PRESTAŁ DZIALAC ROZRUSZNIK ? |
Autor |
Wiadomość |
m00n
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Sie 2007 Posty: 674 Skąd: Morąg
|
Wysłany: 18 Listopad 2007, 14:44
|
|
|
ok to by faktycznie wyjasnialo ten problem, ale czy ma prawo tak byc jak wlaczam sam zaplon nie krecac kluczykiem do konca ?
pzdr |
_________________ C200 Esprit benzyna (bez gazu) 1994
"Jestem nędzarzem, posiadam tylko marzenia, rozsiałem je u twych stóp, stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach..." |
|
|
|
|
pstrag
Moderator
Pomógł: 21 razy Dołączył: 18 Sie 2007 Posty: 620 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 18 Listopad 2007, 14:49
|
|
|
m00n, skasuj którys temat o rozruszniku bo nie ma sensu w dwóch pisac ! |
_________________ C250TD 1996 Był
C200CDi 2000 Był
Skoda Octavia Był
BMW 530D Był
C200Cdi 2000 Classic Selection Był
Bmw e46 330d M-Pakiet 2001 Sedan Był
C270Cdi 2006 Avantgarde Był
Bmw e39 530d M-Pakiet 2003 Individual JEST
Skoda Fabia 1,6 Tdi CR 2011 Służbowa
|
|
|
|
|
m00n
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Sie 2007 Posty: 674 Skąd: Morąg
|
Wysłany: 18 Listopad 2007, 14:52
|
|
|
ok to jesli mozesz to scal te dwa watki w jeden |
_________________ C200 Esprit benzyna (bez gazu) 1994
"Jestem nędzarzem, posiadam tylko marzenia, rozsiałem je u twych stóp, stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach..." |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 18 Listopad 2007, 14:56
|
|
|
m00n napisał/a: | a w czym mam sie wysilac ??? |
No właśnie niech to robią inni A probowałeś na rozruszniku zmostkować zaciski "30" gruby przewód "+" i "50" cienki do wyłącznika zapłonu i sprawdzić co się dzieje Do tego kanał nie potrzebny tylko kawałek grubszego rzewodu |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
m00n
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Sie 2007 Posty: 674 Skąd: Morąg
|
Wysłany: 18 Listopad 2007, 15:06
|
|
|
nie nie robilem tego czyli jest dostep do rozrusznika bez kanalu ? jesli bys mogl napisc dokladnie jak to zrobic to bede wdzieczny |
_________________ C200 Esprit benzyna (bez gazu) 1994
"Jestem nędzarzem, posiadam tylko marzenia, rozsiałem je u twych stóp, stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach..." |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 18 Listopad 2007, 16:00
|
|
|
m00n napisał/a: | jesli bys mogl napisc dokladnie jak to zrobic to bede wdzieczny |
Weź grubszy przewód izolowany (najlepiej drut) i zewrzyj te zaciski o których pisałem, zębnik musi się przesunąć do przodu a rozrusznik ruszyć. Tylko przedtem sprawdź czy auto nie jest na biegu Jeżeli tak się nie stanie to sprawdź czy na zacisku 50 jest prąd reszta później. |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 18 Listopad 2007, 17:20
|
|
|
Miałem podobny problem Po przekręceniu kluczyka stycznik klepnął i nic. Okazało się, że przerdzewiał przewód łączący aku z rozrusznikiem (to ten najgrubszy) w miejscu przejścia przez karoserie. (zaraz pod pedałami). Poruszałem go troszkę i całkiem odleciał od śruby. Stąd na rozruszniku nie było napięcia. Wystarczy podnieść lekko przód z lewej strony i ręką powinieneś do niego dostać.
Powodzenia przy naprawie.
Artur |
|
|
|
|
m00n
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Sie 2007 Posty: 674 Skąd: Morąg
|
Wysłany: 18 Listopad 2007, 19:13
|
|
|
dzieki koledzy juto tak zrobie i zdam relacje,
hmm mam pewna koncepe jk to sie moglo stac, ostatnio samochod czesto parkowlem przy krawezniku gdzie bly duze zaspy sniegu, auto wtedy zawisalo na tej zaspie moze snieg sie dostal w okoice tego kabla i poslo zwarcie? |
_________________ C200 Esprit benzyna (bez gazu) 1994
"Jestem nędzarzem, posiadam tylko marzenia, rozsiałem je u twych stóp, stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach..." |
|
|
|
|
|