Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Dmuchawa nagrzewnicy - pracuje i piszczy
Autor Wiadomość
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 3 Grudzień 2007, 08:42   Dmuchawa nagrzewnicy - pracuje i piszczy

Witam,
od paru dni piszczy mi dmuchawa po włączeniu. Mam wrażenie jakby się coś urwało i tarło albo na wskutek braku smarowania osi / właściwych luzów promieniowych i osiowych, coś się zaciera, np oś wirnika. Czy można ją wymontować, rozebrać, przeczyścić, nasmarować?, czy to jest element nierozbieralny? Jak ją wyjąć? Wg. Instrukcji Obsługi to trzeba odkręcić osłonę nad "kolanami pasażera" i tam od spodu / dołu ją można dopiero wyciągnąć.
Czy ktoś miał już wcześniej podobny problem?

Pozdrawiam
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
Senior 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 73
Skąd: Szczecin
Wysłany: 3 Grudzień 2007, 10:27   

Witam ! Niedawno był ten problem omawiany na forum trzeba poszukać i tam jest podany link do strony z dokładnym opisem demontażu dmuchawy u mnie pomogło rozebranie i nasmarowanie pozdrowienia Jerzy!
_________________
W202 200CDI T 1999 r.
 
 
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 3 Grudzień 2007, 12:04   

Senior,
Witam, oglądałem ten link, tam są 2 zdjęcia od "Yaro65",
Dzięki za słowa pomocy, pozdrawiam

[ Dodano: 10 Grudzień 2007, 09:09 ]
Witam ponownie,
po odkręceniu dolnej obudowy plastikowej, wylieciało mi:
- garść liści,
- garść brudu, kamieni, pyłu itd.
Piski były spowodowane tarciem brudu w komutatorze i w łożyskach ślizgowych.
Wymontowałem wentylator, wyjąłem liście, przemyłem plastiki, wydmuchałem powietrzem i wpuściłem parę kropel oleju silnikowego w łożyska w celu przesmarowania. Chyba przesadziłem z tym smarowaniem, bo jak włączę dmuchawę na najszybsze obroty poz.4 to strzela i wyłącza dmuchawę - jakby się robiło zwarcie, słychać wyraźny strzał. Dzieje sie tak tylko na poz. 4, pozostałe 1,2,3 są ok.
Moje pytanie brzmi, czy nadmiar oleju może powodować takie skutki, bo podejrzewam, że część oleju mogła sie dostać do komutatora, na szczotki, itd. Dziwne, że to się dzieje na najszybszych obrotach wentylatora.
Nigdzie w okolica wentylatora (od spodu ) nie widziałem tzw. jeża, czyli rezystorów wstępnych. W którym miejscu mogą one być umieszczone?
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,051 sekundy. Zapytań do SQL: 5