|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
SWAP 1.8 na 2.3 wolnossace. Da sie? |
Autor |
Wiadomość |
Młody
C230 Esprit - Brabus
Pomógł: 4 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 194 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: 15 Wrzesień 2013, 14:57
|
|
|
Camel-, P&P M111 i tu i tu żadnych zmian cały osprzęt mam od 1,8 poza alternatorem bo mi padł i wsadziłem 150A od w220 tylko dla tego że mam sprzęt i 115A nie doładowywała ale od 1.8 do 2.3 tez pasi |
_________________ W202 96r 1.8 esprit ATP Tour -WDB2020181F459498 sold..
W202 96r 1.8 >2.3 chip brabus esprit też ATP Tour - WDB2020181F462812 sold...
nowy projekt :)W202 97r 4.3 V8 elegance w trakcie składania już nie elegance a sport
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15 Wrzesień 2013, 14:59
|
|
|
Młody, to wieeem.
Ale chodzi mi o jazdę. Czy warto się w to babrać w ogóle. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Młody
C230 Esprit - Brabus
Pomógł: 4 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 194 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: 15 Wrzesień 2013, 15:02
|
|
|
Camel-, moim zdaniem warto bo róznica w mocy jest znaczna a koszta są na prawdę znikome |
_________________ W202 96r 1.8 esprit ATP Tour -WDB2020181F459498 sold..
W202 96r 1.8 >2.3 chip brabus esprit też ATP Tour - WDB2020181F462812 sold...
nowy projekt :)W202 97r 4.3 V8 elegance w trakcie składania już nie elegance a sport
|
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 15 Wrzesień 2013, 15:02
|
|
|
Camel- a jak myslisz czemu adikis nie zrobil swapa tylko wymieniał cała S202 |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
|
|
|
|
Młody
C230 Esprit - Brabus
Pomógł: 4 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 194 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: 15 Wrzesień 2013, 15:04
|
|
|
tom1245, ze wzgędu na wiązke elektryke itp wychodzi dużo taniej jeśli nie posiadasz gratów i znacznie tatwiej ja mam o tyle dobrze ze w209 służy mi jako dawca |
_________________ W202 96r 1.8 esprit ATP Tour -WDB2020181F459498 sold..
W202 96r 1.8 >2.3 chip brabus esprit też ATP Tour - WDB2020181F462812 sold...
nowy projekt :)W202 97r 4.3 V8 elegance w trakcie składania już nie elegance a sport
|
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 15 Wrzesień 2013, 15:13
|
|
|
Młody adikis nie mial gratów zeby to zrobic? watpie |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
|
|
|
|
Młody
C230 Esprit - Brabus
Pomógł: 4 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 194 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: 15 Wrzesień 2013, 15:22
|
|
|
tom1245, Dla czemu Adikis tak zrobił nie mam pojęcia zapytaj jego |
_________________ W202 96r 1.8 esprit ATP Tour -WDB2020181F459498 sold..
W202 96r 1.8 >2.3 chip brabus esprit też ATP Tour - WDB2020181F462812 sold...
nowy projekt :)W202 97r 4.3 V8 elegance w trakcie składania już nie elegance a sport
|
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 15 Wrzesień 2013, 15:31
|
|
|
Młody, bo m112 nie pasuje w nadwozie z m111 tak jak mówi TOM, zresztą sam się przekonasz szukał bym raczej silnika r6 |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15 Wrzesień 2013, 15:42
|
|
|
tom1245 napisał/a: | Camel- a jak myslisz czemu adikis nie zrobil swapa tylko wymieniał cała S202 |
Nie po to przesuwali przekładnie kierownicza i zmieniali drążek kierowniczy, wózek silnika, żeby mógł sobie jakiś agent z forum M112 wstawić :p |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Młody
C230 Esprit - Brabus
Pomógł: 4 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 194 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: 15 Wrzesień 2013, 15:55
|
|
|
Camel-, to ja wam pokaże że jakiś agent z forum to zrobi choć nie mowie że o 3.2 r6 nie myślałem |
_________________ W202 96r 1.8 esprit ATP Tour -WDB2020181F459498 sold..
W202 96r 1.8 >2.3 chip brabus esprit też ATP Tour - WDB2020181F462812 sold...
nowy projekt :)W202 97r 4.3 V8 elegance w trakcie składania już nie elegance a sport
|
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 15 Wrzesień 2013, 16:05
|
|
|
Młody fleksem i migomatem wszystko się da |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15 Wrzesień 2013, 19:11
|
|
|
Młody, ja oczywiście trzymam kciuki |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
duczez
Dołączył: 11 Paź 2011 Posty: 2 Skąd: okolice Otwocka
|
Wysłany: 6 Maj 2014, 00:02
|
|
|
Dobra, czytam, czytam, szukam i nie ma sprecyzowanej odpowiedzi dla mnie. Mam c180 FL i chciałbym 2.3 włożyć. Czy silnik może być sprzed liftu, czy musi być FL? A co z kompressorem? Dużo zabawy z przekładką c180 FL na c230 Kompressor? Co musiałbym kupić z silnikiem żeby zrobić 2.3 kompressor? I czy miałby znaczenie rocznik silnika? Mógłby być ostatecznie 2.0 kompressor. Kluczyk oczywiście rybka.Z góry dziękuję za odpowiedź |
_________________ Byłem miłośnikiem BMW, po kupieniu Merca stwierdzam, że nigdy nie wrócę do bawarki
Daimler-Benz C180 Classic 98r
WDB2020181A706239
Spalanie: 8l/10l lpg trasa/miasto |
|
|
|
|
reptaill
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Gru 2012 Posty: 232 Skąd: Opole
|
Wysłany: 6 Maj 2014, 18:25
|
|
|
duczez, zapomnij o kompresorze no chyba że masz na swap-a min. 4tyś zł albo dawce czyli części za free.
W tym poście jest mowa o swap-ie 1.8 na 2.3 ale wolnossące 150KM |
_________________ W202 c180 M111.920
WDB2020181a370223 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 6 Maj 2014, 23:01
|
|
|
duczez, jak nie masz automatu, to może być na skrzyni, wale i przekładni z C180.
Słupek wstawiasz z kompressorem, do tego sterownik silnika z wiązką bo musi obsługiwać kompresor.
Sterownik silnika musi być sparowany ze stacyjką i blokadą kierownicy, więc albo przekładasz komplet, albo robisz z dwóch sterowników silnika jeden.
Oprócz słupka przyda się trochę osprzetu, m. in. listwa wtryskowa, świece, alternator z łapą, kompresor, kółka, nowy pasek i kolektor wydechowy jeśli masz kolektor sprzed zmian. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,196 sekundy. Zapytań do SQL: 9
| |
|