Ukręcony odpowietrznik w zacisku |
Autor |
Wiadomość |
godaC
godaC
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sty 2009 Posty: 731 Skąd: 26-340
|
Wysłany: 25 Marzec 2014, 21:41
|
|
|
Dobrym sposobem jest przed odkreceniem odpowietrznika uderzyć go młotkiem by sie ruszył , a co do wykręcania super sprawą nie tylko do odpowietrzników są lewe wiertła .
Choć nie są tanie . |
_________________ C 180 ESPRIT WDB2020181A245229
Astra I -EX
C 180 ELEGANCE WDB2020181A269483 -EX
i insze pojazdy
|
|
|
|
|
marcinns1991
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 1540 Skąd: Wlkp < Pleszew
|
Wysłany: 25 Marzec 2014, 21:42
|
|
|
Młody macie u siebie jakieś wykretaki w sklepie w dobrej cenie to bym jutro wpadł;-) |
_________________ KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był |
|
|
|
|
godaC
godaC
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sty 2009 Posty: 731 Skąd: 26-340
|
Wysłany: 25 Marzec 2014, 21:46
|
|
|
Z wykrętakami jest pewien problem maja zbyt duży stożek i gdy śruba nie chce się ruszyć to ją rozgniatają i uniemożliwiają wykręcenie. Ale nie mówię że nie są pomocą. |
_________________ C 180 ESPRIT WDB2020181A245229
Astra I -EX
C 180 ELEGANCE WDB2020181A269483 -EX
i insze pojazdy
|
|
|
|
|
marcinns1991
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 1540 Skąd: Wlkp < Pleszew
|
Wysłany: 25 Marzec 2014, 21:57
|
|
|
Myślałem o nawierceniu i nabiciu torxa ale czy się uda to nie wiem z drugiej strony to nie śruba 12 żeby az tak trzymała |
_________________ KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był |
|
|
|
|
godaC
godaC
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sty 2009 Posty: 731 Skąd: 26-340
|
Wysłany: 25 Marzec 2014, 22:28
|
|
|
marcinns1991 napisał/a: | Myślałem o nawierceniu i nabiciu torxa ale czy się uda to nie wiem z drugiej strony to nie śruba 12 żeby az tak trzymała |
ale jak się zacisła |
_________________ C 180 ESPRIT WDB2020181A245229
Astra I -EX
C 180 ELEGANCE WDB2020181A269483 -EX
i insze pojazdy
|
|
|
|
|
mlody21989
Pomógł: 49 razy Dołączył: 23 Lis 2012 Posty: 2354 Skąd: PPL
|
Wysłany: 26 Marzec 2014, 00:35
|
|
|
marcinns1991, są jakieś tańsze i lepsze od 30 zeta chyba w zwyż |
_________________ Było: Wiśniowe 220D '99
Jest: BMW E39 528i M-pakiet
|
|
|
|
|
marcinns1991
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 1540 Skąd: Wlkp < Pleszew
|
Wysłany: 28 Marzec 2014, 01:03
|
|
|
No i tak pozostałe 3 odpowietrzniki odkreciły się bez problemu a tego jednego nie wykrece bo nabilem torxa który się ulamal i został w odpowietrzniku nawet rozwiercic będzie problem, w dodatku z tylu na trojniku gdzie przewód rozchodzi się na 2 koła tylne pocie się łączenie 2 Miedzianych rurek, myślałem rozkręcić to i skręcić w nadzieji że przestanie się pocic ale boję się że. Ukrece mocowanie, to jest miedziana rurka że stalowym okuciem która łączy się z masieznym trojnikiem widać że ten układ był robiony bo obok idą stare pprzewody, dobrze że zostawili zapas rurki, myślę że utna okucia i wstawia nowe i po problemie tylko nie wiem czy w moim mieście ktoś robi takie skretki do przewodów hamulcowych
[ Dodano: 28 Marzec 2014, 00:12 ]
http://abload.de/image.php?img=dsc_0014n3kkn.jpg takie coś mam i poci się to wyjście z prawej nie na gwincie ale wyjściu tej miedzianej rurki z okucia, pytanie jaki koszt okucia tego bo to jedyny wyciek wcześniej aż do pompy idzie rurka bez łączenia
To mokre to nie wyciek tylko psiknalem wd, to pocenie chyba mam od zakupu tzn 2 lata i płynu nie ubywa, jak mocno wcisnalem pedal to pojawiła się mała lezka płynu |
_________________ KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był |
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 28 Marzec 2014, 09:57
|
|
|
marcinns1991, W takim przypadku zrobiłem tak oczkowy klucz przeciąłem tak aby wszedł na rur kie psikałem odrdzewiaczem poczekałem i szło tylko cierpliwość bo inaczej pospiech lub płaskim kluczem kończy się na wymianie wszystkiego |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
asasyn18
Pomógł: 79 razy Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 1264 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 28 Marzec 2014, 13:31
|
|
|
Ja używam takiego klucza kpiłem go (innej firmy) kilka lat temu i do dzisiaj mi służy. Co do zrobienie klucza z oczkowego to też można tylko najlepiej było by aby taki klucz był 6-cio kątny, bo 12 kątny klucz to może się obrócić i później to już ciężko jest odkręcić. |
_________________
Malachitowy C200 Diesel 1994r. |
|
|
|
|
marcinns1991
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 1540 Skąd: Wlkp < Pleszew
|
Wysłany: 28 Marzec 2014, 18:46
|
|
|
Przewody hamulcowe mają prawy czy lewy gwint? Stwierdziłem że nie będę się bawił tym zaciskiem bo i tak muszę do mechanika z tymtrojnikiem jechać to. powiem zeby płyn wymienili przy okazji i mają frezarki to z odpowietrznikiem też dadzą radę |
_________________ KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był |
|
|
|
|
asasyn18
Pomógł: 79 razy Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 1264 Skąd: Koszalin
|
|
|
|
|
marcinns1991
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 1540 Skąd: Wlkp < Pleszew
|
Wysłany: 28 Marzec 2014, 20:47
|
|
|
czyli odkręcam normalnie w lewo ? wiem głupie pytanie ale wolałem zapytać zamiast rwac na siłę nie mając pewnośc czy nie dokrecam chociaż teraz stwierdziłęm że zardzewiałą śrubę lepiej najpierw dokręcic a potem dopiero rwać i koniecznie młotkiem puknąć użyłem tej metody i 3 odpowietrzniki poszły elegancko |
_________________ KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był |
|
|
|
|
|