Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Wstawienie szyberdachu
Autor Wiadomość
C180Manager

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 39
Skąd: WrocLOVE
Wysłany: 24 Kwiecień 2013, 14:55   Wstawienie szyberdachu

Witam. Mam cały dach do malowania, więc pomyślałem, że zanim pomyluję dach to wstawiłbym sobie szyberdach. Czy jest to możliwe? Jak tak, to jaki koszt ?
 
 
MICHAL200 
Michal200


Pomógł: 187 razy
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 7365
Skąd: _____
Wysłany: 24 Kwiecień 2013, 15:59   

C180Manager, najlepiej byloby wyciecie dachu na slupkach i wspawanie nowego w ktorym byl szyber. Tylko co jesli tfu spotkaloby to auto dachowanie? konstrukcja bedzie oslabiona a jesli podczas dachowania ktos by zginal.. ciezko byloby zyc z ta mysla... ja bym sobie darowal...
_________________
Zapraszam
https://www.facebook.com/...96971867316029/

W211 E240 Elegance USA
WDB2110611A465003

EX: W202 C 180 1999r. Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewto...t=19013&start=0
EX: W202 C180 1997r.
 
 
 
marcinns1991 


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 1540
Skąd: Wlkp < Pleszew
Wysłany: 24 Kwiecień 2013, 18:15   

kolego wycinanie dachu żeby wstawić sobie taki z szyberdachem to kiepski pomysł, wycinanie dziury w dachu też trochę lipa, jeżeli nie masz klimy to proponowałbym ją własnie zamontować, a ze świeżego powietrza korzystał tylko poprzez boczne okna ;) lub poszukać auta z fabrycznym szyberdachem i sobie przełożyć swoje bajery a drugiego sprzedać ;)
_________________
KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był
 
 
C180Manager

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 39
Skąd: WrocLOVE
Wysłany: 24 Kwiecień 2013, 22:08   

mam klimę


ale chciałem poczuć wiatr we włosach a na porsche mnie nie stać :twisted:


Zrezygnuję z szyberdachu, za dużo roboty. Myślałem że to chwilowa tania robocizna
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 25 Kwiecień 2013, 01:13   

Skoro masz Klimę, to faktycznie odpuść sobie szyber- po co dodatkowy problem jak miałby zaciekać np.?
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 25 Kwiecień 2013, 13:58   

Po co słupki ciąć.
Wyciąc poszycie dachu (bez słupków!), ale trzeba wyciągać szyby. Potem puścić odpływy i wszystko :) A no i podsufitka jeszcze.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
marcinns1991 


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 1540
Skąd: Wlkp < Pleszew
Wysłany: 25 Kwiecień 2013, 14:02   

Camel-, tylko zacznie wycinać, potem to zabezpieczy ale i tak w końcu zacznie się rudzielec pojawiać, a nasze autka rudzielec lubi ;)
_________________
KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 25 Kwiecień 2013, 14:08   

marcinns1991, według technologii naprawczej, trzeba rozwiercić zgrzewy, a nie wycinać i płat odpada, natomiast jak to złączyć? Nie wiem. Może laserowe spawanie? :mrgreen:
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
marcinns1991 


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 1540
Skąd: Wlkp < Pleszew
Wysłany: 25 Kwiecień 2013, 15:13   

Camel-, może nitowanie ? tylko miejsca chyba nie ma :D
_________________
KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 26 Kwiecień 2013, 01:35   

Camel- napisał/a:
trzeba rozwiercić zgrzewy, a nie wycinać i płat odpada, natomiast jak to złączyć?

Dokładnie tak- znajomy blacharz jak wspawuje ćwiartki to rozwierca zgrzewy a później zaspawuje :mrgreen: . Tak najszybciej można sprawdzić czy auto jest złożone z dwóch: obejrzeć zgrzewy czy okrągłe, czy zaspawane :wink:
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Jawelkiewicz 
Paweł_S.


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 217
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26 Kwiecień 2013, 07:56   

Wiele lat temu jeździłem do Czechosłowacji, do Nymburka kupować Skody Faworit. W warsztacie przy salonie na poczekaniu (ok 2h ) wycinali dziurę w dachu i wstawiali szyberdach.
_________________
C 220 CDI kombi automat 1999-był
W210 2.2CDI 2001
Każdy inżynier wie, że matematyka jest jak kobieta - trzeba ją umieć wykorzystać, a nie zrozumieć.
 
 
elpaco 

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 24 Maj 2012
Posty: 922
Skąd: Gniezno
Wysłany: 28 Kwiecień 2013, 18:28   

Wyjąć szyby zdjąć listwy dachowe, odwiercić zgrzewy i wstawiać ponownie. Spawać puntkowo w miejscach zgrzewu. Przy dobrym obrobieniu żaden rudzielec się nie pojawi. Po spawaniu oszlifować, wytrawić, na to zielona szpachla, później wyrównać białą i lakierować. Proste jak drut.
Z tym oglądaniem zgrzewów- po papudraku zobaczysz że było grzebane, po dobrym zrobieniu nawet aso nie wykryje ich ruszania bez prześwietlania.
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 22 Maj 2013, 08:58   

Tylko w spawaniu jest coś takiego jak SWC czyli strefa wpływu ciepła, stąd karoserie są zgrzewane... :roll:
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,124 sekundy. Zapytań do SQL: 9