nr oryginalnej czesci....? |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 26 Wrzesień 2006, 11:40 nr oryginalnej czesci....?
|
|
|
witam,
czy ktos z szanownych kolegów ma mozliwosc sprawdzenia oryginalnego numeru pompki centralnego zamka w aucie:
VIN: WDB2021931F823048
Mercedes podaje ze oryginalna pompka centralnego zamka (i pompowania foteli) to:
210 800 21 48
jako ze nie dziala mi pompowanie foteli (instalacja szczelna) - sprawdzilem pompke (centralny zamek dziala) ale pompka ma nr 210 800 14 48 (i przy pompce jest jeszcze jedna wiazka przewodow - do nieczego nie podlaczona!).
I tu pytanie: czy ta pompka obsługuje pompowane fotele? przewody od foteli sa podlaczone do wyjscia oznaczonego HFE/KAF...
mam wiec zla pompke czy problem lezy gdzie indziej?
z gory dziekuje i pozdrawiam
M. |
|
|
|
|
sewan
Oderint dum metuant
Pomógł: 35 razy Dołączył: 10 Lip 2006 Posty: 900 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 26 Wrzesień 2006, 12:28
|
|
|
W/g mnie problem leży gdzie indziej.
Pompa obsługuje w masę rzeczy: centralny zamek, pompowane fotele, regulację świateł, ogrzewania, klimatyzacji i diabli wiedzą co jeszcze....
Skoro przynajmniej jedna działa, to nie może to być problem pompy. Raczej stawiam na zbiornik lub dystrybutor....
Czeka cię chyba dużo pracy przy sprawdzeniu całości instalacji.... |
_________________ Myślę, więc jeżdżę
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 26 Wrzesień 2006, 12:53
|
|
|
sewan napisał/a: | Raczej stawiam na zbiornik lub dystrybutor.... |
a gdzie je zlokalizuje?
a moze jakis "kawalek" schematu?
pozdrawiam
M. |
|
|
|
|
sewan
Oderint dum metuant
Pomógł: 35 razy Dołączył: 10 Lip 2006 Posty: 900 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 26 Wrzesień 2006, 13:19
|
|
|
Masz na forum podwieszony wątek z adresem EPC on line.
Tam są schematy, rysunki, nr części. Wymagana jest tylko podstawowa znajomość inglisz lengłydż
Zbiornik i dystrybutor są we wnęce w bagażniku nad prawym tylnym kołem, btw. |
_________________ Myślę, więc jeżdżę
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 26 Wrzesień 2006, 13:38
|
|
|
sewan napisał/a: | wątek z adresem EPC on line.
Tam są schematy, rysunki, nr części. |
no super! forum przeszukałem a to na wierzchu było !
Dziękować !
pozostaje jeszcze pytanie czy zamiast oryginalne pompki o nr
210 800 21 48
moz byc
210 800 14 48
a tego nie wiem jak sprawdzic.... |
|
|
|
|
sewan
Oderint dum metuant
Pomógł: 35 razy Dołączył: 10 Lip 2006 Posty: 900 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 26 Wrzesień 2006, 13:45
|
|
|
Zgodnie z w/w EPC zamiennikiem 210 800 21 48 jest 210 800 13 48...
Myślę, że można przyjąć, że 210 800 14 48 też. Z reguły jest tak, że pewne cyfry oznaczają poddostawcę - może po prostu zamiast dwóch jest ich trzech? |
_________________ Myślę, więc jeżdżę
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 26 Wrzesień 2006, 13:51
|
|
|
sewan napisał/a: | Zgodnie z w/w EPC zamiennikiem 210 800 21 48 jest 210 800 13 48... |
hmmm... a jak to sie na EPC sprawdza.... nie umiem
i w opisie jest:
*423 ATTENTION!!! SPARE PART MUST BE CODED WITH HAND-HELD TESTER AFER INSTALLATION IN VEHICLE!
a w zwiazku z tym czy mozliwe ze po dlugim odlaczeniu aku (kilka mies.) trzeba by zaprogramowac zeby wlasnie fotele "ruszyly"? tak sobie dumam.... |
|
|
|
|
sewan
Oderint dum metuant
Pomógł: 35 razy Dołączył: 10 Lip 2006 Posty: 900 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 26 Wrzesień 2006, 14:08
|
|
|
art napisał/a: |
a w zwiazku z tym czy mozliwe ze po dlugim odlaczeniu aku (kilka mies.) trzeba by zaprogramowac zeby wlasnie fotele "ruszyly"? tak sobie dumam.... |
Bardzo możliwe. |
_________________ Myślę, więc jeżdżę
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 6 Październik 2006, 08:42
|
|
|
sewan napisał/a: | Zgodnie z w/w EPC zamiennikiem 210 800 21 48 jest 210 800 13 48...
Myślę, że można przyjąć, że 210 800 14 48 też. Z reguły jest tak, że pewne cyfry oznaczają poddostawcę - może po prostu zamiast dwóch jest ich trzech? |
no i dziala wszystko!
rozwiazanie trudne do znalezienia bo najprostsze czyli:
pompka 210 800 14 48 nie realizuje wszystkich funkcji.
po wymianie na wlasciwa wszystko dziala.
dziekuje i pozdrawiam.
M. |
|
|
|
|
|