAX SKRETU W PRAWO OBCIERA MI SZUKALEM SZUKALEM I ZNALAZLEM FELGA OBCIERALA MI O TAKI WSPORNIK RANT FELGI OD SRODKA NIE WEIM CZYM TO JEST SPOWODOWANE A NAJLEPRZE JEST TO ZE NIE ZAWSZE TAK JEST .. CZASAMI KRECE MAX NIE OBCIERA CZASAMI OBCIERA NIE WIEM DLACZEGO.. |
|
|
|
|
pip
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Wrz 2007 Posty: 479 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 13 Listopad 2007, 00:03
|
|
|
jaki wspornik?, możesz to opisać albo nazwać albo pokazać na zdjęciu?
masz standardowe koła? |
_________________ W202 DT T 250 Automat '97 ellegance |
|
|
|
|
|