|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Sposób na wymiane oświetlenia sterowania nawiewem. |
Autor |
Wiadomość |
Maczador
Dołączył: 21 Lis 2013 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23 Listopad 2013, 18:58 Sposób na wymiane oświetlenia sterowania nawiewem.
|
|
|
Niby na internecie jest filmik który pokazuje jak zrobić ( https://www.youtube.com/watch?v=H_amqYagU6g ), ale pewnie nie raz komuś uciekała żarówka, poprzez to że na kombinerkach, czy pincecie żarówka się ślizgała i uciekła, dobrze jeszcze jak zatrzymała się i spadła między białym plastikiem a czarnym na którym pokazuje na co się ustawia nawiew, gorzej jak spadła za biały plastik, bo trzeba "pół auta" rozebrać, by się dostać do sterownika i po wielu czynnościach żarówkę wyciągnąć. Można też kupić z 12 na przykład żarówek i próbować szczęścia, ale lepiej było by chyba kupić dwie i mieć 99%(Procent zależy od umiejętności i ogarnięcia samego siebie) szansy na jej włożenie i że nie wypadnie nigdzie. Do włożenia żarówki będzie nam potrzebne "profesjonalne urządzenie" domowe zwane potocznie rurką do herbaty, zwykła rurka która ma średnicę bardzo zbliżoną do średnicy główki żarówki. Wkładamy żarówkę w rurkę, musimy poczuć opór że ona rozpycha trochę rurkę od środka i tak zakładamy do połowy główki żarówki tą rurkę. Wkładamy żarówkę, jeśli nie wchodzi, obracamy na bok o 90 stopni i wkładamy. Na pewno za którymś razem włożymy dobrą stroną. Włączamy pozycyjne, ustalamy najlepiej na zegarach maksymalny poziom jasności. Czekamy z 1-2 minuty, światło się nagrzeje i trochę plastik zmiękczy. Następnie bierzemy kombinerki i na zaciskami na końcówce żarówki kombinerki, tak jakbyśmy chcieli ją zgnieść, ale tak żeby kombinerki zaczęły z niej zjeżdżać razem z plastikiem, powtarzamy tą rzecz kilkakrotnie, aż rurka zejdzie. Zakładamy plastik, z tym problemu chyba nie ma, zakładamy sterownik i koniec roboty. Do tej pory każdemu to radziłem ten sposób i jak na razie jeszcze nikomu nie spadła tam żarówka. |
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 23 Listopad 2013, 19:38
|
|
|
Bardzo ciekawy sposób Maczador napisał/a: | Włączamy pozycyjne, ustalamy najlepiej na zegarach maksymalny poziom jasności. Czekamy z 1-2 minuty, światło się nagrzeje i trochę plastik zmiękczy. Następnie bierzemy kombinerki i na zaciskami na końcówce żarówki kombinerki, tak jakbyśmy chcieli ją zgnieść, ale tak żeby kombinerki zaczęły z niej zjeżdżać razem z plastikiem, powtarzamy tą rzecz kilkakrotnie, aż rurka zejdzie. | , ale to zastąpiłbym innym sposobem, obciąć rurkę na ok 3 cm, włożyć do środka pręcik ok 3 mm i przytrzymując żarówkę zdjąć rurkę. |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
elpaco
Pomógł: 22 razy Dołączył: 24 Maj 2012 Posty: 922 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 23 Listopad 2013, 21:49
|
|
|
a nie łatwiej wziąć cieńkie szczypce, na końcu nakleić na superglue chusteczkę żeby ograniczyć ślizganie i gotowe? Najprościej i bez cudowania:) |
_________________ WDB2020201A088476 prawie zwykłe 2.0 16v w kolorze 691
zobacz: http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19343 |
|
|
|
|
oliva
Pomógł: 122 razy Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 1074 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 23 Listopad 2013, 22:10
|
|
|
Ja często przy podobnych pracach oklejam końce szczypiec taśmą dwustronną. Sprawdza się |
_________________ Był Mercedes C200 T CDI '98 AUTOMAT |
|
|
|
|
sloma7d
Dołączył: 07 Sty 2014 Posty: 13 Skąd: gorzow wlkp
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2014, 12:18
|
|
|
a ja próbowałem wyjąć żaróweczki metoda z filmiku i obie mi pękły i teraz nie wiem jak się do nich dobrać |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,153 sekundy. Zapytań do SQL: 10
| |
|