Prośba o opinię Renault Scenic |
Autor |
Wiadomość |
Krzychu
Pomógł: 61 razy Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 1623 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 19 Luty 2013, 10:09 Prośba o opinię Renault Scenic
|
|
|
Witam!
Przepraszam że nie ale zależy mi na jakiejś konkretnej odpowiedzi od jakiejś ogarniętej osoby. Niestety na forum Renault takich nie ma
Mój dobry znajomy szuka auta. Znalazł takiego oto Scenica http://otomoto.pl/renault...-C27992424.html
Chciałbym Was prosić o szczerą opinię, ponieważ ja miałem kiedyś lagunę z tym motorem i fabrycznym holederskim gazem i to była mina.
Właściciel tego scenica piszę, że ten lakier to kameleon. Ja o tego typu takierze w Renault nie słyszałem. Miałem w poprzednim Peugeocie perłę i czasami wyglądała jak kameleon, ale mimo wszystko nie miałem takiej różnicy odcieni pomiędzy dwoma elementami.
Druga sprawa, Jak z tym silnikiem ? Ja mam uraz do niego po Lagunie. Czy może nie potrzebnie ?
Dziękuje za każdą odpowiedź.
Pozdrawiam Krzysiek |
_________________ Mercedes - The best or nothing
KLASA A __KLASA C __KLASA E
|
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 19 Luty 2013, 10:33
|
|
|
Wujek ma ten motor w Megane, ale przez 11lat przejechał 90tys km.... I nic nie zdąrzyło się zepsuć Co do samego auta to nie wiem jak modele po lifcie, ale przed liftem podłoga gnije na potęgę. Także oględziny trzeba zacząć od spodu. Co ciekawe rdzy nie znajdziemy tak jak u nas na rantach drzwi czy klapie bagażnika- taki francuz z zewnątrz wygląda ładnie a pod spodem może być zgnity bardziej niż w210. Wiem bo widziałem u mojego blacharza.
Właściciel zaprasza z miernikiem, ale przednie błotniki są plastikowe więc większośc mierników i tak nic nie wykryje
kriss4065 napisał/a: | Jak z tym silnikiem ? Ja mam uraz do niego po Lagunie. Czy może nie potrzebnie ? |
A co takiego się działo? W sumie francuskie benzyny należą do dośc udanych |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
Krzychu
Pomógł: 61 razy Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 1623 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 19 Luty 2013, 10:41
|
|
|
perzu126, najpierw padła 4 cewka, wymienione były wszystkie cewki ze świecami na nowe i po jakiś 2 tygodniach padła 2, silnik pracował na 3 garach. Jeden elektryk rozłożył ręcę, drugi wymienił komputer silnika i no było ok ale przez miesiąc, może półtora, potem wszystko wróciło do "normy". No i postanowienie że nigdy więcej Renault |
_________________ Mercedes - The best or nothing
KLASA A __KLASA C __KLASA E
|
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
Krzychu
Pomógł: 61 razy Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 1623 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 19 Luty 2013, 11:23
|
|
|
a ja miałem Denso |
_________________ Mercedes - The best or nothing
KLASA A __KLASA C __KLASA E
|
|
|
|
|
Konrad_Zywiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 168 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 19 Luty 2013, 11:30
|
|
|
Mieliśmy takiego scenika (przed liftem) z tym silnikiem i wiem, że dwóch kolejnych właścicieli nie ma z tym autem żadnych problemów. Nie wiem jak w gazie ale to 1.6 na prawdę było solidne. Zawsze z sympatią patrze na te samochody:) |
_________________ Mercedes-Benz C180 Elegance 97'
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=16263 |
|
|
|
|
Krzychu
Pomógł: 61 razy Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 1623 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 19 Luty 2013, 11:33
|
|
|
Panowie, a poza rdzą i elektroniką Renówki mają jakieś czułe punkty ? |
_________________ Mercedes - The best or nothing
KLASA A __KLASA C __KLASA E
|
|
|
|
|
Konrad_Zywiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 168 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 19 Luty 2013, 11:47
|
|
|
W domu był scenic 99' Laguna 07' jest Laguna 10' i Laguna (c) 12' (poza sceniciem wszystko w dieslu) i poważnie nie ma się do czego doczepić, dlatego irytujące dla mnie są wszelkie komentarze ludzi którzy nigdy nie mieli Renówki a powtarzają utarte slogany o ich awaryjności. Sceniczek to na prawdę fajne rodzinne autko dla osób które kierują się ekonomią i bezawaryjnością. Bez gazu ten 1.6 i tak mało pali także ja był wolał wersję bez podtlenku LPG:) |
_________________ Mercedes-Benz C180 Elegance 97'
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=16263 |
|
|
|
|
Krzychu
Pomógł: 61 razy Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 1623 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 19 Luty 2013, 13:45
|
|
|
No to w takim razie chyba wybierzemy się ją obejrzeć
Na zdjęciach nic szczególnego nie widać poza obszywaną kierwonicą przy przebiegu 170k km.
Aha, Jak z żywotnością tego silnika? Moja miała 260k km na fabrycznym gazie. Może dlatego takie rzeczy się z nią działy... Skoro ten pisze że ma 170k i zakładamy że nie kręcony to po 170k na gazie silnik może już być w nienajlepszym stanie ? Czy jestem w błędzie ? |
_________________ Mercedes - The best or nothing
KLASA A __KLASA C __KLASA E
|
|
|
|
|
Dżony
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 598 Skąd: Polska B
|
Wysłany: 20 Luty 2013, 20:39
|
|
|
Mój zrobił 200 000 km na gazie i pewnie jak nowy nie jest ale działa tak jak działał, jak fabryczna instalacja to powinna być dobrze dobrana, kwestia tego jak ją serwisowano po tym jak samochód przestał się pojawiać w ASO.
Padające cewki to akurat najbardziej powszechny problem w tym silniku no i zwróć uwagę na korozję podłogi i tylnych nadkoli.
Polecał bym się przyjrzeć Xsarze Picasso tam nie ma problemu z cewkami no i jest ocynkowany jak to samochód od PSA czyli po prostu nie rdzewieje. |
|
|
|
|
Krzychu
Pomógł: 61 razy Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 1623 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 21 Luty 2013, 19:51
|
|
|
Ja słyszałem że po lifcie są ocynkowane. Dziś jedną oglądaliśmy - mina
a co do cytryny... nikt nas do niej nie przekona |
_________________ Mercedes - The best or nothing
KLASA A __KLASA C __KLASA E
|
|
|
|
|
|