w124 e320 m104 manual mclarena + gaz sekwencja |
Autor |
Wiadomość |
koguto
Dołączył: 08 Wrz 2011 Posty: 40 Skąd: Parczew/Warszawa
|
Wysłany: 17 Luty 2013, 19:42 w124 e320 m104 manual mclarena + gaz sekwencja
|
|
|
Mam pytanie co do modelu w temacie- czy ten motor będzie dobrze współgrał z gazem i na co zwrócić szczególną uwagę przy kupnie takiego auta( wiązka to wiadomo) ale na co jeszcze uważać?! za opinie doświadczenie i spostrzeżenia z góry dziękuje.
pozdrawiam |
_________________ W 203 C270 CDI Avantgarde DESIGNO
W 202 C250 TD 97' LIFT Esprit
WDB2021881F627888
Audi A3 1.9 Tdi
W 202 C180 94' Classic |
|
|
|
|
Muciek
Pomógł: 110 razy Dołączył: 01 Paź 2011 Posty: 2850 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 17 Luty 2013, 19:53
|
|
|
Jeśli jest to dokładnie E320 to będzie współgrał z gazem bo ma wtrysk elektroniczny. Jeśli E300 na K-JET'cie to z gazem będą tylko kłopoty. Połączenie E320 + LPG to jedna z najlepszych konfiguracji według mnie, moc bardzo dobra a spalanie relatywnie akceptowalne. Trzeba sprawdzić wiadomo, kopułka, palec itd. jak się trzyma, jak odpala na zimnym i ciepłym silniku, czy go nie telepie, jak w ogóle sprawuje się na gazie (jeśli ma go zainstalowanego). Jakbym brał ten silnik to tylko i wyłącznie automat, ale każdy lubi co innego. Jeśli kolega ma jakiś konkretny egzemplarz na myśli to lepiej wrzucić tutaj - będzie łatwiej ocenić, albo w ogóle zapraszam na forum W201W124.
Pozdrawiam. |
_________________ 12'-14' | S124 3.0TDT 92'
14'-15' | S202 C220CDI 98'
15'-19' | CLK 200 W208 97'
19'-21' | CLK 270CDI W209 04' |
|
|
|
|
4stars
Jaguar XJ8
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Sty 2013 Posty: 256 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 17 Luty 2013, 20:00
|
|
|
Jeśli oglądasz tego 320 coupe z piaseczna to się możesz rozczarować. Poczytaj na forum 124 tam większość aut na sprzedaż jest sprawdzona. |
|
|
|
|
koguto
Dołączył: 08 Wrz 2011 Posty: 40 Skąd: Parczew/Warszawa
|
Wysłany: 17 Luty 2013, 20:24
|
|
|
chodzi mi o 124 ze starogardu gdańskiego srebrny sedan manual jest na allegro
http://otomoto.pl/mercede...-C27712979.html |
_________________ W 203 C270 CDI Avantgarde DESIGNO
W 202 C250 TD 97' LIFT Esprit
WDB2021881F627888
Audi A3 1.9 Tdi
W 202 C180 94' Classic |
|
|
|
|
koper666
Pomógł: 5 razy Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 683 Skąd: MIELEC
|
Wysłany: 17 Luty 2013, 20:49
|
|
|
Mi sie wydajezze listwy maja nie ten odcien i kierownica od w202.... |
_________________ Było : Ford MONDEO 2.5 V6 GHIA Brakuje mi brzmienia V6 170KM
BYŁO: Mercedes-Benz C250 Turbo Diesel 98 ELEGANCE 150KM KLIK !!
WDB2021281A618651 |
|
|
|
|
4stars
Jaguar XJ8
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Sty 2013 Posty: 256 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 17 Luty 2013, 21:27
|
|
|
Kierownica normalna jak od poliftowej wersji z 124 na e-klase. Z listwami jest coś faktycznie nie tak.
Najbardziej mnie niepokoi że przebieg ma wpisane 220. Wnętrze jest odświeżone ale np przetłoczenie tunelu w górę jest odrapane tak jak by tam faktycznie ktoś dużo jeździł. Zmieniona mieszka skrzyni. Niektóre elementy wygladają na bardzo nowe inne na bardzo stare. Miałem takiego z przebiegiem 370k ponad (230e co prawda ) ale nie był tak odrapany . Kierunki dokupione. W każdym razie są to czołgi które przejadą sporo więc jak chodzi i śmiga to czemu nie. |
_________________ Jaguar Xj8
Ex -Mercedes-benz C180 Elegance || wdb2020181A334852 || Nie znam się, ale postaram się nie udawać że tylko przechodzę... || http://www.w202.pl/viewto...t=18572&start=0
|
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 17 Luty 2013, 22:09
|
|
|
Listwy ktoś sobie polakierował jak mu pasowało. Siedzenia poszyte (boki ze skóry), do tego tylny zderzak nie jest od E-klasy i brak poduszki pasażera - E miało dwie w standardzie. Więc albo auto jest walone, albo to nie jest jeszcze E klasa, tylko 320E.
Trzeba VIN załatwić i się wyjaśni. |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
|
|
|
|
blondaas
Dołączył: 10 Paź 2011 Posty: 29 Skąd: Janów Lubelski
|
Wysłany: 18 Luty 2013, 08:14
|
|
|
madziara31 czyje to auto? Jest na sprzedaż? |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 18 Luty 2013, 09:10
|
|
|
Pioterek napisał/a: | tylko 320E. | w tym temacie Pioterek, może mieć trafne spostrzeżenie koguto, bądź czujny bo motorownia w tym aucie to może być ten pierwszy mix M 104 tzn. słupek tego silnika co robił na KE-JET tylko z zasilaniem HMF. Powinieneś zalogować się na MCP - tam jest opis dostępności części ( zapłon i zasilanie paliwem ) do takiego silnika Jeden gość zafundował sobie W 140 z taką hybrydą pod maską. A ten z ogłoszenia - 94rok to nie będzie....
blondaas napisał/a: | madziara31 czyje to auto? | Kolegi
blondaas napisał/a: | Jest na sprzedaż? | Wszystko jest na sprzedaż |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18 Luty 2013, 12:02
|
|
|
madzara31 napisał/a: | M 104 tzn. słupek tego silnika co robił na KE-JET tylko z zasilaniem HMF |
HFM.
Czyli co, M104-E30 z zasilaniem HFM?
Było coś takiego?
To musi być syper silnik w takim razie. I nazywać się 300E-24 (z dopiskiem HFM ).
M104-E32 320E/E320 już zawsze były na elektronicznym wtrysku (właśnie HFM).
W S-klasach (W140, C140, R129) były takie 300SE/SL/SEC co wyglądały jak stare a miały wtrysk elektroniczny i dla ciekawostki podam, że było to pełnoprawne M104-E32 tylko z jakby inną pokrywką. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 18 Luty 2013, 16:18
|
|
|
Camel- napisał/a: | z jakby inną pokrywką. | No i sobie kupił świnkę z taką inną pokrywką gostek i pół roku szukał po necie, szrotach i forach elementu układu zapłonowego- w aso było od ręki. Zalogować się i poszperać w tematach jak to właściciel opisuje z własnego doświadczenia.
Z tym SEC i sześcioma garami na elektronicznym wtrysku to coś Ci się Camel-, pomyliło. |
|
|
|
|
|